Ik 5 keer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:32 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Heb drank en drugs niet gehoord
Ik vond het top. Met wat biertjes op maakt het mij niets meer uit allemaal.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En ik dacht dat mijn lowlands kut was.....
Ik vind t een beetje schrijnend, de mate van 'ja het was niet goed, maar ze doen zo leuk hun best'.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vond het top. Met wat biertjes op maakt het mij niets meer uit allemaal.
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:35 schreef theodoor9 het volgende:
Wie was er allemaal bij Father John Misty? Was echt heel goed. Werd er soms een beetje ongemakkelijk van. Die grappen tussendoor maakten het toch wel onvergetelijk.
Ik vind het goed als ik me vermaak bij wat platte acts. Niet alles hoeft zo highbrow he.. Mura Masa was ook enorm sterk, maar ik vermaak me soms ook graag bij een goedkope act. Niets mis mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind t een beetje schrijnend, de mate van 'ja het was niet goed, maar ze doen zo leuk hun best'.
Tjah. Volgend jaar jostiband en Dave Roelvink?
Dan stonden we heeeeel dicht bij elkaarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
JA! Die stond vlak bij ons. Godverdomme die Amsterdammers altijd
Eens, dat is het mooie van LL wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vind het goed als ik me vermaak bij wat platte acts. Niet alles hoeft zo highbrow he.. Mura Masa was ook enorm sterk, maar ik vermaak me soms ook graag bij een goedkope act. Niets mis mee.
Oh zeker niet hoor, maar ik vond de drukte bij en de hoeveelheid van de 'simpele' acts wel een beetje tekenend dit jaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vind het goed als ik me vermaak bij wat platte acts. Niet alles hoeft zo highbrow he.. Mura Masa was ook enorm sterk, maar ik vermaak me soms ook graag bij een goedkope act. Niets mis mee.
Misschien, maar dan is het niet netjes om naar mij te wijzen. Ik denk dat ik onderhand één van de meest diverse muziekluisteraars ben hier. Ik trek alles wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh zeker niet hoor, maar ik vond de drukte bij en de hoeveelheid van de 'simpele' acts wel een beetje tekenend dit jaar.
Dit ja. Ik sta bij Seinabo Sey, ik sta bij concertgebouworkest, ik stond bij Charles Bradley, ik stond bij Slayer, ik stond bij Omar Souleyman, en ik luister Mr. Polska. En ik ben verslaafd aan Aphex Twin en Boards of Canada. Ik heb sterke voorkeuren, maar ik luister alles wel. En voor een feestje ben ik gewoon blij met confetti, beats en C02kanonnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Eens, dat is het mooie van LL wel.
De wisseling van spannende bands, goede dance acts, maar ook gewoon even ordinair feesten.
Maar misschien is dat wel iets Brabants ofzo.
Ik wijs nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien, maar dan is het niet netjes om naar mij te wijzen. Ik denk dat ik onderhand één van de meest diverse muziekluisteraars ben hier. Ik trek alles wel.
[..]
Dit ja. Ik sta bij Seinabo Sey, ik sta bij concertgebouworkest, ik stond bij Charles Bradley, ik stond bij Slayer, ik stond bij Omar Souleyman, en ik luister Mr. Polska. En ik ben verslaafd aan Aphex Twin en Boards of Canada. Ik heb sterke voorkeuren, maar ik luister alles wel. En voor een feestje ben ik gewoon blij met confetti, beats en C02kanonnen.
Ik was ook bij The Antlers. Years & Years skippen was een no brainer voor mij.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Zolang je Years & Years maar niet goed vond, dan is het goed. Wat was dat belabberd en vals zeg, het slechtste wat ik in jaren heb gehoord. Snel doorgegaan naar The Antlers, geen seconde spijt van gehad.
Zelfs de verkoopster bij die kraam met het bord 'patat' vroeg of ik friet wilde hebben. En dat wilde ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
nee hoor, da's niet typisch Brabants #teampatat
Niet eens naartoe gegaanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Zolang je Years & Years maar niet goed vond, dan is het goed. Wat was dat belabberd en vals zeg, het slechtste wat ik in jaren heb gehoord. Snel doorgegaan naar The Antlers, geen seconde spijt van gehad.
Ik zat onder een partytent met een grote Heinekenvlag en twee Piratenvlaggenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:49 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Dan stonden we heeeeel dicht bij elkaar
Totaal misplaatst dus, dat arme kindquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs de verkoopster bij die kraam met het bord 'patat' vroeg of ik friet wilde hebben. En dat wilde ik.
Oh dan valt het mee, ik stond ongeveer 20 meter achter het badhuis en dan aan de greppel die bij het pad is. Maar wat kon die gozer schreeuwen zegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik zat onder een partytent met een grote Heinekenvlag en twee PiratenvlaggenIn de bocht zo'n beetje
Aah we hadden hem omringd dus. Hadden we dat geweten hadden we samen die Amsterdamse vlag in zijn reet kunnen stoppenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:26 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Oh dan valt het mee, ik stond ongeveer 20 meter achter het badhuis en dan aan de greppel die bij het pad is. Maar wat kon die gozer schreeuwen zeg
Denk dat hij zelfs daar weinig moeite mee had gehadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Aah we hadden hem omringd dus. Hadden we dat geweten hadden we samen die Amsterdamse vlag in zijn reet kunnen stoppen
Neee waren jullie dat? Haha wij waren best jaloers, coole vlag, vlakbij ons. Onze Italiaanse vlag was gestolenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wij hadden een Kim Kardashian vlag.
Nee, niet die van Glastonbury, maar deze
[ afbeelding ]
Ik had beter even aan hem uit kunnen leggen waarom Sparta zo'n fantastische club isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Zaterdag ochtend stond er een of andere Ajax hooligan links bij de Bravo aan de bar te hangen. Hij noemde zichzelf harde kern van de F-Side
Allemaal wilde verhalen aan het vertellen en aan bar personeel vragen waar ze vandaan kwamen. Een jongen kwam uit Nijmegen, toen ging die Ajax hooligan even haarfijn uitleggen tegen die jongen waarom hij zo'n gruwelijke hekel had aan Vitesse.
![]()
![]()
lnkje voor de luie mensen:quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:41 schreef Sino_Ganti het volgende:
Indiaantje heeft een ander topic geopend met artiesten die gaan touren in 2006.
Nou Gorillaz mogen meteen door naar Biddinghuizen,Briljant destijds in de HMH
Ja die ja! Daarachter stond zon groepje die een Aldi-tas als vlag hanteerde. Ook erg mooi hahaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
Waren dat die gasten met die grote Amsterdamse vlag? Er stond ongeveer even 'diep' maar dan meer richting camping 2 nog een groepje tenten met een klein Amsterdams vlaggetje, daar stond ik bij
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat is jullie LL track van het jaar geweest?
Het is niet echt een nieuw nummer maar ik kende ze niet dus dan toch maar: ik krijg Default van Django Django niet meer uit m'n knar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat is jullie LL track van het jaar geweest?
live was het een feestjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is niet echt een nieuw nummer maar ik kende ze niet dus dan toch maar: ik krijg Default van Django Django niet meer uit m'n knar.![]()
Dat is ook echt zo; ze hebben een hele food line up zelfs. Heerlijke gerechten gehad daar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat?Er zijn zoveel eetstandjes, er zijn zoveel rare dingen te eten. De zeewierspaghetti was bijvoorbeeld best interessant
Wat mij tegenviel was de Australian Pie kip/champignon (die was lauw) en de kip/pesto Hot Sandwich. Ik kan niet goed tegen paprika en bleek dat ze dat erin gestopt hadden. Als BKS nog beter is, doen ze het daar wel erg goed!
Ik kwam deze nog tegen:quote:
Tja, die zijn gewoon te druk met zichzelf bezig geweest. Jammer genoeg niet iets dat alleen bij hipsters voorkomt. Wel puik dat jij wel iets doet!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:28 schreef Faazz het volgende:
Even een anekdote:
Ergens zaterdagnacht struinde ik een beetje rond en liep uit de richting van X-Ray naar de Bravo, waar ik ter hoogte van eetkraampjes ergens tegen de zwarte hekken een nog al sneu beeld opmerkte.
Een jongen van ik gok 18 jaar zat tegen de hekken voorover gebogen helemaal kapot te gaan van ik weet niet wat. Hij was helemaal naar de klote.
Drie meter links daar van zat een roedel van ik gok vijftien stuks elitair omhooggevallen, strak gestileerde hipsterkutjes die zo uit de docu van Nan Goldin geplukt zou kunnen zijn, en zich niks aantrokken van de arme ziel naast hen.
Ik ben maar even bij die jongen gaan zitten maar er kwam niet veel nuttigs uit. Niet veel later kwam zijn vriendinnetje met een bekertje water en die vertelde me dat hij teveel had gedronken en daarna had geblowd. De killermix waar de man met de hamer geen genade toekent. Het zou wel goed komen met hem uiteindelijk en ben nog een tijdje blijven zitten om ze niet alleen te laten.
Na een paar minuten ben ik ook even bij die hipsters gaan zitten om te vragen wat ze bezig hielden en of ze het naar hun zin hadden, maar fuck eej, wat een arrogante lui.. Bij elke vraag die ik stelde zo'n houding van "uh.. Jah.. Whateverrr...." terwijl ik daar van mijn pintje sipte en een peukje rookte. Ik was totaal niet welkom in hun groep en of ik alsjeblieft ergens anders wilde hangen.
Ik heb er geen foto van kunnen maken, het was best een mooi beeld ergens.. Beetje sneu voor die jongen maar overleefde het wel.. Die hipsters waren echt
Mis je wel goeie muzieken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:36 schreef Beaudelaire het volgende:
De Bravo in de nacht kom ik al jaren niet meer. Te volle pillentent die het nivo van een tokkiedisco niet overstijgt.
Ach, ik ben groot fan van de muziek die er gedraaid / gespeeld wordt, maar niet altijd zo gecharmeerd van de mensen. De Heineken vond ik 's avonds meer een tokkiedisco, die kleine oranje karaoketoren vond ik 10x beter qua sfeer en muziek.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:36 schreef Beaudelaire het volgende:
De Bravo in de nacht kom ik al jaren niet meer. Te volle pillentent die het nivo van een tokkiedisco niet overstijgt.
Ja!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:50 schreef beantherio het volgende:
Is er trouwens nog iemand naar Quincy wezen kijken op de zondag? Ik hoopte op een ludieke actie van een Fok!er maar ik heb er niets over gehoord.
Neen. Toen was ik al richting huis volgens mij.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:22 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Was jij btw zondagnacht rond half 2/2 uur in de Heineken. Links van de geluid/licht?
Strompelend met zijn gitaar zwaaiend over het podium.. M'n vrienden wilden er niet echt mee naartoe, maar achteraf heeft iedereen zo van zijn show genoten!!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:48 schreef Herpderphawk het volgende:
Het beste nummer van Father John Misty was z'n laatste, The Ideal Husband. Man man man, wat een energie.
Ohh verschrikkelijke, zulke vrouwen he, hoe lekker ook, ik hoop dat ze spontaan het haar uitvalt ofzo en verguist worden. Dat ze lekker naar Valtifest gaat ofzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:28 schreef Faazz het volgende:
Even een anekdote:
Ergens zaterdagnacht struinde ik een beetje rond en liep uit de richting van X-Ray naar de Bravo, waar ik ter hoogte van eetkraampjes ergens tegen de zwarte hekken een nog al sneu beeld opmerkte.
Een jongen van ik gok 18 jaar zat tegen de hekken voorover gebogen helemaal kapot te gaan van ik weet niet wat. Hij was helemaal naar de klote.
Drie meter links daar van zat een roedel van ik gok vijftien stuks elitair omhooggevallen, strak gestileerde hipsterkutjes die zo uit de docu van Nan Goldin geplukt zou kunnen zijn, en zich niks aantrokken van de arme ziel naast hen.
Ik ben maar even bij die jongen gaan zitten maar er kwam niet veel nuttigs uit. Niet veel later kwam zijn vriendinnetje met een bekertje water en die vertelde me dat hij teveel had gedronken en daarna had geblowd. De killermix waar de man met de hamer geen genade toekent. Het zou wel goed komen met hem uiteindelijk en ben nog een tijdje blijven zitten om ze niet alleen te laten.
Na een paar minuten ben ik ook even bij die hipsters gaan zitten om te vragen wat ze bezig hielden en of ze het naar hun zin hadden, maar fuck eej, wat een arrogante lui.. Bij elke vraag die ik stelde zo'n houding van "uh.. Jah.. Whateverrr...." terwijl ik daar van mijn pintje sipte en een peukje rookte. Ik was totaal niet welkom in hun groep en of ik alsjeblieft ergens anders wilde hangen.
Ik heb er geen foto van kunnen maken, het was best een mooi beeld ergens.. Beetje sneu voor die jongen maar overleefde het wel.. Die hipsters waren echt
Goud.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:09 schreef richolio het volgende:
Inderdaad, Barns Courtney?Was dat nog wat
Dat verhaal over rapid razor bob was ook genieten!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:48 schreef NiceTry het volgende:
[..]
Strompelend met zijn gitaar zwaaiend over het podium.. M'n vrienden wilden er niet echt mee naartoe, maar achteraf heeft iedereen zo van zijn show genoten!!
'Are you excited about Radiohead? Yeah, me too..'
Iemand die jij weleens had kunnen zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Neen. Toen was ik al richting huis volgens mij.Wat zag je?
Ja, vooral om die gast die serieus zat te klagen dan mensen er doorheen praattenquote:
Guiltyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:29 schreef Slickk het volgende:
Gelukkig waren er nog genoeg spacende stelletjes die heel lief stonden te genieten van de kattenfilmpjes op het grote scherm.
Awolnation werd op 3voor12 echt afgeslacht.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:34 schreef DizzAlex het volgende:
Ik heb me zeer vermaakt bij:
Bleachers
Limp Bizkit
DMA's
La Sra Tomasa
Kasba
Take me Out in de Heineken, maar dat kwam meer door zelf meegebrachte sfeer.
Bears Den
Maccabees
The Sweet Life Society
Awolnation
Ot Vinta
Tegenvallers:
Rudimental (Stond de muziek nou zo zacht?)
Chemical Brothers (te hoge verwachtingen?)
Weet niet wat ik ervan moet vinden:
FFS, coole nummers, grappig dansje toetsenist, maar toch liever alleen FF zonder S.
21 Pilots.
Major Lazor
Charlie zondagnacht was ook erg leuk. Verder ook wel paar keer naar de Bravo geweest, lekkere muziek wel hoor. Gingen wel echt veel mensen volledig naar de mavo Bravoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:43 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ach, ik ben groot fan van de muziek die er gedraaid / gespeeld wordt, maar niet altijd zo gecharmeerd van de mensen. De Heineken vond ik 's avonds meer een tokkiedisco, die kleine oranje karaoketoren vond ik 10x beter qua sfeer en muziek.
Ik vond Awolnation tofquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Awolnation werd op 3voor12 echt afgeslacht.
ja die gozert was goed. Menig Mojito daar gedronken ..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:45 schreef shinydiscoball het volgende:
LL15, wat een feest![]()
. Die jongen met dat zwarte haar en oorbel in de Hacienda die iedere keer zo vrolijk cocktails maakte. Oja en de mooie mannen die overal rondliepen. Wauw.
lol. die was briljant inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
deze dan maar, die heb ik t hele weekend aan moeten horen totdat ie eindelijk gespeeld werd zondagavond
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
lol. die was briljant inderdaad
https://video-ams2-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xfp1/v/t42.1790-2/11887767_10204969246890958_1372864417_n.mp4?efg=eyJybHIiOjc4NiwicmxhIjo1MTIsInZlbmNvZGVfdGFnIjoicmVzXzQyNl9jcmZfMjNfbWFpbl8zLjBfc2QifQ%3D%3D&rl=786&vabr=437&oh=410e6ae458d4223966d785bfdfd387ba&oe=55DF4133
1, 2, 3. zo moeilijk is dat toch niet? "Stupid Girl"quote:
Ben weggelopen na 3 nummers. By far het slechtste wat ik heb gezien. En dan echt met hele grote voorsprong.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Awolnation werd op 3voor12 echt afgeslacht.
Wat vond je er zo slecht aan?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:47 schreef akaQ het volgende:
[..]
Ben weggelopen na 3 nummers. By far het slechtste wat ik heb gezien. En dan echt met hele grote voorsprong.
Wat een aanfluiting.
Goed initiatief.quote:Nederlander brengt Lowlandstentjes naar vluchtelingen Calais
Acht pallets vol met tentjes, zeilen, slaapzakken en luchtbedden staan klaar om naar Calais gebracht te worden. De Bredanaar Tom Pieper kan niet toekijken hoe vluchtelingen bij Calais leven.
Spullen die na festivals achteloos op het terrein worden achtergelaten, brengt hij naar het vluchtelingenkamp, waar ze hard nodig zijn.
Pieper bracht zelf met twee vriendinnen een dag door in het geïmproviseerde kamp bij Calais. Hij wilde met eigen ogen zien in welke erbarmelijke omstandigheden vluchtelingen leven en schrok. 'Wat een bijzondere dag, wat een lieve mensen en wat een situatie. Mensonterend en zo afschuwelijk oneerlijk", schreef het trio op de website van het initiatief Doneer je Deken.
Vergelijking Jungle en festival
"Ik moet iets doen", vond Pieper. Terug thuis op de bank bleef hij denken aan de 'Jungle', de plek bij Calais waar duizenden asielzoekers in tentjes of in de open lucht overnachten in afwachting van een mogelijke doortocht naar Engeland. "Het leek een beetje op een festivalterrein daar", vond Pieper.
Zo ontstond het idee om Lowlands te benaderen, dat afgelopen weekend werd gehouden. Daarna ging het snel. Van de organisatie kregen de kersverse filantropen meteen toestemming om na het festival het terrein af te lopen en achtergelaten spullen te verzamelen. Pieper: "We hebben met zijn twaalven keihard doorgewerkt om twee busjes en twee aanhangers vol te laden met spullen. Er lag nog zoveel!"
Tot 13 september
In totaal liggen nu 250 luchtbedden, 200 bouwzeilen, 60 tenten en 50 slaapzakken opgeslagen in een loods in Breda. Over twee à drie weken hoopt Pieper die aantallen te verviervoudigen. Tot 13 september kunnen mensen spullen af komen geven bij het verzamelpunt in het gebouw van evenementenbureau EYE4Dance in Breda.
"Niet alleen tenten en slaapspullen zijn welkom. Ook dekens, eten en vooral warme kleding voor de aankomende wintermaanden zijn hard nodig", zegt hij. Na 13 september wil het gezelschap met een vrachtwagen vol hulpgoederen afreizen naar Calais.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:11 schreef Scuidward het volgende:
Doet mij denken aan die anekdote dat we bij Amnesty in de toko zaten terwijl er beelden van een bulldozer opstonden die zo, hoppetee, een paar hutjes meesleurde, en een vriend de uitspraak deed: "Kijk, livebeelden van camping 3."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Zo heb ik het totaal niet ervaren.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:04 schreef akaQ het volgende:
Zijn stem, kwam bij lange na niet bij het gewenste niveau.
Daarnaast leek het ook net alsof ze express zijn volume zachter hadden staan waardoor het minder op zou vallen.
Had er geen verwachtingen van, maar hun repertoire bevestigd wel dat ze verder moeten gaan met de status one day fly.
Link? Wat ik zag op TV was toch wel erg goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Genot, die recensie van Passenger. Maarja, Norbert Pek.
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2015/Lowlands/zondag/Passenger.htmlquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Link? Wat ik zag op TV was toch wel erg goed.
Misselijkmakend stukje journalistiek om eerlijk te zijn. Overduidelijk te zien dat een bevooroordeeld iemand is die naar Passenger gaat om daar vervolgens een recensie over te schrijven.quote:
Ik snap t ook niet zo. Ik vind ook niet alles leuk wat ik zie, en soms plaats je weleens wat negatieve kanttekeningen, maar sommige kreten in dat stuk over passengerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Misselijkmakend stukje journalistiek om eerlijk te zijn. Overduidelijk te zien dat een bevooroordeeld iemand is die naar Passenger gaat om daar vervolgens een recensie over te schrijven.
Zorg dan dat je iemand neutraal daar naartoe stuurt als 3voor12 zijnde.
Serieus? Dat stuk over z'n stem e.d. gelezen? prima dat je benoemt dat het weinig inhoud heeft, maar de rest lijkt me niet nodigquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:41 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind het Passenger stuk nog wel meevallen, eigenlijk.. Journalist doet net zijn best om nog paar positieve dingen te plaatsen om het geen compleet afzeikstuk te maken. En dat lijkt me moeilijk genoeg bij Passenger.
Ik heb echt al veel hardere stukken gelezen, ja.. En ja, paar keer pogingen tot goedkoop scoren, dat wel. Maar dat schaar ik eerder onder algemene schrijfincompetentie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? Dat stuk over z'n stem e.d. gelezen? prima dat je benoemt dat het weinig inhoud heeft, maar de rest lijkt me niet nodig
3voor12 probeert gewoon ordinair goedkoop te scoren bij de zogenaamde muziekkenners. En dat hekelt me.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap t ook niet zo. Ik vind ook niet alles leuk wat ik zie, en soms plaats je weleens wat negatieve kanttekeningen, maar sommige kreten in dat stuk over passenger![]()
je probeert ergens toch altijd het positieve te benadrukken. Ik tenminste wel, zo'n negatief zeikstuk is toch ook neit leuk te lezen?
Atze begint zo erg in zichzelf te geloven dat ik niet uitsluit dat hij binnenkort al zijn stukjes in audiovorm uitbrengt.quote:
Ik heb een voorlezer in dienst.quote:
Dan heb ik iig weer een reden om heel hard tegen mijn ipod te schreeuwen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Atze begint zo erg in zichzelf te geloven dat ik niet uitsluit dat hij binnenkort al zijn stukjes in audiovorm uitbrengt.
Dat is toch de nick van Atze de Vries?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tijd niks meer gezien van KingRadler
Ja, eens hoor. Ik snap ook niet dat ze iemand erheen sturen die al zo uitgesproken negatief is blijkbaar. Ik vond/vind 'm ook vreselijk, dus ik ga gewoon niet kijken. Zeker op een festival als Lowlands kan je je tijd wel beter gebruiken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
3voor12 probeert gewoon ordinair goedkoop te scoren bij de zogenaamde muziekkenners. En dat hekelt me.
Passenger heeft ook echt wel zijn kwaliteiten, naar wat ik van iedereen hoor was Passenger gewoon een goed optreden, en dat zijn echt niet alleen bakvissen. Die jongen doet het gewoon erg knap alleen met zijn gitaar, had Damien Rice het gedaan dan had 3voor12 staan te kwijlbekken. En hadden we een recensie gehad hoe moeilijk het wel niet is om alleen met een gitaar zo'n groot podium te veroveren. Deze recentie is puur geschreven op naam en niet op optreden.
Maar goed welkom in 2015. Mensen praten elkaar maar na en kijken inhoudelijk niet echt verder dan hun neus lang is. Het Niceklback-effect zeg maar.
die had gewoon de toss verloren en moest er naartoe... krijg je dat soort stukjes van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, eens hoor. Ik snap ook niet dat ze iemand erheen sturen die al zo uitgesproken negatief is blijkbaar. Ik vond/vind 'm ook vreselijk, dus ik ga gewoon niet kijken. Zeker op een festival als Lowlands kan je je tijd wel beter gebruiken.
Ik denk als je Norbert Pek bent dat je het leven sowieso door een negatieve bril ziet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:43 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
die had gewoon de toss verloren en moest er naartoe... krijg je dat soort stukjes van.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nobert werd met Pek en veren naar de Alpha gestuurd
Moeten jullie niet even gaan daten ofzo?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk als je Norbert Pek bent dat je het leven sowieso door een negatieve bril ziet.
Daar heb ik geen Pek in.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:45 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
[..]
Moeten jullie niet even gaan daten ofzo?
dat komt vanzelf!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Zolang Atze maar geen kut recensies gaat schrijven over Interpol, Florence & The Machine of The National dan komt hij er voorlopig nog mee weg.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Zolang Atze maar geen kut recensies gaat schrijven over Interpol, Florence & The Machine of The National dan komt hij er voorlopig nog mee weg.
quote:Je wilt ook dat van een act in een volle Heineken je bloed sneller gaat stromen, zelfs al sta je stil. Interpol doet het al jaren prima, maar ook vanavond was de show op geen enkele wijze opmerkelijk, en dat mag je ze best kwalijk nemen.
Het was Cecile, maar wel 3v12quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bij deze zeg ik mijn lidmaatschap op bij de Atzegod fan club.
Zou de tekst "Enig gevoel voor kwaliteitsmuziek" aan de vacature toevoegen nou echt zo moeilijk zijn?quote:
Ze zijn bij 3voor12 tegenwoordig juist veel te soft met het afkraken van bagger. Bang om festivaldirecteurtjes, de bandfanboys- en girls en de platenbaasjes te beledigen. Het is tegenwoordig gewoon de internettak van mainstream 3fm.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:41 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Zou de tekst "Enig gevoel voor kwaliteitsmuziek" aan de vacature toevoegen nou echt zo moeilijk zijn?
Dit dus. Echt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
3voor12 probeert gewoon ordinair goedkoop te scoren bij de zogenaamde muziekkenners. En dat hekelt me.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit dus. Echt?
3voor12 is tegenwoordig juist het braafste jongentje van de klas. Vroeger kreeg troep als Passenger gewoon een 1 en werd het afgebrand. Nu gaan ze dit soort compensatietroep schrijven omdat hun publiek blijkbaar geen smaak meer heeft en ze bang zijn om weer een hetze op twitter te ontketenen.
Ben jij die chick of die gast?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:17 schreef Scuidward het volgende:
IK STA IN DE AFTERMOVIE!
Werk mijn haar bij op 1:47.
Die gast die even in een halve seconde laat zien dat hij ook voor aap kan spelen in een dierentuin.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:17 schreef Scuidward het volgende:
IK STA IN DE AFTERMOVIE!
Werk mijn haar bij op 1:47.
Dat valt altijd op, bij tv rapportages e.d. lijkt het publiek 4 keer jonger dan op het terrein...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hehe me neither.. te oud natuurlijk..
Sorry, maar juist als je in de breedte kijkt zie je wat er niet deugd aan die bagger als Passenger en de hele horde klonen in hetzelfde genre waar je mee dood gegooid word. Het is gemakzuchtig, afgezaagd en pure marketing die er blijkbaar ingaat als zoete koek bij het publiek wat blijkbaar niet verder kijkt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]![]()
Nee, 3voor12 is het meelopertje van de klas. Die met de "stoere jongens" zoals jou mee willen lopen om Passenger af te zeiken puur uit haat en zonder beredenering. Mensen die zichzelf muziek kenner noemen maar totaal niets in de breedte kunnen zien zijn er teveel vandaag de dag![]()
![]()
Vaak niet zelfs, hoewel het uiteraard in die grote tenten wel genoeg volume moet hebben. Concertgebouworkest was in het voorvak ok, maar leek me idd wel erg bescheiden qua volume om de tent te vullen.quote:
Neuu.. maar je roept erg hard dat Passenger een 1 moet krijgen terwijl als je die gewoon live ziet dan kan je daar nooit aan een 1 kan komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sorry, maar juist als je in de breedte kijkt zie je wat er niet deugd aan die bagger als Passenger en de hele horde klonen in hetzelfde genre waar je mee dood gegooid word. Het is gemakzuchtig, afgezaagd en pure marketing die er blijkbaar ingaat als zoete koek bij het publiek wat blijkbaar niet verder kijkt.
Dat gaat los van mijn eigen smaak, zelf los van de factor 'te commercieel' of 'te top 40'. Dit is gewoon te constateren als je een beetje de popgeschiedenis kent. Het is al gedaan en veel beter en diverser ook. Nu is het populair omdat de hypemachine weet dat dit genre er toch wel ingaat bij de 'massa', die niet beter weet en vooral niet beter kent. En Lowlands maakt daar maar al te graag gebruik van.
Vroeger was 3voor12 nog een luis in de pels die dit soort pijnpuntjes te benoemen. Nu maken ze van dit soort zijdezachte stukjes. Als je dit al 'stoere jongens'-taal vind dan moet je eens in de geschiedenis van 3voor12 duiken. Ooit durfden ze nog tegengas te geven en mensen tegen de haren in te strijken.
Was dat niet 21 Pilots??quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:55 schreef NiceTry het volgende:
Yo, bij welke band hoort die drummer die met drumstel en al gecrowsurfd werd?😮
Mooi man, hoop hem volgend jaar nog ergens in te kunnen halen. Kendrick Lamar ziet er ook dope uit zeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:11 schreef theodoor9 het volgende:
Het laatste kwartier van Father John Misty. Wat een baas!
Dirty/Epicquote:
Een 3 mag ook. Het gaat ook om de context. Het is Lowlands, niet Pinkpop, niet muziekfeest op het plein. Lowlands heeft een reputatie qua programmering. En een missie met het soort muziek wat er gebracht wordt. Je recenseert ook het festival dat een gemakzuchtige weg is ingeslagen door acts als Passenger, Ben Howard, etc belangrijk te maken. Die kritiek is er niet meer. Want dan wordt Erik boos. En dan worden de fans van Passenger boos, want die zien de relatie tussen de slechte recentie en de context van het festival niet. Dan wordt zijn label boos, want negatief is altijd slecht. Dan wordt 3fm boos, want hun lieveling wordt slecht beoordeeld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Neuu.. maar je roept erg hard dat Passenger een 1 moet krijgen terwijl als je die gewoon live ziet dan kan je daar nooit aan een 1 kan komen.
Heeft niets met "geschiedenis van popmuziek" te maken, maar gewoon pure haat richting zo'n artiest. En die snap ik nooit zo goed. Je hoeft het voor mij echt geen voldoende geven. Maar dat je zoiets 1 wil laten krijgen dat zegt volgens mij iets meer over jou dan over Passenger.
Als je een recensie gaat schrijven dan moet je daar neutraal in staan. En niet al met een mening naar zo'n show toe gaan, want tussen neus en lippen door lees je dat het gewoon best ok was. Maar ze kunnen het gewoon niet toegeven omdat het hier om Passenger gaat. Als ze echt tegengas geven dan hadden ze gewoon geschreven dat het opreden ok was, maar niet zijn ding was. Dit is wat iedereen wil horen, en dat zeggen ze ook. En dan denken ze met z'n allen toch tegendraads zijn zeg.
Er stond een bomvolle Alpha bij Passenger blijkbaar, dus hoezo misplaatst? En de vergelijkng met Nick & Simon wordt wederom puur gemaakt uit een hekel die je voor zo'n artiest hebt. En die hekel heb niet alleen jij maar heel veel zogenaamde "muziekkenners". En op die doelgroep probeert 3voor12 indruk te maken met zo'n belachelijke recensie. Dat hekelt me. Overal hoor je positieve reacties over het optreden van mensen die er bij waren. Zie ook een Leonos die het op Sziget gewoon oprecht goed vind. Waarom wil je dan in godsnaam een laag punt forceren terwijl voor het gehele publiek wat er was het een goed optreden was? Dan heb je echt een plaat voor je kop en geen gevoel voor live performance.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een 3 mag ook. Het gaat ook om de context. Het is Lowlands, niet Pinkpop, niet muziekfeest op het plein. Lowlands heeft een reputatie qua programmering. En een missie met het soort muziek wat er gebracht wordt. Je recenseert ook het festival dat een gemakzuchtige weg is ingeslagen door acts als Passenger, Ben Howard, etc belangrijk te maken. Die kritiek is er niet meer. Want dan wordt Erik boos. En dan worden de fans van Passenger boos, want die zien de relatie tussen de slechte recentie en de context van het festival niet. Dan wordt zijn label boos, want negatief is altijd slecht. Dan wordt 3fm boos, want hun lieveling wordt slecht beoordeeld.
Het is als Limp Bizkit, dat zal nooit een goede recensie moeten ontvangen op een puur metalfestival, want daar heeft het niks meer mee van doen. Het is als Nick en Simon op Pinkpop: misplaatst, hoe goed ze het ook bedoelen. Dat is de context waar 3voor12 vroeger naar keek, maar nu laf een compromis zoekt om dat niet te benadrukken.
Ik vind Passenger sowieso bagger, maar ik kan me best voorstellen dat je dat op Pinkpop of een eigen concert goed recenseert als hij goed is. Prima, dan had je er niet heen moeten gaan als je het kut vind. Niks ten nadele van de act als die goed doet wat er gedaan moet worden. Mijn kritiek gaat totaal niet over Passenger an sich, maar over de laffe houding van 3voor12 tegenwoordig. Hebben ze deze editie uberhaupt een echt negatieve recensie geschreven?
Tja als je zelf een vastomlijnd en statisch kader schept waardoor je het beoordeelt heb je altijd gelijk. Gelukkig zijn er een heleboel andere perspectieven om ons heen die net even wat anders kijken naar Lowlands en bijvoorbeeld een optreden van Passenger. En ik mag hopen dat een recensent ofwel wat ruimdenkender is ofwel erg goed beargumenteert in het stuk waarom hij of zij op een bepaalde manier er naar kijkt. Als we jouw redeneerlijn aanhouden had de recensie net zo goed vooraf geschreven kunnen worden, dat lijkt me toch niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een 3 mag ook. Het gaat ook om de context. Het is Lowlands, niet Pinkpop, niet muziekfeest op het plein. Lowlands heeft een reputatie qua programmering. En een missie met het soort muziek wat er gebracht wordt. Je recenseert ook het festival dat een gemakzuchtige weg is ingeslagen door acts als Passenger, Ben Howard, etc belangrijk te maken. Die kritiek is er niet meer. Want dan wordt Erik boos. En dan worden de fans van Passenger boos, want die zien de relatie tussen de slechte recentie en de context van het festival niet. Dan wordt zijn label boos, want negatief is altijd slecht. Dan wordt 3fm boos, want hun lieveling wordt slecht beoordeeld.
Ik had zoveel meer verwacht van The Chemical Brothers, alleen was het laatste half uur pas echt losgaan en te gek. Goed afsluiten is belangrijk, maar zit een beetje met dat eerste uur in m'n maag dat dat niet zo supergeweldig was. Maar goed, ik had ze dan ook wel heul erg hoog zitten. Las ook dat één van de gebroeders gewoon thuis zat (Eddy) toenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:34 schreef isgeschiedenis het volgende:
Hoe lang nog tot de volgende Lowlands
Ja, ze hebben de knallers helemaal aan het begin en eind geschoven, had wat meer verspreid mogen worden. Maar las dat ze zo altijd spelen, weet niet waarom. Maar heb me alsnog meer dan prima vermaakt, denk toch wel mijn persoonlijke hoogtepunt is qua optreden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:01 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik had zoveel meer verwacht van The Chemical Brothers, alleen was het laatste half uur pas echt losgaan en te gek. Goed afsluiten is belangrijk, maar zit een beetje met dat eerste uur in m'n maag dat dat niet zo supergeweldig was. Maar goed, ik had ze dan ook wel heul erg hoog zitten. Las ook dat één van de gebroeders gewoon thuis zat (Eddy) toen
Years & Years had ik kippenvel, maar dat komt ook omdat ik het album grijs gedraaid heb. Olly vervormt z'n stem nog wel eens en zingt live elke keer anders. Dat dat vals kan zijn.. Tsja, daar heb ik dan weer geen verstand van. Goeie band en word er gewoon blij van![]()
Het was echt zo vals als een kraai, vond het niet om aan te horen gewoon. Hij heeft gewoon het bereik en de inhoud niet om zijn eigen nummers live te zingen. Ik zou er een jaartje zangles tegenaan gooien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:01 schreef Slickk het volgende:
[..]
Olly vervormt z'n stem nog wel eens en zingt live elke keer anders. Dat dat vals kan zijn..
Ik lees hier en daar dat ie erg vermoeid overkwam. Dat zou een logische verklaring kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het was echt zo vals als een kraai, vond het niet om aan te horen gewoon. Hij heeft gewoon het bereik en de inhoud niet om zijn eigen nummers live te zingen. Ik zou er een jaartje zangles tegenaan gooien.
mwoah, dat zal zeker niet mee helpen idd, maar hij zat er wel er ver naast hoor. Lijkt me dat hij daar wel serieus mee aan de slag moet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik lees hier en daar dat ie erg vermoeid overkwam. Dat zou een logische verklaring kunnen zijn.
Ik heb nog niets van die jongen gezien/gehoord wat aan te horen was eigenlijk..quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik lees hier en daar dat ie erg vermoeid overkwam. Dat zou een logische verklaring kunnen zijn.
Klopt wel dat je het op tv veeeel duidelijker hoort ja..quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:35 schreef NiceTry het volgende:
Ik vond zijn stem tijdens het concert gewoon prima klinken en ik heb flink gedanst. Toen ik het hier las dat niet iedereen het zuiver vond heb ik het maar eens teruggezocht: dat klinkt echt heel anders en best slecht inderdaad!
Maar het was nog steeds een tof optreden en de zanger leek verre van vermoeid. Wel gekookt
Vader Sjon Mistig <3quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mooi man, hoop hem volgend jaar nog ergens in te kunnen halen. Kendrick Lamar ziet er ook dope uit zeg.
Jep! Two Months Off was de op een na laatste. Ook genieten!quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:47 schreef Faazz het volgende:
Dat was de afsluiter zeker?
Ik ben na deze weg gegaan:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:47 schreef Faazz het volgende:
Dat was de afsluiter zeker?
Ik ben na deze weg gegaan:
een van de dingen die Lowlands nog leuk maakt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:34 schreef Slickk het volgende:
[..]
Eindelijk nog meer mensen die bij de Lima waren
Tuurlijk is het eigen mening, maar die moet je wel in perspectief zien.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:06 schreef Arn0 het volgende:
Maar.. Een recensie is áltijd een persoonlijke mening. Anders krijg je dit:
"Passenger speelde Let Her Go. Het publiek reageerde enthouasiast. Vervolgens speelde hij.."
etc
Is waar hoor, 3v12 heeft ook een enorm pak boter op hun hoofd. Want dit en AWOLNATION was kutkutkut, maar New Wave was ook 'niet goed', maar ach 'jeugdig enthousiasme' en 'ze doen leuk hun best'. Tjah.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik snap S_B ook wel. Alleen ben het niet met hem eens. Als je een recensie schrijft dan moet je een persoonlijk mening enigszins opzij kunnen zetten. En moet je dan ook schrijven in de huid van een bezoeker die naar zo'n optreden/concert zou gaan.
Als ik naar Guus Meeuwis ga of de Toppers dan heb ik er ook niets mee. Dan kan ik wel op een underground indie blogje daar een recensie over schrijven en ze helemaal in de grond branden. Maar wat heeft dat voor nut?
En Passenger hoort gewoon volledig thuis op Lowlands. Alleen zijn er teveel mensen die in mijn optiek de grote internetindie massa volgen zonder objectief naar zo'n act te kijken.
Wat is de definitie van "goed" en "leuk" ? Die is per definitie bij iedereen anders. Zit dus niet zo te zeikenquote:Op dinsdag 1 september 2015 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is waar hoor, 3v12 heeft ook een enorm pak boter op hun hoofd. Want dit en AWOLNATION was kutkutkut, maar New Wave was ook 'niet goed', maar ach 'jeugdig enthousiasme' en 'ze doen leuk hun best'. Tjah.
quote:Op woensdag 2 september 2015 15:10 schreef brostvarta het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden, hierbij mijn bevindingen over Lowlands 2015!
http://gewoonsjoerd.weebl(...)er-sky-lowlands-2015
Leuk stuk!quote:Op woensdag 2 september 2015 15:10 schreef brostvarta het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden, hierbij mijn bevindingen over Lowlands 2015!
http://gewoonsjoerd.weebl(...)er-sky-lowlands-2015
quote:Op woensdag 2 september 2015 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey deze hebben we net gemist voor LL
[ afbeelding ]
Die reputatie hadden ze.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is als Limp Bizkit, dat zal nooit een goede recensie moeten ontvangen op een puur metalfestival, want daar heeft het niks meer mee van doen. Het is als Nick en Simon op Pinkpop: misplaatst, hoe goed ze het ook bedoelen. Dat is de context waar 3voor12 vroeger naar keek, maar nu laf een compromis zoekt om dat niet te benadrukken.
Ik vind Passenger sowieso bagger, maar ik kan me best voorstellen dat je dat op Pinkpop of een eigen concert goed recenseert als hij goed is. Prima, dan had je er niet heen moeten gaan als je het kut vind. Niks ten nadele van de act als die goed doet wat er gedaan moet worden. Mijn kritiek gaat totaal niet over Passenger an sich, maar over de laffe houding van 3voor12 tegenwoordig. Hebben ze deze editie uberhaupt een echt negatieve recensie geschreven?
quote:Op donderdag 3 september 2015 07:06 schreef AMDB het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een teken, volgend jaar heel hard m'n best doen om erbij te zijn
p.s. Sticker wel of niet terugsturen naar de rechtmatige eigenaar?
Houden, is toch een 2015-stickerquote:Op donderdag 3 september 2015 07:06 schreef AMDB het volgende:
Mensen, geloven jullie in tekens van boven? Een roeping? Dat ene teken van boven dat je vertelt wat je moet doen?
Ik kon dus niet naar Lowlands omdat ik momenteel in Canada bivakkeer en in die week een project in de VS had waar ik heen moest. Ik was eigenlijk van plan om de week van LL naar NL te vliegen en LL mee te pakken naast de verplichte familiebezoekjes e.d.
Nu kon dat dus niet doorgaan, met pijn in mijn hart. Heb LL oprecht gemist. Nu ben ik gister wel naar NL gevlogen. Op Schiphol aangekomen een auto gehuurd. Na een aantal kilometer rijden besloot ik de stickers op de binnenkant van de auto te inspecteren, en kwam tot de volgende schokkende ontdekking:
[ afbeelding ]
Het is een teken, volgend jaar heel hard m'n best doen om erbij te zijn
p.s. Sticker wel of niet terugsturen naar de rechtmatige eigenaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
Jep. Ik heb wel 20 verschillende posters gezien geloof ik.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:55 schreef beantherio het volgende:
Deze week kwam ik deze nog tegen:
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat LL ook adverteerde.
Kut. Binnenkort toch maar doorknippen dan maar.quote:Festivalbandjes zijn een ranzig souvenir
Sommige festivalgangers dragen de polsbandjes vaak nog jarenlang als souvenir. Maar dat is toch niet zo verstandig. Op de armbandjes leven namelijk twinitg keer meer bacteriën dan op je gewone kleding, blijkt uit een Brits onderzoek.
Met de polsbandjes krijgen bezoekers toegang tot het festivalterrein. Maar ook na afloop dragen veel feestgangers de bandjes nog jaren. De Britse hoogleraar microbiologie Alison Cottell deed twee jaar lang onderzoek naar de festivalbandjes en vond tal van stafylokokken en microkokken, vertelt ze tegen Metro UK.
De stoffen bandjes zijn vooral een paradijs voor bacteriën. "Stafylokokken zijn meestal niet gevaarlijk, maar als je kleine snij- of schaafwonden hebt kunnen ze wel voor zweren en infecties zorgen. Daarnaast loop je een risico op acute voedselvergiftiging wanneer je die bacteriën per ongeluk inslikt", aldus Cottell.
Vooral mensen in de gezondheidszorg en de horeca worden afgeraden de bandjes te blijven dragen. "Het risico bestaat dat de bacteriën worden doorgegeven", zegt Cottell. Volgende keer kun je dus beter een ander souvenir mee naar huis nemen na een fijn festival.
Mwoah, beetje wassen en ontsmetten en goed inzepen. En hoe oud wil je worden, 180? Ik vind 140 wel genoegquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Kut. Binnenkort toch maar doorknippen dan maar.
edit: nog deze week een barman gezien die er een hele bos van om z'n pols had hangen.![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:21 schreef richolio het volgende:
Kijk eens wat wij in ons hok hebben staan![]()
[ afbeelding ]
Nog slechts een half jaar op z'n vroegst.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]![]()
Wanneer kom er nieuwe namen?
Radioheadquote:Op woensdag 9 september 2015 13:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]![]()
Wanneer kom er nieuwe namen?
In welke tent zouden die staan denk je?quote:Op donderdag 10 september 2015 09:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Van de week ook leuk bandje gezien. U2 mag ook wel komen.
Lima.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
In welke tent zouden die staan denk je?
Het kapsel van Bono neigde eigenlijk meer richting de Oh Mega.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
In welke tent zouden die staan denk je?
Om aandacht bedelen met kutkicksquote:
Heey ik kom al vakerquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:37 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Om aandacht bedelen met kutkicks
Soundcloud al gecheckt?quote:Op zondag 13 september 2015 21:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Zijn er dit jaar geen nachtprogramma setjes opgenomen?
https://soundcloud.com/de(...)wlands-festival-2015quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Goede, had ik nog niet gedaan.
Had je gedronken?quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:11 schreef richolio het volgende:
Zin inIk ga dit jaar wat proberen de kleinere bandjes op te zoeken, maar heb ook wel zin in bijvoorbeeld Rudimental en Ben Howard
Rudimental vond ik maar wat saaitjes. Allemaal net niet wat mij betreft, toen maar naar Slaves gaan kijken.Moet nog steeds Courtney Barnett en Father John Misty ergens inhalen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, gewoon vrij weinig te doen. Het is hier ook zo dood
Ik ook hoor, maar had er toen veel zin in. Daarom viel het ook tegen denk ik, we zijn maar uit het voorvak gelopen en op de heuvel gaan zitten. Was Slaves tof?quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Rudimental vond ik maar wat saaitjes. Allemaal net niet wat mij betreft, toen maar naar Slaves gaan kijken.Moet nog steeds Courtney Barnett en Father John Misty ergens inhalen.
Ja Slaves was geinig. Paolo Nutini was ook zeker sterk, al heb ik een flink stuk gemist ivm Underworld.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar had er toen veel zin in. Daarom viel het ook tegen denk ik, we zijn maar uit het voorvak gelopen en op de heuvel gaan zitten. Was Slaves tof?
Ik heb nog het meest spijt dat ik Paolo Nutini en Tame Impala niet heb gezien
Ze gangetje, maar naar omstandigheden wel ok.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe is 't thuis nu met het kleine indiaantje?
Wordt een wielrenner later dusquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ze gangetje, maar naar omstandigheden wel ok.
Nu cursussen aan het volgen om epo mogen te spuiten bij de kleine wat helaas nodig is.
Komt veel bij kijken maar dat nemen we maar voor lief.
Ja de spoelmachine is niet meer nodig wanneer er een donor gevonden is. Medicatie en diëten zal er wel altijd blijven ook met een donor. Maar goed 20 jaar geleden had dit niet mogelijk geweest, en wie weet wat er over 20 jaar allemaal weer is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wordt een wielrenner later dus
Klote man, maar net wat je zegt; je moet er het beste van maken in deze situatie. Wel nog kans dat het ooit zonder alle apparaten en spuiten gaat werken of is het echt chronisch?
Echt een niertransplantatie in de planning dusquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja de spoelmachine is niet meer nodig wanneer er een donor gevonden is. Medicatie en diëten zal er wel altijd blijven ook met een donor. Maar goed 20 jaar geleden had dit niet mogelijk geweest, en wie weet wat er over 20 jaar allemaal weer is.
Jup dus we zitten in de wachtkamer wat dat betreft. Ze liggen niet voor het oprapen namelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt een niertransplantatie in de planning dusheftig man
Dat worden veel solli's denk ik.quote:Ben jij Lowlands’ Next Talent? We zijn op zoek naar een stagiair (m/v) marketing & communicatie ten behoeve van Lowlands en Down The Rabbit Hole.
Ieder jaar rond deze periodequote:
Nee die gaan naar DTRH/BKS.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:14 schreef theodoor9 het volgende:
Rustig hier! Ik verwacht dit jaar Editors weer eens voorbij te zien komen in de Polder. Jullie?
Ik ga ze in november pas voor het eerst zien!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee die gaan naar DTRH/BKS.
Laatste album is imo vrij beroerd, of ik ben Editors moe. Dat zou ook kunnen.
Wtf is een dikbilchimeidquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Watskeburt met die dikbilchimeid die dat nu deed dan? Ze keek er overigens altijd wel een beetje chagrijnig bij, als ze weer eens iets op kwam plakken in de pershut
Dimitri Vegas & Like Mike komen dit jaarquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:11 schreef richolio het volgende:
Wanneer komen de eerste namen alweer?
Dat zou wel een reden zijn om te gaan twijfelen uberhaupt een kaartje te kopenquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dimitri Vegas & Like Mike komen dit jaar
[zeurmodus]ik vond z'n oude werk toffer[/zeurmodus] "Wakker" is wel echt een lekkere track, dat welquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:35 schreef richolio het volgende:
Van Nederlandse grond mag Sef wel komen trouwensLeuk album heeft hij gemaakt.
Deze is ook lekkerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:03 schreef mrsmith0331 het volgende:
[..]
[zeurmodus]ik vond z'n oude werk toffer[/zeurmodus] "Wakker" is wel echt een lekkere track, dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |