Ja, die heb ik voldoende gezien op de FP onder het brand- en plasartikel. Mensen die serieus proberen goed te praten dat iemand over een 5-jarig kind heen pistquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:39 schreef Ludachrist het volgende:
Wachten op de mensen die "dit niet goedpraten, maar wel begrijpen!".
Zijn er serieus mensen die dat goedpraten?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die heb ik voldoende gezien op de FP onder het brand- en plasartikel. Mensen die serieus proberen goed te praten dat iemand over een 5-jarig kind heen pist
Ze zeggen van niet, maar gooien er daarna een heel epistel overheen waar ze dat juist wel doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die dat goedpraten?
Dan ben je je kind ook niet waard als je dat laat gebeuren. Of ze denken dat het de Duitse cultuur is en burgeren meteen in door toe te kijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die heb ik voldoende gezien op de FP onder het brand- en plasartikel. Mensen die serieus proberen goed te praten dat iemand over een 5-jarig kind heen pist
quote:Op maandag 24 augustus 2015 @ 18:54 schreef edje5555 het volgende:
Hoeveel waarschuwingen zijn er nu al afgegeven over Asielzoekers dat mensen het spuugzat worden?
over een kind heen plassen gaat erg ver ja, maar je ziet het , en het gaat nog veel erger worden als men zo blijft doorgaan met asielzoekers binnen halen.
Nee denk niet dat overheden hier wakker van liggen totdat de pleuris uit breekt en dan is het vingertje wijzen naar een ander.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 @ 20:15 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed, maar anti-immigrant acties /zijn/ te verwachten... en ik zou het zeer vreemd vinden (en enigszins teleurstellend...) als het binnenkort niet vaker voor komt. In dat opzicht heb ik echt medelijden met Duitsland, 800.000 mensen waarmee je (no offence) niks mee kan en die eigenlijk onze westerse wereld uitkotsen omdat we ongelovige honden zijn en vrouwen los laten lopen...
En dit zijn de posts die niet zijn gemod. Bij het brandstichting bericht nog meer.quote:Op maandag 24 augustus 2015 @ 20:43 schreef MesaBoogie het volgende:
Ziek gedrag, echter denk ik dat het gedrag van asielzoekers/moslims/gelukszoekers percentueel heel wat frequenter flink over de schreef gaat. Waar je dan de veelal links georiënteerde media vrijwel niet over zult horen.
Bestudeer eens de gemiddelde reclame folder, en heel erg vaak staan er donkere mannetjes naast hoogblonde meisjes. In mijn optiek wordt er een verdeel en heers tactiek toegepast door hogere hand. Verenigde Nazi's?
In mijn optiek laat men opzettelijk veel kansarme mannen de westerse samenleving toe om deze structureel te ontwrichten. Waardoor men mogelijk bepaalde controle kan bewerkstelligen.
Gahahah zelfs iemand die teleurgesteld zou zijn als het niet vaker zou gaan gebeuren.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dit zijn de posts die niet zijn gemod. Bij het brandstichting bericht nog meer.
De rechtsen, de linksen en de allochtonen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:48 schreef Lothiriel het volgende:
Ach 'rechtsen' die dit goedpraten zijn niet zo anders dan de 'linksen' die de gedragingen van een grote groep allochtonen goedpraten.
De conclusie is eigenlijk simpel: we moeten stoppen met het goedpraten van slecht gedrag en geweld.
Ik zet het niet voor niks tussen aanhalingstekens.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De rechtsen, de linksen en de allochtonen.
De conclusie is eigenlijk heel simpel: mensen die alleen maar in collectieven kunnen denken i.p.v individuen zijn te dom om te schijten.
Hmhm.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:51 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik zet het niet voor niks tussen aanhalingstekens.
Juist.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:36 schreef Elzies het volgende:
Het falen van de EU maakt ruimte voor extreemrechts. Deze trend zal een verschuiving maken naar het midden. Er is hier vaak genoeg voor gewaarschuwd. Er wordt niet naar het volk geluisterd en men dendert maar door. Eerst al die miljarden naar Griekenland toe, nu al die vluchtelingen die deze kant op worden gestuurd. Het is een keertje genoeg en dan zal het volk in opstand komen. Dat zal inderdaad niet geweldloos gaan. Ik denk dat dit nog maar het begin is. Merkel beloofde minder vluchtelingen dan de 800.000 die Duitsland nu zit op te nemen, straks zelfs oplopend tot een miljoen. Dat kan niet zonder gevolgen blijven. Dat is ook precies wat IS en aanverwante groepen nastreven. Het destabiliseren van Europese landen door te zorgen voor zo'n dergelijke vluchtelingen stroom. Het is een oorlogstactiek waar mensenhandelaren stinkend rijk van worden.
Ik ben bang dat die tendens ook zal overwaaien naar Nederland wanneer al die vluchtelingen hier letterlijk op de stoep staan en er geen opvang meer beschikbaar is. Ik ben benieuwd hoe Rutte zich hier weet uit te lullen. Laat hem zelf maar een paar van die vluchtelingen in zijn huis opnemen.
Vreemde opvatting. Bij verkiezingen kun je stemmen maar de politiek hoeft daarna niet meer te luisteren naar wat geschreeuw van mensen die zich "het volk" noemen. Dat "volk" moet zich gewoon aan de wet houden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:36 schreef Elzies het volgende:
Het falen van de EU maakt ruimte voor extreemrechts. Deze trend zal een verschuiving maken naar het midden. Er is hier vaak genoeg voor gewaarschuwd. Er wordt niet naar het volk geluisterd en men dendert maar door. Eerst al die miljarden naar Griekenland toe, nu al die vluchtelingen die deze kant op worden gestuurd. Het is een keertje genoeg en dan zal het volk in opstand komen. Dat zal inderdaad niet geweldloos gaan. Ik denk dat dit nog maar het begin is. Merkel beloofde minder vluchtelingen dan de 800.000 die Duitsland nu zit op te nemen, straks zelfs oplopend tot een miljoen. Dat kan niet zonder gevolgen blijven. Dat is ook precies wat IS en aanverwante groepen nastreven. Het destabiliseren van Europese landen door te zorgen voor zo'n dergelijke vluchtelingen stroom. Het is een oorlogstactiek waar mensenhandelaren stinkend rijk van worden.
Ik ben bang dat die tendens ook zal overwaaien naar Nederland wanneer al die vluchtelingen hier letterlijk op de stoep staan en er geen opvang meer beschikbaar is. Ik ben benieuwd hoe Rutte zich hier weet uit te lullen. Laat hem zelf maar een paar van die vluchtelingen in zijn huis opnemen.
Goede analyse, ik heb hier ook voor gewaarschuwd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:36 schreef Elzies het volgende:
quote:‘Geradicaliseerde Belgen willen Syriërs aanvallen'
Vilvoorde vreest gewelddadigheden als in oktober een nieuw asielzoekerscentrum voor vluchtelingen uit Syrië in de Belgische plaats wordt geopend. Niet door extreemrechts, maar door geradicaliseerde moslimjongeren. „De toestand is opnieuw erg explosief aan het worden, te vergelijken met Charlie Hebdo of de antiterreuractie in Verviers”, waarschuwt burgemeester Hans Bonte woensdag in de krant De Morgen.
Bonte zegt dat er via social media signalen worden opgevangen dat geradicaliseerde moslims uit Vilvoorde van plan zijn de aanstaande asielzoekers uit Syrië iets aan te gaan doen. Jihadexperts bevestigen in De Morgen de signalen. „Mijn broer is naar Syrië gegaan en is daar gesneuveld. Jij bent een lafaard”, noemen ze als voorbeeld van de dreigementen.
De aanslagpoging in de Thalys van vrijdag heeft de onrust verder aangewakkerd, stelt Bonte. „De hoofdstad ligt hier op een steenworp vandaan. Als de schietpartij op de Thalys iets duidelijk heeft gemaakt, is dat je er perfect aan wapens kunt geraken. En dat niet alleen. Met al die verschillende gemeenten en politiezones is Brussel de perfecte stad om onder te duiken.”
Syriëgangers
In Vilvoorde is de situatie al langer zeer gespannen. Uit de stad vertrokken samen met Antwerpen en Brussel veruit de meeste jongeren naar Syrië, voornamelijk om te gaan vechten bij extremistische groeperingen zoals IS.
Begin dit jaar kregen joodse wijken in Antwerpen bescherming van het leger, na antiterreuracties in Verviers, Brussel en Vilvoorde. Bonte eist 2,3 miljoen euro extra om de veiligheid te kunnen garanderen van de ruim tweehonderd vluchtelingen die hij in oktober moet herbergen.
http://www.metronieuws.nl/buitenland/2015/08/geradicaliseerde-belgen-willen-syriers-aanvallen
Hier heb ik eerder bij stil gestaan. Als je de mogelijkheden hebt, zou je bereid zijn ?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:36 schreef Elzies het volgende:
ben benieuwd hoe Rutte zich hier weet uit te lullen. Laat hem zelf maar een paar van die vluchtelingen in zijn huis opnemen.
Je weet soms niet wat je leest.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die dat goedpraten?
Deze begrijp ik niet. Leg eens uit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:48 schreef Lothiriel het volgende:
Ach 'rechtsen' die dit goedpraten zijn niet zo anders dan de 'linksen' die de gedragingen van een grote groep allochtonen goedpraten.
De conclusie is eigenlijk simpel: we moeten stoppen met het goedpraten van slecht gedrag en geweld.
Door wie worden deze vluchtelingen exact gestuurd?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:36 schreef Elzies het volgende:
Eerst al die miljarden naar Griekenland toe, nu al die vluchtelingen die deze kant op worden gestuurd.
Houden politici zich aan hun verkiezingsbeloften.. Lees Rutte.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Vreemde opvatting. Bij verkiezingen kun je stemmen maar de politiek hoeft daarna niet meer te luisteren naar wat geschreeuw van mensen die zich "het volk" noemen. Dat "volk" moet zich gewoon aan de wet houden.
Sociale stelsel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Door wie worden deze vluchtelingen exact gestuurd?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Houden politici zich aan hun verkiezingsbeloften.. Lees Rutte.
Door de illuminati.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Door wie worden deze vluchtelingen exact gestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |