quote:
Lach jij net zoals die emoticon, toto?quote:
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Lach jij net zoals die emoticon, toto?
Wat een baas.quote:
Hehehe.quote:
Was dat de vorige keer ook niet je excuus?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:28 schreef Amarantha het volgende:
Eten bij mijn moeder maar afgezegd, het wordt echt giga kut weer vanavond.
Jep en toen viel het wel mee achteraf, heb ook gezegd dat ik niet kan zien hoe laat het hier begint maar zij had ook wel gelezen dat het los zou gaan aan het einde van de middag. Ik ga daar gewoon niet door heen lopen of fietsen. Snapt ze wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Was dat de vorige keer ook niet je excuus?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep en toen viel het wel mee achteraf, heb ook gezegd dat ik niet kan zien hoe laat het hier begint maar zij had ook wel gelezen dat het los zou gaan aan het einde van de middag. Ik ga daar gewoon niet door heen lopen of fietsen. Snapt ze wel.
Is dat nog echt goed te doen dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond 3 afleveringen Pretty Little Liars en dan ben ik eindelijk bij![]()
Mwah ik vond het wel wat langdradig worden maar ik was al zo ver dus heb maar doorgezetquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat nog echt goed te doen dan?
Ik heb 20 minuten ervan gezien en het leek een typische vrouwenserie met shoppen, gepraat over jongens en make-up en liefdesperikelen te worden
Ah dus geen aanraderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah ik vond het wel wat langdradig worden maar ik was al zo ver dus heb maar doorgezet
Mortaxx en ik hebben dat gekeken voor de aantrekkelijke dames, hitsig als wij zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat nog echt goed te doen dan?
Ik heb 20 minuten ervan gezien en het leek een typische vrouwenserie met shoppen, gepraat over jongens en make-up en liefdesperikelen te worden
Ja daar heb ik niet zo'n zin in, kijk liever wat spannends.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel een meidenserie eigenlijk.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortaxx en ik hebben dat gekeken voor de aantrekkelijke dames, hitsig als wij zijn.
Bates Motelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik niet zo'n zin in, kijk liever wat spannends.
Dat ene kleinere meisje uit de eerste aflevering vond ik erg cute. Die met dat bruine haarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortaxx en ik hebben dat gekeken voor de aantrekkelijke dames, hitsig als wij zijn.
Deze ook, wow.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar echt gruwelijk mooi.
Lucy Halequote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ene kleinere meisje uit de eerste aflevering vond ik erg cute. Die met dat bruine haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |