quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben zo trots Pax.
*pinkt traantje weg*
Ik heb niet echt bij de cliffhangers dat ik DIRECT wil weten hoe het verder gaat. Dat had ik wel bij Dexter bijvoorbeeld. Maar het is wel een leuke serie.quote:
Klinkt als genotquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog steeds een vage berehap met satésaus-smaak in mijn mond ook al heb ik toch echt mijn tanden gepoetst.
Oh ik wel. Ik kan niet wachten tot seizoen 4 begintquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb niet echt bij de cliffhangers dat ik DIRECT wil weten hoe het verder gaat. Dat had ik wel bij Dexter bijvoorbeeld. Maar het is wel een leuke serie.
Hoe oud is ze?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortaxx vindt haar erg leuk (ook al is hij wat jaartjes ouder dan haar, in de liefde maakt dat weinig uit)
Ik heb Dexter nog steeds niet uitgezienquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb niet echt bij de cliffhangers dat ik DIRECT wil weten hoe het verder gaat. Dat had ik wel bij Dexter bijvoorbeeld. Maar het is wel een leuke serie.
Met cliffhangers had ik het vooral bij Prison Breakquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij GoT blijf je altijd in shock achterquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Heb ik bij GoT wel minder, hoe leuk ik die serie ook vind. Bates Motel vind ik veel spannender.
Brugklas (van NPO3) perikelenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:57 schreef Amarantha het volgende:
Zij is volgens mij het enige jonge meisje op de set. De enige die wel echt een tiener is!
Ja, die laatste seizoenen zijn behoorlijk matig inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Dexter nog steeds niet uitgezien
Zal de schrijvers leren om zulke rare seizoenen te maken
Dexter seizoen 1-4quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Dexter nog steeds niet uitgezien
Zal de schrijvers leren om zulke rare seizoenen te maken
Ja had ik ook bij PBquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met cliffhangers had ik het vooral bij Prison Break
Dat bleef je maar kijken
[..]
Bij GoT blijf je altijd in shock achter
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Brugklas (van NPO3) perikelen
Schijnt met Lost ook zo te zijn volgens mijquote:
Ben je aan het "onzekere puberen"?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax, ik zie dat je met Opso een pinteliermeet hebt besproken
Gezellig
Ik had even spijkers met koppen geslagen door binnen een kwartier af te spreken bij de Pintelier maar om onduidelijke redenen is dat niet helemaal geluktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax, ik zie dat je met Opso een pinteliermeet hebt besproken
Gezellig
Dat zou ik nooit doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je aan het "onzekere puberen"?
Gelukkig ben ik nog een onzekere puber en zie ik dat er vannacht weer over me geroddeld isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen.
Wel apart dat Opso de Rits voorstelt (een overtuigd Gaybar)
Ik kan me niet voorstellen dat ik hier aan mee deedquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog een onzekere puber en zie ik dat er vannacht weer over me geroddeld is
Is dat een leuke tent?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen.
Wel apart dat Opso de Rits voorstelt (een overtuigd Gaybar)
Ik was het niet, ik was bier aan het drinkenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog een onzekere puber en zie ik dat er vannacht weer over me geroddeld is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We waren wel zeer positief over jequote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ouwe roddeltantequote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik hier aan mee deed
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was het niet, ik was bier aan het drinkenNog lekkere speciaalbiertjes geprobeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Uiteraard!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ouwe roddeltante
Maakt me wel verlegen allemaal
[..]
Nog lekkere speciaalbiertjes geprobeerd?
Dat lijkt me erg gezelligquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen eens samen met Opso een kijkje nemen
Mijn telefoon zit te vol voor al die apps, dus helaas kan ik dat niet bekijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteraard!
Op mijn untappd kan je opzoeken welke
Een paar keer knipogen naar wat vriendelijke heren en we hebben zo wat gratis drankjes te pakkenquote:
Jij hebt duidelijk niet de juiste prioriteitenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn telefoon zit te vol voor al die apps, dus helaas kan ik dat niet bekijken.
Haha ik moest er alweer vroeg uit vandaagquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
12 uur lang geslapen en ik ben nog moe!
Eem teruglezenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Het ging net over je favoriete cafe de Rits
Arme JRquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha ik moest er alweer vroeg uit vandaag
Ik vind WhatsApp nog even wat belangrijker, ook omdat je daar pics van bier naartoe kan sturen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet de juiste prioriteiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |