quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben zo trots Pax.
*pinkt traantje weg*
Ik heb niet echt bij de cliffhangers dat ik DIRECT wil weten hoe het verder gaat. Dat had ik wel bij Dexter bijvoorbeeld. Maar het is wel een leuke serie.quote:
Klinkt als genotquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog steeds een vage berehap met satésaus-smaak in mijn mond ook al heb ik toch echt mijn tanden gepoetst.
Oh ik wel. Ik kan niet wachten tot seizoen 4 begintquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb niet echt bij de cliffhangers dat ik DIRECT wil weten hoe het verder gaat. Dat had ik wel bij Dexter bijvoorbeeld. Maar het is wel een leuke serie.
Hoe oud is ze?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortaxx vindt haar erg leuk (ook al is hij wat jaartjes ouder dan haar, in de liefde maakt dat weinig uit)
Ik heb Dexter nog steeds niet uitgezienquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb niet echt bij de cliffhangers dat ik DIRECT wil weten hoe het verder gaat. Dat had ik wel bij Dexter bijvoorbeeld. Maar het is wel een leuke serie.
Met cliffhangers had ik het vooral bij Prison Breakquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij GoT blijf je altijd in shock achterquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Heb ik bij GoT wel minder, hoe leuk ik die serie ook vind. Bates Motel vind ik veel spannender.
Brugklas (van NPO3) perikelenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:57 schreef Amarantha het volgende:
Zij is volgens mij het enige jonge meisje op de set. De enige die wel echt een tiener is!
Ja, die laatste seizoenen zijn behoorlijk matig inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Dexter nog steeds niet uitgezien
Zal de schrijvers leren om zulke rare seizoenen te maken
Dexter seizoen 1-4quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Dexter nog steeds niet uitgezien
Zal de schrijvers leren om zulke rare seizoenen te maken
Ja had ik ook bij PBquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met cliffhangers had ik het vooral bij Prison Break
Dat bleef je maar kijken
[..]
Bij GoT blijf je altijd in shock achter
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Brugklas (van NPO3) perikelen
Schijnt met Lost ook zo te zijn volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |