quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik kwam PIOS en matties tegen in Grunn en op de terugweg naar huis. Kikkerland
Iedereen heeft PIOSen, de term is nogal breed. Daarom gebruiken we hemquote:
Dat is waar, maar ik had dat om een of andere reden niet achter jou gezochtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Da's duidelijk. Maar dat gaat hem geen fuck aan.
Jou wel, hihiquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Da's duidelijk. Maar dat gaat hem geen fuck aan.
Wat houd de term in? Ik betwijfel het namelijk of iedereen dat heeft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]Grappig
[..]
Iedereen heeft PIOSen, de term is nogal breed. Daarom gebruiken we hem
Person I occasionally see. Dus iedereen die daar onder valt. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Wat houd de term in? Ik betwijfel het namelijk of iedereen dat heeft.
Misschien moet je het even vertalen voor 'm.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Person I occasionally see. Dus iedereen die daar onder valt. Zo moeilijk is het toch niet?
Tijd, en ik ben inderdaad erg laks met contact houden, initiatief tonen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben je pro-actief in dingen doen? Vragen of ie een biertje komt drinken enz? Heeft ie daar geen zin in of tijd voor? iIn dat geval op zoek gaan naar nieuwe vrienden. Maar daar ben je al goed mee bezig want je ging wat drinken met mensen van Facebook toch?
Wat zeg je nu?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik vergat er nog eentje, de meeste vrouwen zijn vele malen minder lief dan mannen maar dat komt ook omdat ze van nature instabiel zijn, kunnen ze niets aan doen dat weet ik ook wel maar sommigen mogen blij zijn dat ze een goede kut hebben
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Misschien moet je het even vertalen voor 'm.
Heb jij geen vrienden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik vergat er nog eentje, de meeste vrouwen zijn vele malen minder lief dan mannen maar dat komt ook omdat ze van nature instabiel zijn, kunnen ze niets aan doen dat weet ik ook wel maar sommigen mogen blij zijn dat ze een goede kut hebben
Dat is het doel tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:58 schreef yats het volgende:
[..]![]()
De uitleg wist ik, maar is breed interpreteerbaar
Om de maand? Om het halfjaar? Om het jaar? Is allemaal PIOS.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:58 schreef yats het volgende:
[..]![]()
De uitleg wist ik, maar is breed interpreteerbaar
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Person I occasionally see. Dus iedereen die daar onder valt. Zo moeilijk is het toch niet?
Daar is mijn PIOSjequote:
Haha explainquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan dat hagelslagmeisje.
Ik ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Tbh ben ik zijn naam ook vergeten.Ooit wel in TC gelezen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |