Geen idee wat die termen allemaal inhouden, dus dan heeft googlen weinig zin. Hij zegt dat hij torrents thuis ook altijd download via bepaalde software, waardoor er geen upload plaats vindt. Dat verhaal leek mij inderdaad al bullshit. Maakt verder ook niet uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:02 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als dat waar is dan kon je dat in 15 seconden googelen...
Ja. Hij lijkt echter niet te begrijpen waar ik me zo druk om maak. Volgens hem is er effectief maar 1 aflevering gedownload. Als er een boete komt betaalt hij hem wel, want die komt er toch niet zegt hij.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:57 schreef Johnny-V het volgende:
Heb je die vriend wel even flink op zijn kop gegeven?
Gerapporteerd bij je provider nadat ik je ip getrackt heb.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:36 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja. Hij lijkt echter niet te begrijpen waar ik me zo druk om maak. Volgens hem is er effectief maar 1 aflevering gedownload. Als er een boete komt betaalt hij hem wel, want die komt er toch niet zegt hij.
Hij download thuis wel vaker illegaal blijkt!
Met thuis bedoel ik bij hem thuis. Niet bij mij. Hij heeft ook een andere provider dan ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:46 schreef TechFreak het volgende:
[..]
Gerapporteerd bij je provider nadat ik je ip getrackt heb.
Hij heeft bij jou thuis gedownload. Ziggo weet ervan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:48 schreef Ludd het volgende:
[..]
Met thuis bedoel ik bij hem thuis. Niet bij mij. Hij heeft ook een andere provider dan ik.
op de wifi van de buren denk ik zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:36 schreef CudiKid het volgende:
Hoe doen ze het dan in Duitsland? Een proxy-/VPN-abonnement is even duur als een jaartje Netflix.
Dan ben je wel een beetje dommer dan je je voordoet hier. Je schrijft mooie volzinnen. Dan kun je dit ook wel. Maar ik ben de kwaadste niet: voilaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Geen idee wat die termen allemaal inhouden.....
quote:dus dan heeft googlen weinig zin. Hij zegt dat hij torrents thuis ook altijd download via bepaalde software, waardoor er geen upload plaats vindt. Dat verhaal leek mij inderdaad al bullshit. Maakt verder ook niet uit.
Op sommige mensen zal dit sarcastisch overkomen maar je hebt een goed punt in dezen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 01:34 schreef puddingman het volgende:
Ja TS, het einde is nu toch echt nabij nu je wel TWEE HELE TORRENT'S hebt gedownload. Beter duik je onder of vlucht je naar een veiliger land, hier ben je je leven niet meer zeker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |