ik heb echt de hulp van arie boomsma nodigquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Angst voor je innerlijke gayness
Hommo.
Jij hebt mijn vertrouwen te vaak geschaadtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mij niet eens in vertrouwen nemen als je bff
Ik wist dat zoiets al zou komen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
doet mij te veel aan een fallus denken
Dat valt wel mee tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt mijn vertrouwen te vaak geschaadt
Stoned dus eten is chill.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Pringles![]()
Waarom gaan jullie 's avonds altijd over food praten hou op
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind ik dat toch ontzettend smerig
Dan kun je je daarna nooit meer in de lokale dorpskroeg vertonenenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb echt de hulp van arie boomsma nodig
Ja klopt, heb ook in de bonus gehaaldquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh lekker! Welke? Ik ga ook kopen deze week. In de bonus
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens mij altijd stoned zonder te smoken
Ik ga denk ik voor paprika en naturel. Ik had tijd terug deze:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja klopt, heb ook in de bonus gehaald
Een groene en een rode. Ik heb net die rode bus weggewerkt.
Ik heb vandaag zoveel lekkere dingen gegeten.quote:
Veel succesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:20 schreef Tjacka het volgende:
morgen voor de eerste keer stage
spannend
en ik vind die arie eigenlijk ook zo'n engnekquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan kun je je daarna nooit meer in de lokale dorpskroeg vertonenen
Ik vind het niet zo lekker klinken, op kip naquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zoveel lekkere dingen gegeten.
Als lunch spitskool met gekookt ei en pindasaus. Daarna een stukje cheesecake. En vanavond boterkip met rijst en zoete sperzieboontjes.
Kip vind ik juist het minste van dat allemaal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker klinken, op kip na.
Kipfilet
wat is boterkipquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zoveel lekkere dingen gegeten.
Als lunch spitskool met gekookt ei en pindasaus. Daarna een stukje cheesecake. En vanavond boterkip met rijst en zoete sperzieboontjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |