dan na de spits, gooi wel halve dag wegquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat wordt enorm vroeg opstaan dus mweh
Oh ik zie net dat we de trein vanaf beginstation nemen, dan hebben wij vast wel plek. Dus niet zo vroeg hopelijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
dan na de spits, gooi wel halve dag weg
of toch in de spits gaan. Als je in het begin van het traject zit, is het eigenlijk ook best.
Oh oeps vergeten erbij te zetten in vorige postquote:
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar serieus wat ga je er doen
Tssquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh oeps vergeten erbij te zetten in vorige post
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
Ofzo
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb al een trauma te verwerken, kut kauai HAHAHA
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het maar irritant eigenlijk
Ik krijg altijd een schrale tong van kiwiquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:16 schreef Tjacka het volgende:
kiwi's zijn lekkere dingen
mmm een kiwi![]()
kiwi's
ik altijd een schrale anus van te veel sinaasappelsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een schrale tong van kiwi
doet mij te veel aan een fallus denkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Geef mij maar een banana met slagroom en chocoladesaus
Moet je eens langs de KFC gaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik altijd een schrale anus van te veel sinaasappels
Angst voor je innerlijke gaynessquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
doet mij te veel aan een fallus denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |