Dit zouden nu leuke binnenkomers zijn voor Aygodutch. nr. 1 al weer vol.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:43 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel. Er is in principe in iedere plaats met 20.000 inwoners en meer ruimte voor zo'n bedrijf. Ik vind ze op zich wel interessant daar de bedragen die ze lenen laag zijn en dus vermoedelijk ook wel terugkomen als het bedrijf dat ze beginnen niet loopt.
Zat ook al geen vooruitgang in. Het lijkt me dat het potentiële leningvragers afschrikt als ze zien dat allerlei projecten eindeloos lang zonder investeerders blijven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:20 schreef djh77 het volgende:
Speelparadijs de Ballon van KoM wordt teruggetrokken. 2e project van deze week al
dat denk ik ook. Box-nl en die Tatou zullen snel volgen verwacht ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:13 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Zat ook al geen vooruitgang in. Het lijkt me dat het potentiële leningvragers afschrikt als ze zien dat allerlei projecten eindeloos lang zonder investeerders blijven.
10 dagen geleden zou KoM al in gesprek gaan met Box. We zouden op de hoogte gehouden worden via de mail of het forum. Inmiddels dus 10% van de kostbare tijd van Box verstreken zonder enige ontwikkeling.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:28 schreef Camogli het volgende:
[..]
dat denk ik ook. Box-nl en die Tatou zullen snel volgen verwacht ik.
Zou het een piramide-funding zijn? :pquote:
wat ik niet begrijp aan die OAMKB voorstellen is waarom je voor zo´n beperkt bedrag een aflossingstermijn van 5 jaar kiest. Onder de nieuwe structuur maakt dat het toch wat minder interessant wat mij betreft terwijl voorstellen met een kortere looptijd relatief gunstiger zijn omdat het qua kosten en rendement niet meer uitmaakt terwijl je geld veel minder lang vast zit. Ik wil graag spreiding over de looptijden en dat lukt zo maar moeilijkquote:
Eerste wat bij mij ook binnen schoot.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:20 schreef komrad het volgende:
[..]
wat ik niet begrijp aan die OAMKB voorstellen is waarom je voor zo´n beperkt bedrag een aflossingstermijn van 5 jaar kiest. Onder de nieuwe structuur maakt dat het toch wat minder interessant wat mij betreft terwijl voorstellen met een kortere looptijd relatief gunstiger zijn omdat het qua kosten en rendement niet meer uitmaakt terwijl je geld veel minder lang vast zit. Ik wil graag spreiding over de looptijden en dat lukt zo maar moeilijk
Ik begrijp het ook niet maar persoonlijk klaag ik niet. Als het fout gaat met zijn onderneming moet dat toch op te brengen zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:31 schreef CRWD het volgende:
Ik snap werkelijk waar ook geen bal van een aanvraag voor 13K tegen 8% voor 60 maanden. Als je kijkt wat het de ondernemer kost richting GVE daarboven. Maar goed, ieder zo ze ding. Ik heb ook mee gedaan.
Zo blijft ik bij GVE mijn max investeringsruimte volstorten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |