SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door fathank op 25-08-2015 12:08:49 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Dit is wel mooie idee elke week.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:07 schreef seto het volgende:
de echt voor schut top 5
top 5 van NIET voor schut staan
tot de volgende keer!!
Dit is dan geen mooie idee denk ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:15 schreef Awesome_ het volgende:
ik wil nog wel een honorable mention voor Faeroer maken
Haha precies deze. Het leuke is dat ie denkt 'oh, ik heb verloren, maar ik kan nog steeds beach in diskrediet brengen bij zijn click, als laatste wanhoopspoging! Ja dat is echt slim che_! Pienter mannetje dat je bent gvd hahaha!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:46 schreef Sapstengel het volgende: [..] Kom je nou elke keer met dezelfde ad hominem omdat je met normaal discussiėren niet kunt winnen? Is dit de Turkse man. Daang
quote:
Alleen als ik op #1 sta. whatever dat ook is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Haha jij gaat in schut top5 volgende week.
beach zal altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben omdat ik hem probeerde te versierenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha precies deze. Het leuke is dat ie denkt 'oh, ik heb verloren, maar ik kan nog steeds beach in diskrediet brengen bij zijn click, als laatste wanhoopspoging! Ja dat is echt slim che_! Pienter mannetje dat je bent gvd hahaha!'
De realiteit is dat ik en met mij vele anderen gymmers echt geen ene neuk geven of beach nu wel of niet bekeerd geweest zou zijn. Dat is namelijk helemaal niet relevant voor deze discussie.
Echt voor schut haha.
hey beach, vriendje !quote:
watquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:55 schreef seto het volgende:
[..]
beach zal altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben omdat ik hem probeerde te versieren
Gewoon elke zondag doen, hoef je deze keer ook niet zo lang te wachten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kijk serieus al weer uit naar de echt voor schut top 5 van volgende week
Dit wordt een dingetje
Dafne Schippers bedoel je?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:10 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zit die andere gym chick erook bij dan.
Nadine Broersenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Dafne Schippers bedoel je?
Nee die krijgt al genoeg aandacht, bovendien lijkt ze op David Coulthard.
Lol.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Die staat er toch? 2 keer zelfs.quote:
gvdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik weet alleen dat ik voor Nadine Broersen wel een avondje ruzie over zou hebbenquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik weet alleen dat ik voor Nadine Broersen wel een avondje ruzie over zou hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |