Nee het is één van zijn vriendinnen. Hij is een echte baas en heeft gewoon meerdere chicks.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:14 schreef fathank het volgende:
Filmpje gevonden van de vriendin van betreffende ts
Kloontje van Weissman?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee het is één van zijn vriendinnen. Hij is een echte baas en heeft gewoon meerdere chicks.
Zie ook:
SEX / lesbisch maar toch zoenen met mannen
SEX / Dominant als vrouw
SEX / Eerste keer met voorbinddildo
Grote fantasie heeft hij in ieder geval
ziektevet concert manquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:22 schreef seto het volgende:
no1 heeft zijn plekje in de echt voor schut top 5 iig al gereserveerd
Wat heb jij gepost dat weggeedit is?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar is het misgegaan vraag ik me dan af.
Maar ik ben benieuwd. Je steek dat ding in dr kut, en dan die eieren. Vervolgens neuk je dr in dr reet en ploepen die eieren eruit?
Zou er ook een soundmodule bij zitten?
Wat let u?quote:
Goeie gym die zo vroeg geopend isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 07:12 schreef Awesome_ het volgende:
Net terug van de gym 💪💪
#fitlife #onepercent #gains
Zolang ik maar op #1 blijfquote:Op woensdag 26 augustus 2015 07:55 schreef seto het volgende:
met dat soort posts kom je niet in de niet voor schut top 5 hoor
9 uur krachttraining. En aangezien mijn scooter nog niet gemaakt is zit ik 50 min in de busquote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat let u?
[..]
Goeie gym die zo vroeg geopend is
[..]
Zolang ik maar op #1 blijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee 25quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:15 schreef Questular het volgende:
50 min in de bus om te kunnen sporten? En met je scooter ben je er in 5 min?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
9 uur krachttraining. En aangezien mijn scooter nog niet gemaakt is zit ik 50 min in de busAh, ben je iig de komende uren onder de pannen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Die eerste weet ik niet meer, die 2e was dezequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat heb jij gepost dat weggeedit is?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ah, ben je iig de komende uren onder de pannen!Prettige pannen waren datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spier in m'n rug op onverklaarbare manier overbelast. Gemasseerd en gedwongen tot n rustige training. Dat masseren doet pijn.
Iets te vaak op je rug gelegen voor Weissman?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Prettige pannen waren datspier in m'n rug op onverklaarbare manier overbelast. Gemasseerd en gedwongen tot n rustige training. Dat masseren doet pijn.
Als ik op m'n rug had gelegen had ik er nu geen last vanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Iets te vaak op je rug gelegen voor Weissman?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar is het misgegaan vraag ik me dan af.
Maar ik ben benieuwd. Je steek dat ding in dr kut, en dan die eieren. Vervolgens neuk je dr in dr reet en ploepen die eieren eruit?
Zou er ook een soundmodule bij zitten?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Die eerste weet ik niet meer, die 2e was deze
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |