Baardolie beetje afhankelijk van het weer 1 of 2 keer per week, spoel m'n baard dagelijks uit en eens per week even goed wassen met conditioner. Hoe vaker je hem shampoo't hoe slechter hij in model blijft zittenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:31 schreef Peejtur het volgende:
Ben ook bezig om een baard te sparen. Hoe vaak doen jullie baardolie erin? Ik was de baard om de dag met speciale shampoo. Wax doe ik een beetje in om de vooruit stekende haren te temmen.
Zo'n ding heb ik ook idd en dan komt m'n baard er nog onderuitquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik vind het heel lastig. Volgens het RIVM moet het masker strak aansluiten, maar door mijn baard lukt dat niet. De laatste keer dat ik mij moest bedekken heb ik dat met zo'n halscol gedaan (weet niet hoe het heet) daar prop ik dan mijn baard bij in. https://www.bever.nl/p/barts-multicol-water-GQBEE00018.html
Had trouwens wel een mondkapje mee voor als ze liever hadden dat ik die op deed.
Hier ook.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vandaag naar de barbier geweest
[ afbeelding ]
Waar ben je uiteindelijk gegaan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier ook.
Vandaag.
Voor 't eerst.
Wel een beetje koudwatervrees gehad hoor. 'Stel dat ie 't verknalt! Wat dan?'
Uiteindelijk een superbehandeling gehad. Helemaal tevreden met het resultaat.
Vind jijquote:Op zondag 15 november 2020 12:05 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Als je blond bent staat een baard altijd minder mooi dan als je donkere haren hebt.
Ik vind dat het een feit is.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:42 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Nee jij zegt het als feit maar jij vindt dat.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben vandaag wel voor het eerst in 25 maanden naar de kapper geweest10 centimeter eraf.
Ga momenteel qua baard door het leven met een soort Van Dyke-baard met een snor waar iedereen naar kijkt
Foto van vanmiddag:
[ afbeelding ]
Wat precies is er baard-verneukend aan een mondkapje?quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe hangen de baarden erbij met dit weer, heren?
Ik ben in ieder geval blij als de baard-verneukende mondkapjes niet meer verplicht zijn.
Hangt goed. Laatst 6 á 7 centimeter van de baard af laten halen, zorgt gelijk voor een andere look.quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe hangen de baarden erbij met dit weer, heren?
Ik ben in ieder geval blij als de baard-verneukende mondkapjes niet meer verplicht zijn.
Waarom heb je je baard zoveel laten inkorten?quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hangt goed. Laatst 6 á 7 centimeter van de baard af laten halen, zorgt gelijk voor een andere look.
Van de mondkapjes icm baard heb ik eigenlijk geen last.
Ach, had al jaren mijn baard op de deze lengte. Ik wilde wel een keer wat anders. Bovendien lijkt hij wel gelijk veel voller. Achteraf gezien was het wel onderaan wel erg dun. En ik heb nog genoeg baard over.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom heb je je baard zoveel laten inkorten?
Ik had verwacht veel Corona baarden te mogen aanschouwen.quote:
Sinds ik een baard heb staan heb ik hem eigenlijk maar één keer afgeschoren. Dat is me zo slecht bevallen dat ik tot op heden besloten heb alleen nog maar te trimmen indien noodzakelijk. En dan is het nog maar de vraag of ik er zin in heb om het te doen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had tijdje terug voor het eerst in ongeveer 2 jaar mijn baard helemaal weggehaald.
Nu is het weer een dikke volle baard. Al is het wat grijzer aan het worden.
De snor moet inderdaad vaker bijgehouden worden dan de baard. Eigenlijk iedere dag hier, zo hard groeit het. Altijd snor in mijn mondquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:37 schreef M1stral het volgende:
[..]
Sinds ik een baard heb staan heb ik hem eigenlijk maar één keer afgeschoren. Dat is me zo slecht bevallen dat ik tot op heden besloten heb alleen nog maar te trimmen indien noodzakelijk. En dan is het nog maar de vraag of ik er zin in heb om het te doen.
Enige wat na verloop van tijd echt irritant is, is mijn snor. Ik wil niet met van die lange, in het vet gezette, gekrulde punten rondlopen. Die trim ik dus wel braaf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |