Geen moeite mee. Alles is vooruitgaan sinds dat ie er staat immers.quote:Op maandag 14 september 2015 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat stadion van jullie nu is ook echt spuuglelijk tho.
Thomas op het middenveld ipv Marinustwitter:ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 14:50:17Opstelling PEC Zwolle: Begois; Van Polen, Marcellis, Lam, Van Hintum; Dekker, Bouy; Becker, Thomas, Menig; Veldwijk. #ZWOado reageer retweet
Goed voor het vertrouwen! Gaan er nog meer mensen donderdag op eigen vervoer die kant op?quote:Op zondag 20 september 2015 14:29 schreef Intellectueel het volgende:
We blijven iig derde en boven Feyenoord staan in aanloop naar de bekerwedstrijd.
Knaken zijn helaas op. Was anders heel graag heen gegaan. Zonde.quote:Op zondag 20 september 2015 14:33 schreef Mkr het volgende:
[..]
Goed voor het vertrouwen! Gaan er nog meer mensen donderdag op eigen vervoer die kant op?
Gewoon met de trein, gratis ov, kaart voor het thuisvak en 19 minuten van mijn huis.quote:Op zondag 20 september 2015 14:33 schreef Mkr het volgende:
[..]
Goed voor het vertrouwen! Gaan er nog meer mensen donderdag op eigen vervoer die kant op?
quote:PEC Zwolle-trainer Ron Jans kan donderdagavond geen beroep op Ryan Thomas in het bekerduel met Feyenoord. De Nieuw-Zeelandse aanvaller raakte woensdag tijdens de training geblesseerd en zal niet meespelen in Rotterdam.
De wedstrijd tussen PEC Zwolle en Feyenoord in de tweede ronde van de KNVB-beker is een heuse topper. Zwolle is goed aan het nieuwe seizoen begonnen en staat na zes speelronden derde, een plaats boven Feyenoord.
Zwolle won het bekertoernooi in 2014 en was vorig jaar tegen FC Groningen verliezend finalist.
Klinkt weer volkomen positief. Laat die categorie 2 maar komen dan.quote:PEC niet in paniek door benarde financiële positie
De sportieve hausse van PEC Zwolle houdt aan, maar intussen staat de club nog altijd onder curatele van de KNVB. Toch is promotie naar de wat veiligere Categorie 2 een kwestie van tijd volgens technisch directeur Gerard Nijkamp.
De licentie-commissie plaatste PEC Zwolle opnieuw in Categorie 1, bestemd voor financiële zorgenkindjes. Daarbij waren de uitgaande transfers van Jody Lukoki (Ludogorets), Jesper Drost (FC Groningen) en Ben Rienstra (AZ) - samen goed voor 4,2 miljoen euro - echter nog niet meegewogen. 'Daarom is er helemaal geen reden voor paniek', zegt technisch directeur Gerard Nijkamp.
'We groeien aan de omzetkant, door de structurele prestaties neemt het aantal sponsors nog steeds toe. Maar we hebben de kosten ook onder controle. Onze salarissen bedragen niet meer dan zestig procent van de begroting, zoals de richtlijnen voorschrijven. Promotie naar Categorie 2 is nog slechts een kwestie van tijd.'
Ik ben aanwezig morgenavondquote:Wij wensen u een prettige wedstrijd.
Met vriendelijke groet,
PEC Zwolle
Nice!quote:Op woensdag 23 september 2015 16:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig morgenavondTenminste als ze niet moeilijk doen dat je met de trein ipv auto afreist op een autocombiticket.
Gelukkig. De beker beginnen en winnen in Rotterdam, das te leuk om te laten liggen. Heb er zin inquote:Op woensdag 23 september 2015 17:09 schreef Mkr het volgende:
[..]
Nice!
En nee, het is vrij vervoer. Tot morgenavond!
Hij zou binnen twee of drie maanden gaan spelen zei Jans volgens mij begin deze maand. Hij kan alleen nog maar Portugees en daarom kan hij nog niet in het eerste elftal meedoen.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:14 schreef Tchock het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar Hebling. Wanner mag die kerel nou eindelijk spelen?
Sowieso is hij bij mijn weten nog steeds niet speelgerechtigd. Iets met een tripje naar San Pauloquote:Op donderdag 24 september 2015 10:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hij zou binnen twee of drie maanden gaan spelen zei Jans volgens mij begin deze maand. Hij kan alleen nog maar Portugees en daarom kan hij nog niet in het eerste elftal meedoen.
Ik ga er gewoon vanuit dat ze niet winnen. Kan het altijd meevallen.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gelukkig. De beker beginnen en winnen in Rotterdam, das te leuk om te laten liggen. Heb er zin in
Klopt. We gaan het zien vanavondquote:Op donderdag 24 september 2015 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat ze niet winnen. Kan het altijd meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |