Hier nog geen druppel gezien.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier lijkt het weer zwaar tegen te vallen
Ik heb het bedrijf gevraagd of ze het bestand ook zonder filters of macro's konden sturenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ziet eruit of er een filter aanstaat. Als je die uitzet, krijg je de weggefilterde regels te zien. Mocht het klinken als abacadrabra dan moet je het maar zeggen.
Dan zit je dik in Okt? Is het dan niet wat slecht weer?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Nog 32 werkdagen en dan Disney
Nou ja, doordeweekse dagen dan, denk dat het aantal werkdagen iets hoger zal liggen
Disney altijd mooi om te bezoeken, had je beter in november kunnen gaanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Nog 32 werkdagen en dan Disney
Nou ja, doordeweekse dagen dan, denk dat het aantal werkdagen iets hoger zal liggen
Ik hoop dat het meevalt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan zit je dik in Okt? Is het dan niet wat slecht weer?
De vorige keer zijn we eind november geweest, in de kerstsfeer. Nu hebben we als het goed is Halloweensfeer. Maar we zouden eerst in maart gaan maar dat moest uitgesteld worden en is heel snel oktober aangewezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Disney altijd mooi om te bezoeken, had je beter in november kunnen gaan
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige keer zijn we eind november geweest, in de kerstsfeer. Nu hebben we als het goed is Halloweensfeer. Maar we zouden eerst in maart gaan maar dat moest uitgesteld worden en is heel snel oktober aangewezen.
Ben vorig jaar in december nog geweest.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige keer zijn we eind november geweest, in de kerstsfeer. Nu hebben we als het goed is Halloweensfeer. Maar we zouden eerst in maart gaan maar dat moest uitgesteld worden en is heel snel oktober aangewezen.
Ik vakerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |