Disney altijd mooi om te bezoeken, had je beter in november kunnen gaanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Nog 32 werkdagen en dan Disney
Nou ja, doordeweekse dagen dan, denk dat het aantal werkdagen iets hoger zal liggen
Ik hoop dat het meevalt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan zit je dik in Okt? Is het dan niet wat slecht weer?
De vorige keer zijn we eind november geweest, in de kerstsfeer. Nu hebben we als het goed is Halloweensfeer. Maar we zouden eerst in maart gaan maar dat moest uitgesteld worden en is heel snel oktober aangewezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Disney altijd mooi om te bezoeken, had je beter in november kunnen gaan
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige keer zijn we eind november geweest, in de kerstsfeer. Nu hebben we als het goed is Halloweensfeer. Maar we zouden eerst in maart gaan maar dat moest uitgesteld worden en is heel snel oktober aangewezen.
Ben vorig jaar in december nog geweest.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige keer zijn we eind november geweest, in de kerstsfeer. Nu hebben we als het goed is Halloweensfeer. Maar we zouden eerst in maart gaan maar dat moest uitgesteld worden en is heel snel oktober aangewezen.
Ik vakerquote:
Ja nee, dat helaas dus niet. Ben aan het werk he.quote:
Chocola gegeten?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:17 schreef Renesite het volgende:
He, zit weer wat lekkerder in mn vel. Niet meer zo ongesteld![]()
Een blokje gisteravond ja.quote:
Snap je nu waarom ik er kilo's van wegwerk?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een blokje gisteravond ja.
Gristus wat een lange uitwerking dan!
NOU!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik er kilo's van wegwerk?
Kun je het beter overschrijvenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:02 schreef DrMarten het volgende:
Printerstoring, al 3 kwartier bezig om 3 bestandjes uit te printen
Eens.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Manman, wat heb ík een teringhekel aan kleren kopen....
Ik heb van die fases waarin alle kleren kut zijn en niet zitten en ik stikchagrijnig word.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Manman, wat heb ík een teringhekel aan kleren kopen....
Alles wat ik niet kut vind hebben ze natuurlijk nooit in mijn maat. Meestal koop ik dus zut die 2e keus isquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van die fases waarin alle kleren kut zijn en niet zitten en ik stikchagrijnig word.
En er zijn van die fases waarin alles ineens past en ik alles koop wat los- en vastzit. Die fase had ik afgelopen maand
Los van dat ik er het figuur niet voor heb geef ik er ook geen reet om, die hele slim/skinny muik. Het moet los en comfortabel zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:24 schreef DrMarten het volgende:
Bij mij hangt het af van wat ik nodig heb. Laatst had ik broeken nodig, dan kom je er achter hoe lastig het is een normale spijkerbroek te vinden die niet slimfit, skinny, vol gaten enz is
Sommige winkels hoef ik sowieso niet te kijken. Tijdje terug bij de mango geweest, maar op een enkele trui na hebben ze niks anders dan slimfit en super slimfit. Lijkt wel of die lui een contract met de sportscholen hebben ofzo
Doe ik ook als ik daar bestelquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:59 schreef Juup© het volgende:
Goede daad gedaanVia Fok! wat bij Bol.com besteld
Ik kom alleen leuke dingen tegen als ik er niet naar zoek en geen geld ervoor heb. Behalve nu dan toevalligquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga volgens mij gewoon altijd op de verkeerde momenten shoppen.
Ik toevallig de laatste tijd weer wat dingen.quote:
Ik heb de affiliatespagina opgeslagen, ik vergeet elke keer bij bestellen dat ik ook Fok! kan steunenquote:
Apple TV.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:29 schreef CherryLips het volgende:
Heb nog wel weer wat bonnen dus dat wordt iets van Blond of Apple TV
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik word weer helemaal lek gestoken.
Gebeurt hier ook regelmatig, alleen dan niet zozeer bij de container, maar gewoon op een centrale plek in het pand. Is er weer een verhuisd die geen zin heeft om z'n terignbende weg te brengen, staat het 3 weken in het pand tot de woningbouw het weghaalt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Er is nu een heel bankstel bij de container gezet![]()
Eergisteren stond er een bed en vorige week de eettafel + matrassen + stoelen. Ik vind het al heel wat dat het gewoon steeds wordt meegenomen, maar een hele fucking bank
Nou, het hok waar die container in staat is niet veel groter dan de container, dus toen ik de deur openmaakte en die bank zag die erin gepropt was, heb ik snel de vuilniszak eroverheen gegooid voor dat ding omvielquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gebeurt hier ook regelmatig, alleen dan niet zozeer bij de container, maar gewoon op een centrale plek in het pand. Is er weer een verhuisd die geen zin heeft om z'n terignbende weg te brengen, staat het 3 weken in het pand tot de woningbouw het weghaalt.
Kosten voor afvoer dus voor de VvE vermoed ik, maw: voor de resterende bewoners van het complex.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:50 schreef CherryLips het volgende:
M'n buurman is echt heel erg daarin, die heeft er dinsdag foto's van staan maken en naar de VvE gestuurd. Maar dat huis moet ondertussen wel leeg zijn denk ik.
Ik weet al van wie die zooi isquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kosten voor afvoer dus voor de VvE vermoed ik, maw: voor de resterende bewoners van het complex.
Ik doe niets.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik word weer helemaal lek gestoken.
Als je nu ook nog weet waar ze naar toe zijn vertrokken kunnen jullie de rekening nasturenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet al van wie die zooi isDetective CL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |