abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155513545
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_155513779
Die van mij slaapt ook niet. Maar ze is wel stil in bed. Ik hoop dat ze zo in slaap valt.
Volgens mij komt het omdat ze nu tussen 2 en 3 slaapjes zit. 3 is eigenlijk teveel, want ze blijft 's avonds steeds langer wakker. Maar 2 is nog net iets te kort, dan jengelt ze de avond in. Even puzzelen de komende dagen.
'S ochtends iets eerder op bed misschien... Morgen eens proberen.
pi_155513916
Ik heb vanavond weer m'n eerste volleybaltraining gehad sinds 30 weken zwangerschap. Ik voel nu overal al mijn spieren en mensen, ik ga morgen spierpijn hebben!
pi_155514883
Mijnes slaapt ineens weer bij ons op de kamer omdat het nu zo erg te lekken dat we bang zijn dat het plafond naar beneden komt. Dus lekker veilig bij ons dan maar.

Daarnaast heb ik een potje staan janken omdat we om de schade te beperken een gat in haar plafond hebben moeten zagen zodat het water weg kan. Heb je met heel veel liefde een kamertje gemaakt, moet je het weer slopen. :'(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_155515030
Hier wel slapend maar zoals altijd voor de laatste fles, bovenop me. Wegleggen is huils binnen 5 minuten dus dan maar zo. Ooit gaat ie wel in zijn bed of gewoon ergens anders dan op mij slapen gok ik... :@ gelukkig slaapt ie prima als ie zijn flesje heeft gehad in de wandelbak naast mijn bed en horen we hem morgenochtend pas weer.
Es kijken of we morgen iets minder chaos in de ochtendspits hebben :')
  maandag 24 augustus 2015 @ 23:08:55 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_155515034
Och kris, daar zou ik ook wel van moeten huilen. Wat kut ;(

Cactus, wat sportief!
disclaimer
  maandag 24 augustus 2015 @ 23:10:53 #7
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155515089
Niet slapers. :( heb vanmiddag een plak kaas gegeten en L heeft weer enorme krampen. :'(

Jemig, jullie hebben wel erg last van die lekkage, Kris, wel heel hardnekkig!

Fijn weer sporten mwC !
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_155515241
Och kris ;( wat een drama lijkt me dat.

Die tijd komt vanzelf weer. Lijnloos :*

Na al jullie BV verhalen bedacht ik me weer dat het helemaal niet zo leuk was in het begin :D verrek, dat was ik alweer vergeten _O- nu is het wel leuk. Elke ochtend nog een paar minuutjes. Wordt standaard aangevallen als ik haar dan uit bed haal O+
pi_155519075
Al andere allergenen weer geprobeerd Mariposas? Zou toch fijn zijn als je nu weet wat het is. :*

N. heeft wel geslapen maar tussendoor veel liggen mopperen, resultaat is dat ik niet zo uitgeslapen aan mijn werkdag begin vandaag. :O
pi_155519241
Hier viel sneue baby na een uur of 2 onrust, veel huilepieps en elke 20 minuten troosten en speen zoeken toch rustig in slaap. Om 0.00 bij het einde van het concert nog even een verse luier er om en een fles erin en hij werd om 7u pas weer wakker O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 07:40:16 #11
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_155519331
JM gelukkig hebben jullie nog kunnen slapen!

Selv :* c_/ !

Jeetje Mari dat is wel vervelend zeg -O-. Hopelijk hebben jullie nog een beetje geslapen vannacht.

Kris dat lijkt me inderdaad ook balen :'(.

Hier viel hij inderdaad aan de borst in slaap, en met 1x gillen tussendoor sliep hij tot 03.00uur, en daarna tot 6.45uur.
Ik durf dus nu wel te zeggen dat hij het fenomeen 'langer dan 3 uur slapen' door begint te krijgen ^O^.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 07:45:20 #12
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155519370
Pff, geen toffe nacht, heb 'm om het uur aan de borst gehad om 'm weer te kalmeren. En daar tussenin hazenslaapjes gedaan. Uitgerekend nu we vandaag naar het consultatiebureau en de kinderarts moeten. :Z

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 06:20 schreef Selvaria het volgende:
Al andere allergenen weer geprobeerd Mariposas? Zou toch fijn zijn als je nu weet wat het is. :*

Ja, alleen ei niet.

[ Bericht 51% gewijzigd door Mariposas op 25-08-2015 08:08:44 ]
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:06:55 #13
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_155519531
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 07:45 schreef Mariposas het volgende:
Pff, geen toffe nacht, heb 'm om het uur aan de borst gehad om 'm weer te kalmeren. En daar tussenin hazenslaapjes gedaan. Uitgerekend nu we vandaag naar het consultatiebureau en de kinderarts moeten. :Z
Ai dat is wel vervelend ja ;( :* .
Veel succes bij het cb en de ka!
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:33:47 #14
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155519743
Pff... pittige nachten allemaal! Succes vandaag!

Kris, daar zou ik ook van moeten huilen ja :'(

Vanochtend ging mijn man schoenen bij peuter aandoen. Suus kijkt ernaar, kijkt om zich heen, pakt haar slofjes en loopt naar man toe. Geeft haar slofje aan hem en steekt haar voet naar hem uit :o ! Ze begint nu ook al kleine opdrachtjes te snappen en uit te voeren (geef dat boekje maar aan papa/geef dat stukje broccoli maar aan het konijn) :o.

Ze heeft trouwens ook iets nieuws met slapen :'). Om 7 uur ligt ze plat en dan horen we haar in de nacht nog een keertje 'feesten'. Ze begint dan te lachen, gaat zitten, speelt met 'r knuffels en spenen :'). Na 5 minuten gaat ze weer liggen en verder slapen 8)7
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:42:17 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_155519836
Soms moet je gewoon éven spelen soesa :Y en wat goed van haar!
disclaimer
pi_155520099
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 07:45 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ja, alleen ei niet.
Misschien een stomme vraag hoor.. maar als je denkt dat je kindje veel last had van de kaas die je had gegeten, is het dan geen optie om een paar voedingen HA KV te doen en dat jij kolft? (En weggooit)
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:13:40 #17
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155520281
Ja, of om dat sowieso een tijdje te doen? Hypoallergene kv terwijl jij kolft om je productie op gang te houden? Dat je na een week of na 2 weken eventueel met zekerheid kunt zeggen of er sprake is van een overgevoeligheid of dat er iets anders lichamelijks is?

Dan weet je daarna of je je echt helemaal op een overgevoeligheid moet richten.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:24:46 #18
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_155520439
Ha is toch nogsteeds melk?
pi_155520520
Ja, bv is toch ook nog steeds melk? Als een baby slecht reageert op kaas dan gaat dat meer specifiek over koemelk?

Mariposas :* zwaar zulke nachten.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:31:08 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_155520531
HA is nog steeds koemelk ;) Als dat het probleem is moet je Pepti hebben.
disclaimer
pi_155520553
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
HA is nog steeds koemelk ;) Als dat het probleem is moet je Pepti hebben.
Ah! Kijk dat wist ik niet :+ sorry
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:38:52 #22
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155520629
Idd, HA melk is niet geschikt. Pepti wel. Over de kaas, dacht wel even een plakje te kunnen proberen, maar geen succesje dus.

Ik durf het niet aan om 2 weken te kolven en dan flesvoeding te geven in die periode. Ik ben bang dat L dan niet meer aan de borst wilt. Het is erg verleidelijk hoor, want ik word echt gillend gek van een baby die echt letterlijk urenlang aan de borst wilt, ik schat dat hij sinds gisteravond tot nu zo'n 8 uur aan me heeft lopen sabbelen/drinken. :{

Plus, ik heb dan niets om hem mee te troosten. Hij accepteert de speen niet. Of nouja, soms wel, maar dan tuft ie 'm na een minuut uit en gaat weer krijsen. De afgelopen dagen heb ik 'm wel rustig kunnen krijgen aan de borst, en dan sliep ie een paar uur op 1 van ons. Want even los van nu, hij blijft een huilbaby, alleen sinds gisteravond is ie weer nauwelijks rustig te krijgen.

Nja, vanmiddag maar weer met de KA overleggen.

Ohja, nog reactie op DJMO: nee hij heeft geen voorkeurshouding. De kinderfysio heeft 'm ook nagekeken op blokkades.
pi_155521037
Een bus Pepti in huis is sowieso wel fijn als jij even zou willen bijtanken. Wij hebben er ook altijd een in huis staan voor de zekerheid. We gebruiken maar heel af en toe wat, maar beter een flesje geven en mijn 'foute' melk weggooien dan de hele avond krijsen. ;(
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:03:47 #24
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155521105
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:00 schreef Selvaria het volgende:
Een bus Pepti in huis is sowieso wel fijn als jij even zou willen bijtanken. Wij hebben er ook altijd een in huis staan voor de zekerheid. We gebruiken maar heel af en toe wat, maar beter een flesje geven en mijn 'foute' melk weggooien dan de hele avond krijsen. ;(
Ik weet niet hoe het met Pepti zit maar lukt dat qua houdbaarheid? Op de 'gewone' bussen staat dat ze max. 4 weken open mogen blijven staan.
pi_155521133
Misschien kan de KA nu wel echt iets voor je betekenen Mariposas. :*.
De medicijnen hebben wel waar effect toch?

Wat knap van S, zowel van de opdrachtjes als even spelen en dan weer verder slapen.

:* voor je mooie kamertje Kris, logisch dat je daar een traan om laat.

Hier was de nacht ook niet zo goed. Frits kwam vijf keer voor een voeding, ik kreeg tussen bloedneuzen en toen om 5 uur de wekker ging had ik enorme hoofdpijn.
Gelukkig hebben we een rustige week op het werk, dus ik ben thuis gebleven. Mijn man neemt Frits zo mee en dan hoop ik dat ik wat op knap met een beetje slaap.

Uk heeft trouwens in de afgelopen 24 uur 9 keer gepoept! :o !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')