2 vliegtuigen ook ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
oke je plaatjes zijn nu een beetje overkill
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
oke je plaatjes zijn nu een beetje overkill
Rustig aan vriend, het is weer bijna sinterklaas, dan mag het weer.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:20 schreef HPLC het volgende:
Alleen maar zwarten in die gifs, vieze racist
Ik word moe van bagatelliseren en excuses door mensen.quote:
These pretzels are making me thirsty.quote:
Schoen zetten?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rustig aan vriend, het is weer bijna sinterklaas, dan mag het weer.
Ik lig al, kom erbijquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja dat dacht ik dus ook, ik ga naar bed.
die discussie is alweer een maand ofzo bezigquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:23 schreef Crip het volgende:
Gaan we dit jaar weer dezelfde discussie krijgen met zwarte piet. Werd mij vorig jaar gevraagd op stage hoe ik over zwarte piet denk en dat de moslims er vaak moeite mee hebben.
Dacht echt bitch ben je stupid.
jessus.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
die discussie is alweer een maand ofzo bezig
Doei cc-holicquote:
Doe je Batman-onesiequote:Op maandag 24 augustus 2015 23:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
moment, ik pak even m'n toystory 3 pyjama.
Marokko onder Spanje. Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:23 schreef Crip het volgende:
Gaan we dit jaar weer dezelfde discussie krijgen met zwarte piet. Werd mij vorig jaar gevraagd op stage hoe ik over zwarte piet denk en dat de moslims er vaak moeite mee hebben.
Dacht echt bitch ben je stupid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |