quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee
Als ik koek heb, deel ik alleen met mensen die er al zijn
Moest wel lachen om degene die ooit dropjes uitdeelde (maar dat was tijdens schooltijd)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang het maar eten is, komt het vaak wel goed
apple tv heeft zijn eigen protocol dus ik denk dat je een beetje last hebt van lost packages als die speelt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vanaf pc / laptop -nooit- hickups.
De hickups treden op op AppleTV die youtube filmpjes toont, bedraad.
En soms ook bij Netflix; beeld zwart, geluid even weg, en herstelt zich weer.
Situatie:
Ziggo modem (Bridge) --> WNDR3700 --> Gbit switch glas / koper
Gbit switch glas / koper --> woonkamerkabel --> GBit Netgear koper switch --> Apple TV + Receiver + TV + Mediaspeler + walloutlet
Laptop in walloutlet, AppleTV aan het spelen.
Filmpje begint te hicken...
Goedemorgenquote:
Ah, daar was je welquote:
I'm undercover evilquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en zoiets noemt zich een engel..
I like itquote:
Oow ok, en dan kies je voor worstebroodjes? (Ik vind er in verhouding altijd teveel brood omheen zitten...)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik hou alleen meer van hartig dan van zoet
Ja daar was ik dus al bang voor...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
apple tv heeft zijn eigen protocol dus ik denk dat je een beetje last hebt van lost packages als die speelt.
toch die firmware upgraden
sowieso saucijzenbroodje > worstenbroodjequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ok, en dan kies je voor worstebroodjes? (Ik vind er in verhouding altijd teveel brood omheen zitten...)
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I like itEen soort Bengel dus
Ik geen idee waarom, zou zo laat nooit iets sturenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mhahaha... ik ook.... maar ik dacht dat het een berichtje was
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Moest wel lachen om degene die ooit dropjes uitdeelde (maar dat was tijdens schooltijd)
quote:
Niet altijd. Ik kies ook wel eens voor wat andersquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ok, en dan kies je voor worstebroodjes? (Ik vind er in verhouding altijd teveel brood omheen zitten...)
bij vorige bedrijf werd er een beetje te vaak op vlaai getrakteerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet altijd. Ik kies ook wel eens voor wat anders
Dus vannacht krijg ik er stipt om 02:00 eenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik geen idee waarom, zou zo laat nooit iets sturen
[..]
Vet handyquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:37 schreef Solique het volgende:
Hoef niet te trakteren op werk, mijn werkgever stuurt altijd een taart op.
Ik ben geen fan van chicken wingsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij vorige bedrijf werd er een beetje te vaak op vlaai getrakteerd.
daarom deden ik en sommige anderen bij verjaardagen geen vlaai maar chicken wings
Volgende keer op de meet mag je trakteren hoor, als je dat zo nodig wilt doen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vet handy![]()
Ik had dit jaar gewoon geen werk om op te trakteren![]()
Is goed, ik bak wel een taart oid in oktoberquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende keer op de meet mag je trakteren hoor, als je dat zo nodig wilt doen...
quote:
Fijne dag mevrouw (b)engelquote:
oh dat zijn altijd van die nare collega'squote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:39 schreef fietsie het volgende:
Ik ben altijd op vakantie op mijn verjaardag
Ja appel- peren- en notentaartquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed, ik bak wel een taart oid in oktoberNog verzoekjes?
Nee want ik eet het hele jaar niets van anderen. Dus dat speelt niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh dat zijn altijd van die nare collega's
wel het hele jaar door van anderen eten, maar als ze zelf jarig zijn, zijn ze weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |