Ja je werd fijn wakker? (te erg....)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:16 schreef Voxs het volgende:
Op wazige dromen en natte ochtenden hef ik mijn koffie maar dan. Goedemorgen
thx is nodigquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
koffie voor de hele KSC
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:35 schreef crv het volgende:
[..]
thx is nodig![]()
De CR-V net bij "dokter" gebracht
Die is helemaal niet leuk. De laatste x kostte die me ruim 1800 euro.quote:
fietsquote:
laatste keer was ik bijna een week m'n auto kwijtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die is helemaal niet leuk. De laatste x kostte die me ruim 1800 euro.
laatste keer moest ik gewoon de originele luchtfilter weer terug zettenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laatste keer was ik bijna een week m'n auto kwijt
Ikzelf zou nooit 2de hands aanschaffen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:46 schreef fietsie het volgende:
OK even voor de resident nerds.
Ik heb een Netgear WNDR3700 hangen met een heeeele oude versie van DD-WRT erop
Nu heb ik thuis af en toe (onregelmatig) hickups in de verbinding naar buiten; bedraad.
Bij wifi horen hickups erbij, in een gbit netwerk niet...
Ik kan me haast niet voorstellen dat Ziggo die hickups heeft en zoek het dus eigenlijk in die oude DD-WRT, zou dit plausibel zijn?
Ik durf de versie niet te upgraden zonder een "reserve router" in huis, immers krijg ik stront aan de knikker dan wil ik wel diverse fora kunnen raadplegen enzo. Dus ligt het voor de hand een routertje erbij aan te schaffen.
Maar dan kom je op het dilemma... dan maar gelijk een dikke nieuwe, met de nieuwe wireless standaard erin enz enz. Of toch een 2e handsje via de Tweakers marktplaats?
Wat zouden jullie doen?
ik een bi metaaltje van 3 euro vervangenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatste keer moest ik gewoon de originele luchtfilter weer terug zetten
Vanaf pc / laptop -nooit- hickups.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ikzelf zou nooit 2de hands aanschaffen.
En ik neem aan dat je al wel trace programma's heb laten lopen, om te kijken of de hickups in je eigen netwerk zitten of daarbuiten?
Kan vanaf deze versie niet in 1x naar nieuwste versie (info van 2 fora).quote:
Laptop aansluiten op de outlet van de apple tv aansluiting en dan youtube/netflix afspelen zorgt wel of niet voor hickups op je laptop?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vanaf pc / laptop -nooit- hickups.
De hickups treden op op AppleTV die youtube filmpjes toont, bedraad.
En soms ook bij Netflix; beeld zwart, geluid even weg, en herstelt zich weer.
Situatie:
Ziggo modem (Bridge) --> WNDR3700 --> Gbit switch glas / koper
Gbit switch glas / koper --> woonkamerkabel --> GBit Netgear koper switch --> Apple TV + Receiver + TV + Mediaspeler + walloutlet
Laptop in walloutlet, AppleTV aan het spelen.
Filmpje begint te hicken...
hmm ik denk nml dat daar wel het hickup probleem ligt nml.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kan vanaf deze versie niet in 1x naar nieuwste versie (info van 2 fora).
Adviesroute is via stock firmware.
Ik wil echter niet internetloos raken -tijdens- de update want ben in eerdere situatie al eens uren aan het kutten geweest omdat ik niet fatsoenlijk bij een forum kon komen.
Die keer mijn router gebricked en dus kunnen weggooien.
Nee alleen op de AppleTV (v3), op alle poorten van die switch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Laptop aansluiten op de outlet van de apple tv aansluiting en dan youtube/netflix afspelen zorgt wel of niet voor hickups op je laptop?
Daarom zat ik er aan te denken ergens nog een wndr3x00 op de kop te tikken en dan die te upgraden naar nieuwste DD-WRT omdat ik denk dat die AppleTV wel eens wat vaag met upnp oid aan het kutten kan zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm ik denk nml dat daar wel het hickup probleem ligt nml.
quote:
Van apple tv heb ik echt nul verstand, sorry. Maar als alle apparaten het goed doen, en de apple tv niet, zou mijn eerste gedachte niet je router zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee alleen op de AppleTV (v3), op alle poorten van die switch.
De dd-wrt die er nu opdraait is van ergens in 2010.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Van apple tv heb ik echt nul verstand, sorry. Maar als alle apparaten het goed doen, en de apple tv niet, zou mijn eerste gedachte niet je router zijn.
Tenzij die software echt oud is, en er in nieuwe versies misschien betere ondersteuning voor apple tv is ingeobuwd of zo? Staat daar iets over op internet?
500chf excl loonquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die is helemaal niet leuk. De laatste x kostte die me ruim 1800 euro.
Ze durven wel te rekenen voor een gaspedaalsensor daar zeg.... En uurtje werk?quote:
zoiets, maar geen zin om te wachten dus haal hem vanavond opquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze durven wel te rekenen voor een gaspedaalsensor daar zeg.... En uurtje werk?
mogguh Marijkequote:
of gewoon alle techmeuk het raam uitflikkerenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:08 schreef fietsie het volgende:
Kan ook zoiets ophangen dan ben ik van alle sores verlost; gelijk alle iPhones in huis aan de VPN kneupen zodat ze overal veilig interneppen, ook op hotspots....
http://www.routershop.nl/(...)pid=30299?ct=001.001
Haiquote:
Goedemorgen! Niet synchroongapen vandaag?quote:
Misterquote:
Nee man liefst had ik mijn switches met de ledjes naar voren in de woonkamerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:12 schreef crv het volgende:
[..]
of gewoon alle techmeuk het raam uitflikkeren
halloquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiHoe is het met je motorlampje? Weet je al wat het is?
[..]
Goedemorgen! Niet synchroongapen vandaag?![]()
Vrienden van me hebben hun pc op een plaat aan de muur hangen met lampjes enzo, helemaal jouw ding dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee man liefst had ik mijn switches met de ledjes naar voren in de woonkamer
(Nu kapjes op om het geknipper te maskeren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nou....soms verveel ik mequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MisterVermaak jij je nog een beetje met al die vrije tijd?
ah bij jouw mag ook niks geziien worden ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee man liefst had ik mijn switches met de ledjes naar voren in de woonkamer
(Nu kapjes op om het geknipper te maskeren)
Haiquote:
Oeh... Is dat duur?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:14 schreef crv het volgende:
[..]
hallo![]()
Was gister al bekend, gaspedaalsensor
Kom volgende week een dagje hierheen danquote:
In de woonkamer niet. In de hal wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:15 schreef crv het volgende:
[..]
ah bij jouw mag ook niks geziien worden ?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben hun pc op een plaat aan de muur hangen met lampjes enzo, helemaal jouw ding dus
zwabbwr heeft dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
meh, werd om 2 uur ineens klaarwakker.quote:
Ik had mijn router in de vensterbank staan, daar was ie heel rap weer uit, wat een lichtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de woonkamer niet. In de hal wel.
Als ik in bed lig zie ik door het raampje boven de slaapkamerdeur de hele hal / trap oplichten door de knipperende LED-jes van mijn router
Coolquote:
Irritant is dat, zo'n gebroken nachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:17 schreef Solique het volgende:
[..]
meh, werd om 2 uur ineens klaarwakker.![]()
Kan nog steeds niet bedenken waarom.
ik zou gek worden van zo'n smurfendiscoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de woonkamer niet. In de hal wel.
Als ik in bed lig zie ik door het raampje boven de slaapkamerdeur de hele hal / trap oplichten door de knipperende LED-jes van mijn router
Ideaal man; altijd licht als je effe naar de wc moet midden in de nachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou gek worden van zo'n smurfendisco
toen viel ik volgens mij net in slaap. terwijl ik om 22:30 er in lagquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:17 schreef Solique het volgende:
[..]
meh, werd om 2 uur ineens klaarwakker.![]()
Kan nog steeds niet bedenken waarom.
Ja, bagger. Nog wel verder kunnen slapen maar toch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Irritant is dat, zo'n gebroken nachtIk was ook om half 6 ineens wakker, van het dromen
Maar gelukkig nog een paar uurtjes geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |