Tuurlijk. Ze maken elke raceweekend kans. De vraag is echter kans waarop en hoe groot?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef MrStock het volgende:
Ja, weet nou iemand of STR een kans maakt op Monza?
Ik bedoel dus rond p6... Podium is sowieso te ver weg (mits er geen waslijst aan uitvallers zijn)quote:Op woensdag 2 september 2015 17:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze maken elke raceweekend kans. De vraag is echter kans waarop en hoe groot?
Kans op winst is uitermate klein. Kans op een podium is ook erg klein. Sterker nog, volgens mij is Vettel zijn enige winst voor Toro Rosso ook de enige winst van dat team ooit.
Vettel was daarmee overigens met 21 jaar de jongste GP winnaar en dat record staat nog altijd.
Max kan rustig aan doen om dat te verbreken
Duidelijkquote:Op woensdag 2 september 2015 17:21 schreef Geralt het volgende:
Nouja rond P6 dan moeten er al wat problemen zijn.
Mercedes
Mercedes
Ferrari
Ferrari
Williams
Williams
Dat zijn 6 auto's die in de basis sneller zijn. En dan heb je de Lotussen die nu eindelijk goed lijken te gaan, de Force India wat ook rond het middenveld zit en dan sta je als je ff niet oplet gewoon 11de.
Dat plus dat Monza de Toro Rosso niet heel erg zou moeten liggen, maargoed, dat deed Spa ook niet.
Als er weinig uitvallers zijn acht ik een P6 niet heel erg reëel; zijn er wel een aantal uitvallers of pitstops die misgaan of weet ik het wat voor rare dingen dan kan een P6 mogelijk zijn ja.
Maargoed, als alle andere teams uitvallen in de eerste bocht en Sainz en Max komen er als enige ongeschonden doorheen dan is een dubbel podium ook mogelijk.
Ergo: koffiedik kijken dit. Gewoon afwachten en hopelijk genieten. Als Max maar niet denkt dat buitenom in Parabolica een goed idee is om te doen
Waarom niet? Genoeg uitloopstroken daarquote:Op woensdag 2 september 2015 17:21 schreef Geralt het volgende:
Ergo: koffiedik kijken dit. Gewoon afwachten en hopelijk genieten. Als Max maar niet denkt dat buitenom in Parabolica een goed idee is om te doen
Leuk voor motorrijders ook.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef Meike26 het volgende:
Ze moeten gewoon op elk circuit waar er van die grote uitloopstroken zijn, stroken neerleggen van schuurpapier, korrel 80.. Dan haal je het wel uit je hoofd om eroverheen te gaan.. schuurpapier + band is dan gelijk einde setje.
Schuurpapier is natuurlijk meteen weg als er eentje overheen is gereden.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:38 schreef Meike26 het volgende:
We hebben het hier over de F1, niet over MotoGP. Maar oké, ipv schuurpapier dan maar gladde plasticstroken zodat auto's gelijk een pirouette maken en motoren onder de kont van de bestuurders zwiepen ? Ipv dat ze gelanceerd worden ? Is ook funest voor rondetijden en een goede raceuitslag.
Nah, laat ze maar wat meer risico nemen. Meer risico = meer actie = toffere race. Niemand wordt blij van een auto die uitvalt doordat ie vastzit in het grind.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:48 schreef Geralt het volgende:
Alle grindbakken moeten sowieso terug komen!
Mwah, races met veel uitvallers zijn meestal wel goede races geweest. Brazilië 2003 of Hockenheim 2000 zo uit mn hoofd. Gewoon meer boetedoening voor de kop van het veld dat zij er ook eens pijn van hebben. Nu komen er elke race onderhand 18 rijders over de finish en de mens is van nature altijd wel voor de underdog. Geef die underdog dan ook wat meer kans en maak die uitloopstroken/velden zo op die manier dat je er gewoon veel meer tijd door verliest.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nah, laat ze maar wat meer risico nemen. Meer risico = meer actie = toffere race. Niemand wordt blij van een auto die uitvalt doordat ie vastzit in het grind.
Daarbij heeft de STR het op Spa ook erg goed gedaan qua snelheid. Als het droog word zie ik ze wel weer het zelfde doen door met lagere downforce te rijden. Mechanische grip hebben ze voldoende.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:04 schreef opreis het volgende:
Max is waarschijnlijk toch de enige renault rijder die geen motor wissel doet dit weekend? Dat zou iig al wat plekjes op de startgrid kunnen opleveren. Dan nog een buffertje met Mclarens en Saubers ertussen. Als alles goed gaat moet P9~P11 wel te doen zijn.
Hahaha ja, zoeits van. We rijden 1 en 2, we doen niks en we eindigen 3 en 4 aangezien Mercedes sneller is.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:30 schreef Meike26 het volgende:
Alleen vergooit Williams het waarschijnlijk toch weer met hun vage strategiën!
Wat ik begrepen heb is Peter Rabbit hier verantwoordelijk voorquote:Op woensdag 2 september 2015 20:48 schreef Geralt het volgende:
Wie is daar eigenlijk de strateeg bij Williams? Die moet toch binnen dat team zo onderhand ook het lachertje geworden zijn of niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |