abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155617805
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 08:53 schreef Sylver_ het volgende:

Fijn dat ze haar nieuwe kamertje leuk vind, aapie. Heeft ze er ook goed geslapen?
Een keer wakker geweest om 3 uur. Ze was haar speen kwijt. Toen ze die weer had sliep ze zo weer!

En wat goed dat N. Al aangeeft als ze heeft geplast. Dat is hier nog helemaal niet aan de orde.

Ik heb net zelf een klein dansje gedaan. Zoals het er nu naar uitziet ben ik vanaf dinsdag weer aan het werk *O*
pi_155620213
Leuk, een nieuwe kamer voor K!

Sylver, klinkt als een begin! Hier gaat ze wel op het potje want dan kunnen we samen lezen, maar ze doet dan niks. Wel zegt ze het tegenwoordig als ze gepoept heeft. Ik zou kijken hoe het ontwikkelt en dus lekker voor bad op het potje zetten.

As, hoe ging het op de psz?

Nog 2 dagen, dan mag ik legaal meeposten :D
Home is where the O+ is...
pi_155624058
Oooh dat schiet ook alweer op cwen!
pi_155624156
Skoap, zielig dat al zijn vriendjes en vriendinnetjes dit jaar 4 worden :*
Riley zit in een groep met kindjes tot en met ongeveer drie jaar. Dus speelt hier nog niet.

Aapie, fijn dat het goed ging de eerste nacht.

Cwen, schiet al op. Je bijna peuter O+
pi_155624220
Mijn 2 jarige heeft het best wel moeilijk met dat haar zus naar school gaat. Zij wil ook graag. De vorige keer wegbrengen zei ze: Mama ga jij maar naar Oma. Ik blijf wel hier bij Zoë spelen. Okay doei!

En thuis vraagt ze de hele tijd of haar lieve poepescheet al van school komt. Kunnen we poepescheet al ophalen? O+

En als ze dan thuis is is het eerst knuffelen om elkaar daarna de tent uit te vechten :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:39:45 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155624331
En dan zit je op een bankje in een park in Lissabon met een slapende peuter op je schoot :')

Mevrouw doet uitsluitend nog aan guerrilla-slaapjes, haha. De mooiste was op de heenweg in het vliegtuig: ze keek even raar op toen we gingen opstijgen, frotte toen haar knuffel achter dr hoofd, deed dr ogen dicht en sliep! :o :D
En eergisteren zaten we voor de lunch in een cafeetje, en ze legt zo dr hoofd op tafel en was vertrokken :') O+
pi_155624462
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
En dan zit je op een bankje in een park in Lissabon met een slapende peuter op je schoot

Mevrouw doet uitsluitend nog aan guerrilla-slaapjes, haha. De mooiste was op de heenweg in het vliegtuig: ze keek even raar op toen we gingen opstijgen, frotte toen haar knuffel achter dr hoofd, deed dr ogen dicht en sliep!
En eergisteren zaten we voor de lunch in een cafeetje, en ze legt zo dr hoofd op tafel en was vertrokken
Oooh dat klinkt wel heel lief O+

foto als je weer terug bent ;)
pi_155628554
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 12:10 schreef Cwen het volgende:
Leuk, een nieuwe kamer voor K!

Sylver, klinkt als een begin! Hier gaat ze wel op het potje want dan kunnen we samen lezen, maar ze doet dan niks. Wel zegt ze het tegenwoordig als ze gepoept heeft. Ik zou kijken hoe het ontwikkelt en dus lekker voor bad op het potje zetten.

As, hoe ging het op de psz?

Nog 2 dagen, dan mag ik legaal meeposten :D
Leuk dat je het vraagt.

Het ging een beetje dubbel. Hij was van te voren heel enthousiast, stond ook te springen om te mogen gaan. Binnen gelijk netjes zijn jas en tas weggehangen, fruit in de schaal. Begon gelijk te spelen. Net op het punt dat we weg wilde gaan kreeg hij mot met een ander kindje over het delen van de garage. Temperamentvol als hij is, ging hij gelijk op standje luchtalarm. Op het zelfde moment gingen er 2 kindjes huilen omdat hun papa/mama weg gingen. Maar goed, we konden Kyan afleiden met het poppenhuis en we vertrokken rustig.

Na 1,5 uur werd ik gebeld. Kyan had ineens doorgehad dat ik er echt niet meer was en was heel driftig geworden. Hij was echter niet meer te kalmeren en af te leiden dus belde ze mij. Ik zou daar heen gaan en wel het programma afmaken met hem.
Toen ik aankwam waren ze buiten aan het spelen. Hij was nog wat na aan het snikken maar niet meer compleet van slag. Wel was hij boos en wilde niks. Kon wel benoemen dat hij boos en verdrietig was en niet blij. Hij wilde ook gelijk weg, maar ik kom hem afleiden en samen hebben we buiten gespeeld en liep hij prima met de groep mee naar binnen.
Het grootste probleem buiten was echter dat Yaro ook pauze had en buiten ging spelen. Hij zocht Kyan direct op, zag mij en was niet meer bij het hek weg te slaan. Ik heb het hem uitgelegd, de juf betrokken en uiteindelijk genegeerd. Wel afgesproken dat ik als Kyan naar huis ging hij nog een knuffel mocht geven.

Eenmaal binnen heeft Kyan weer goed meegedaan en vond hij het leuk. Hij heeft het goed afgesloten en de hele dag verteld hij er enthousiast over. Wel blijft ook benoemen dat hij om mij aan het roepen was, maar ik kwam uiteindelijk ook. Ook afgesproken dat hij volgende keer niet meer hoeft te huilen. Kijken of dat ook zo werkt maandag.

Toen we over het plein liepen kwam Yaro direct op mij afrennen, wilde mee naar huis, miste ons, enz. Ik heb hem een knuffel gegeven gezegd dat ik hem zo kwam halen en hij heeft met de juf gezwaaid. Daarna was het ook weer over zover ik begreep.

Dat gaat nog wat worden als ze steeds zo samen buiten zijn. Hopelijk is de nieuwigheid er snel vanaf.
pi_155631246
Tallu, poepscheet O+
En ze kunnen niet met en niet zonder elkaar :D

Oh LB, dat klinkt wel heel lief O+

As, wat een eerste dag :o
Wel fijn dat hij aan het eind zo enthousiast was O+
pi_155676338
Cwen, gefeliciteerd met je peuterdame *O*

Hier weer naar de dierentuin gegaan. Deze keer met een neefje erbij. Was erg gezellig O+
pi_155686242
Oh ik heb je niet gezien Omen! Wij waren er ook :) wij wilden even gaan uitwaaien op het strand.... Alleen Ow wou heel graag naar de dierentuin :')

Poeh wat een dag op de peuterspeelzaal zeg As. Hopelijk gaat t morgen allemaal goed :)

Hier morgen weer een hele lange dang op het kdv. Vorige week ging het goed, maar toen waren er veel 3+ kinderen. Ow had toen veel meer aansluiting. Hij is nu echt ook bezig met rollenspellen (en wordt boos op Js omdat hij niet goed meedoet :D )
pi_155686489
Happy birthday ellie!

Wat leuk dat jullie zo vaak naar de dierentuim gaan omen en loy!

Hier vandaag een wandeling gedaan. Voor de zekerheid de drager mee maar kaylee heeft de 3km helemaal zelf gelopen!
  zondag 30 augustus 2015 @ 20:28:37 #63
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_155686624
Gefeliciteerd Ellie! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_155686882
Cwen, gefeliciteerd met je peuter! *O*
E.
pi_155686921
Gefeliciteerd Cwen met je peuter!!!

Leuk de dierentuin. Wij kunnen nog een keer gratis naar Ouwehands, dus daar willen we ook nog een keer heen. Vandaag waren we in de Efteling. Kids hebben weer genoten.

Ja morgen weer psz, ben benieuwd, hij zei vandaag dat hij niet ging huilen morgen vol trots. Dus we gaan het zien :D

En 3 km wandelen, knap hoor Kaylee!!!!
pi_155688011
Oja, hier ook...
Welkom en gefeliciteerd Ellie!

Wow en dat is best ver wandelen zeg! Dat zie ik Ow nog niet doen ;)

Efteling wil ik ook binnenkort een keer heen... Maar dan wel doordeweeks ;)
pi_155689267
Cwen en Ellie gefeliciteerd! *O*
pi_155690298
Oh zonde Loj dat we je niet gezien hebben. -O-

Aapie, wat knap van Kaylee de drie km heeft gelopen. Zie ik Riley ook niet doen

Gezellig Astrid dat jullie naar de Efteling zijn gegaan.
Ikmben benieuwd hoe het morgen gaat op de psz.

Cwen, hoe was de dag. Wij willen een spam :D
pi_155695827
Leuk as de efteling! Als het een beetje meezit gaan wij van de winter eens even kijken of kaylee het al leuk vind.

Ik had ook niet verwacht dat ze het hele eind zou lopen dus daarom draagzak mee.
Het resulteerde wel in niet willen eten en heel vroeg op bed. Nouja moet kunnen voor een keertje
pi_155696097
Moet je zeker doen hoor, de efteling is heerlijk. De mijne gaan het liefst elke dag. Nu gaan we best vaak i.vm. abo. Maar elke keer zeggen we nu gaan we maar kort, maar blijven we vaak toch de hele dag omdat ze nog niet naar huis willen :D
pi_155696398
Cwen gefeliciteerd met je peuter! Die had je stiekem natuurlijk al een hele tijd maar nu ook officieel ;) *O* *O*

Efteling O+ wij gaan eind september een dagje. Ben zo benieuwd! M vond het vorig jaar geweldig maar de meiden vinden toch best veel eng. En waar M gewoon alles zelf heeft gelopen, zie ik dat de meiden toch niet doen. Dus dat betekent dat de wagen mee moet. Ik kijk er dus naar uit maar tegelijkertijd vind ik het ook best spannend.

Succes morgen As.
pi_155699309
Wij gaan ook dit jaar naar de Efteling. Wordt voor Riley de eerste keer. Dus wat zijn de dingen die je echt moet doen met een peuter daar :D
Kinderwagen gaat hier ook mee, omdat ze meestal niet wil lopen. Qua attracties vindt ze alles wel leuk

Zo leuk vanmorgen. Ik stond in de kledingkast mijn kleding voor vandaag te kiezen. Riley komt naast me staan en wijst naar een jurkje en zei dat ik die moest aandoen. Dus nu loop ik in dat jurkje O+
pi_155699351
Ik ga eens kijken of ik weer een beetje kan aanhaken hier :P. Met Jelle ga ik hier afscheid nemen, die is afgelopen week 4 geworden en heeft vandaag z'n eerste dagje basisschool. Hij heeft er zin in! (En ik hoop dat ik daardoor net wat meer tijd heb op dagen dat ik vrij ben O-) )

En dan kom ik een beetje meekletsen over Eline die gisteren 2 geworden is en al een echte peuterdame is. Kletst de oren van je kop :P
Maar ze hing behoorlijk aan Jelle zowel thuis als op het dagverblijf. Dus voor haar ook een hele stap om zelf (en samen met mij) te spelen en te ondernemen. Ipv te willen wat Jelle wil en te doen wat Jelle doet.
Zo had ze er net ook wel een klein beetje moeite mee dat Jelle niet mee naar huis ging toen we hem op school gebracht hadden (en daarna dan dat zij nie óók mocht blijven) en toen we thuis kwamen ook nog een keer. Maar goed zal even wennen zijn en dan ook wel weer gewoon zijn.
pi_155699415
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 08:53 schreef Omentielvo het volgende:
Wij gaan ook dit jaar naar de Efteling. Wordt voor Riley de eerste keer. Dus wat zijn de dingen die je echt moet doen met een peuter daar :D
Kinderwagen gaat hier ook mee, omdat ze meestal niet wil lopen. Qua attracties vindt ze alles wel leuk

Zo leuk vanmorgen. Ik stond in de kledingkast mijn kleding voor vandaag te kiezen. Riley komt naast me staan en wijst naar een jurkje en zei dat ik die moest aandoen. Dus nu loop ik in dat jurkje O+
Het Sprookjesbos natuurlijk! En als ze van een beetje snelheid houdt naar Polka Marina. Jokie en Jet (Carnavalfestival). Het Lavendorp. Als je zelf wil trappen kan je in die trapautootjes bij het Kinderspoor. Het Kleuterhof (een speeltuintje). Het Stoomcarrousel. En Op het Anton Pieckplein staan draaimolens en speeltoestellen! Genoeg te doen dus ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_155699461
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 09:04 schreef Tally het volgende:

[..]

Het Sprookjesbos natuurlijk! En als ze van een beetje snelheid houdt naar Polka Marina. Jokie en Jet (Carnavalfestival). Het Lavendorp. Als je zelf wil trappen kan je in die trapautootjes bij het Kinderspoor. Het Kleuterhof (een speeltuintje). Het Stoomcarrousel. En Op het Anton Pieckplein staan draaimolens en speeltoestellen! Genoeg te doen dus ;)
En droomvlucht :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')