quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 12:10 schreef Cwen het volgende:Leuk, een nieuwe kamer voor K!
Sylver, klinkt als een begin! Hier gaat ze wel op het potje want dan kunnen we samen lezen, maar ze doet dan niks. Wel zegt ze het tegenwoordig als ze gepoept heeft. Ik zou kijken hoe het ontwikkelt en dus lekker voor bad op het potje zetten.
As, hoe ging het op de psz?
Nog 2 dagen, dan mag ik legaal meeposten

Leuk dat je het vraagt.
Het ging een beetje dubbel. Hij was van te voren heel enthousiast, stond ook te springen om te mogen gaan. Binnen gelijk netjes zijn jas en tas weggehangen, fruit in de schaal. Begon gelijk te spelen. Net op het punt dat we weg wilde gaan kreeg hij mot met een ander kindje over het delen van de garage. Temperamentvol als hij is, ging hij gelijk op standje luchtalarm. Op het zelfde moment gingen er 2 kindjes huilen omdat hun papa/mama weg gingen. Maar goed, we konden Kyan afleiden met het poppenhuis en we vertrokken rustig.
Na 1,5 uur werd ik gebeld. Kyan had ineens doorgehad dat ik er echt niet meer was en was heel driftig geworden. Hij was echter niet meer te kalmeren en af te leiden dus belde ze mij. Ik zou daar heen gaan en wel het programma afmaken met hem.
Toen ik aankwam waren ze buiten aan het spelen. Hij was nog wat na aan het snikken maar niet meer compleet van slag. Wel was hij boos en wilde niks. Kon wel benoemen dat hij boos en verdrietig was en niet blij. Hij wilde ook gelijk weg, maar ik kom hem afleiden en samen hebben we buiten gespeeld en liep hij prima met de groep mee naar binnen.
Het grootste probleem buiten was echter dat Yaro ook pauze had en buiten ging spelen. Hij zocht Kyan direct op, zag mij en was niet meer bij het hek weg te slaan. Ik heb het hem uitgelegd, de juf betrokken en uiteindelijk genegeerd. Wel afgesproken dat ik als Kyan naar huis ging hij nog een knuffel mocht geven.
Eenmaal binnen heeft Kyan weer goed meegedaan en vond hij het leuk. Hij heeft het goed afgesloten en de hele dag verteld hij er enthousiast over. Wel blijft ook benoemen dat hij om mij aan het roepen was, maar ik kwam uiteindelijk ook. Ook afgesproken dat hij volgende keer niet meer hoeft te huilen. Kijken of dat ook zo werkt maandag.
Toen we over het plein liepen kwam Yaro direct op mij afrennen, wilde mee naar huis, miste ons, enz. Ik heb hem een knuffel gegeven gezegd dat ik hem zo kwam halen en hij heeft met de juf gezwaaid. Daarna was het ook weer over zover ik begreep.
Dat gaat nog wat worden als ze steeds zo samen buiten zijn. Hopelijk is de nieuwigheid er snel vanaf.