Ik kon niks bedenkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:53 schreef Bombvis het volgende:
Geen "Waar de stoelen al op de Coolsingel staan" TT? Gemiste kans
linkquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:57 schreef Tortugal het volgende:
Pas op, het gat tussen Mulder en Tannane is nog maar heel klein geworden. Allemaal even Mulder stemmen!
Ik vind het een schande. Sowieso begrijp ik niet waarom hij niet meer vertrouwen krijgt van Gio. Hij heeft vorig seizoen in de spaarzame momenten dat hij mocht invallen gewoon zijn waarde laten zien.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:30 schreef Pleun2011 het volgende: Zou ik de enige zijn die het schandalig vindt hoe Achahbar door Feyenoord wordt behandeld? Eerst smeekt Van Geel hem om zijn contract te verlengen.. vervolgens doet hij dat en krijgt die mongool van een Kazim ook een contract.. en het eind van het liedje is dat hij 4e spits is ofzo.. laat die knul dan naar een andere club gaan, denk ik dan.. maar nee, hij mag niet weg van ome Van Geel.
Nog even 10x gestemd (mobiel is nog makkelijker dan pcquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:57 schreef Tortugal het volgende:
Pas op, het gat tussen Mulder en Tannane is nog maar heel klein geworden. Allemaal even Mulder stemmen!
TR gedaan, moet lukken nu.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kon niks bedenken. Sorry.
Misschien wil een mod het voor je aanpassen.
Je bent totaal niet de enige, ik vind het zo sneu voor die jongen. Al die valse hoop die hij heeft gekregen voordat ie een contract tekende en daarna hebben ze hem weer keihard laten vallen. Ik gun hem echt een mooie club waar ie elke week speelt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou ik de enige zijn die het schandalig vindt hoe Achahbar door Feyenoord wordt behandeld? Eerst smeekt Van Geel hem om zijn contract te verlengen.. vervolgens doet hij dat en krijgt die mongool van een Kazim ook een contract.. en het eind van het liedje is dat hij 4e spits is ofzo.. laat die knul dan naar een andere club gaan, denk ik dan.. maar nee, hij mag niet weg van ome Van Geel.
Eens.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bent totaal niet de enige, ik vind het zo sneu voor die jongen. Al die valse hoop die hij heeft gekregen voordat ie een contract tekende en daarna hebben ze hem weer keihard laten vallen. Ik gun hem echt een mooie club waar ie elke week speelt.
Opportunisme heerst weer................quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:33 schreef TC03 het volgende:
Tannane ruilen voor Bilal in de winterstop.
Immers dan, voegt echt HELEMAAL niks toe. Toornstra als ie zijn vorm terugvindt..........quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:00 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord moet wel gaan doorselecteren volgend jaar en echt goede spelers halen. Kazim, Toornstra/Immers (1 van de 2), Nelom, groetjes.
twitter:Feyenoord twitterde op maandag 24-08-2015 om 22:02:49.@ELJERO11ELIA maakte vanavond uit een penalty zijn eerste treffer in Feyenoord-shirt, namens Jong Feyenoord op bezoek bij Jong Willem II. reageer retweet
Dat hadden ze dit jaar al moeten doen. Was alle kans voor onder een nieuwe trainer maar helaas. Van Geel heeft te veel invloedquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:00 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord moet wel gaan doorselecteren volgend jaar en echt goede spelers halen. Kazim, Toornstra/Immers (1 van de 2), Nelom, groetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |