Ze speelt een onschuldig schoolmeisje die maagd is en jongens vies vindt, maar in werkelijkheid is ze een losbandige hoer zonder toekomst.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht dat ze nog maagd was vijf minuten geleden.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan andere damesch hier ook seksles geven, ieder om de beurt?
pewpewquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze speelt een onschuldig schoolmeisje die maagd is en jongens vies vindt, maar in werkelijkheid is ze een losbandige hoer zonder toekomst.
Weenie, wie van de mannen hier is het wanhopigst?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:20 schreef Remqo het volgende:
En wie is het lijdend voorwerp waar ze op mag oefenen?
niels0quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:20 schreef Remqo het volgende:
Remqoquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:20 schreef Remqo het volgende:
De rest zal er wat minder te koop mee lopen dus helaas.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan andere damesch hier ook seksles geven, ieder om de beurt?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze speelt een onschuldig schoolmeisje die maagd is en jongens vies vindt, maar in werkelijkheid is ze een losbandige hoer zonder toekomst.
duidelijkquote:
Krijg af en toe weleens bijles van mannelijke vriendenquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De rest zal er wat minder te koop mee lopen dus helaas.
DjeDje?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik prefereer toch meer ervaren damesquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik kan je geen volledige lijst geven, ik heb er geen uitgebreid onderzoek naar gedaan. Bij ondernemingsfinanciering iig wel, rechten ook.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
duidelijk
Bij welke studies dragen ze mantelpakjes dan?
Die.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, wie van de mannen hier is het wanhopigst?
Wie? Is ze lekker? Kan je deepthroaten tot de tranen over d'r wang lopen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw taak om jonge SC meisjes te ontgroenen. In virtuele zin dan.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt wel minimaal hbo-neukniveau toch?
Ewa Snorro, moest aan je denken laatst toen ik manti had besteldquote:
Krio pls.quote:
Was t lekker?....quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie? Is ze lekker? Kan je deepthroaten tot de tranen over d'r wang lopen?
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ewa Snorro, moest aan je denken laatst toen ik manti had besteld.
Kei leuk voor Moquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:27 schreef Toto69 het volgende:
SEX / Als ie hem er maar niet vanaf rukt![]()
IfImJamesDean.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie? Is ze lekker? Kan je deepthroaten tot de tranen over d'r wang lopen?
Lang niet zo lekker als jijquote:
Verdommequote:Op maandag 24 augustus 2015 20:27 schreef Toto69 het volgende:
SEX / Als ie hem er maar niet vanaf rukt![]()
Even op een knopje drukken voor een stijfjequote:Op maandag 24 augustus 2015 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verdomme
Ergens wel hilarisch, maar ook sneu
Ik zwem ook in yoghurtquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lang niet zo lekker als jij.
Al zat het wel in zo'n afhaalbak, en zwom het in de yoghurtsaus (?).
Ze heeft bikinipics in USquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
PoHi alleen maar SC en dan zo'n post.
SEX / In of op je komen
Ik zeg troll.
Dat is een pubergrapje van haar want ze is pas 18 jaar xDquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
PoHi alleen maar SC en dan zo'n post.
SEX / In of op je komen
Ik zeg troll.
Je hond stront laten etenquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:30 schreef Toto69 het volgende:
AMSTERDAM -
Dierenartsen in Amsterdam krijgen tientallen honden in de praktijk die stoned zijn en dan vooral in de zomer.
De honden eten poep van drugsverslaafden en raken dan high, schrijft Het Parool. Vooral dierenartsen in de buurt van het Vondelpark en in de buurt van methadonverstrekposten van de GGD krijgen met trippende honden te maken.
De dieren moeten hun roes uitslapen. Soms krijgen ze ook een antidotum tegen methadon of heroïne toegediend.
wtf is dit
Godkkquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:30 schreef Toto69 het volgende:
AMSTERDAM -
Dierenartsen in Amsterdam krijgen tientallen honden in de praktijk die stoned zijn en dan vooral in de zomer.
De honden eten poep van drugsverslaafden en raken dan high, schrijft Het Parool. Vooral dierenartsen in de buurt van het Vondelpark en in de buurt van methadonverstrekposten van de GGD krijgen met trippende honden te maken.
De dieren moeten hun roes uitslapen. Soms krijgen ze ook een antidotum tegen methadon of heroïne toegediend.
wtf is dit
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:30 schreef Toto69 het volgende:
AMSTERDAM -
wtf is dit
Bitch.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien toch maar iets doen aan je gistinfectie dan.
Hey WCHquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:30 schreef Toto69 het volgende:
AMSTERDAM -
wtf is dit
iewl seks op je 18equote:Op maandag 24 augustus 2015 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een pubergrapje van haar want ze is pas 18 jaar xD
ga je nu de niels van de nieuwsberichten uithangenquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:30 schreef Toto69 het volgende:
AMSTERDAM -
wtf is dit
ja, was jij dit?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ga je nu de niels van de nieuwsberichten uithangen
Raad eens wat ik nu op hebquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze zouden je juice moeten concentreren, bottelen en verkopen als high end parfum.
ja dus?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hahah SE houdt van oude kale mannen
Nee. Ga nu even half uur lopen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Zweet van de HIIT sessie die je net gedaan hebt.
Je vraagt je af hoe Djeez al het genante nieuws vindtquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja, was jij dit?
Een wijselijk anoniem gebleven vrouw meldde zich onlangs bij de dokter met een nogal gênant probleem. Ze had namelijk een speelgoeddinosaurus in haar punani vastzitten. Bij nader onderzoek bleek het om een Tyrannosaurus Rex te gaan.
De vrouw, ergens in de veertig, kwam blijkbaar iets te kort in bed. Toen haar oog viel op het speelgoedje van zoonlief, kon ze zich niet langer beheersen. Ze nam de T-Rex en reed zichzelf hiermee tot een hoogtepunt.
Helaas voor haar bleek het voorwerp niet meer uit haar natte voeg te komen. Wat ze ook probeerde, ze kreeg de dino er niet meer uit. Er zat dus niets anders op dan naar de dokter te gaan.
"Ik was met mijn zoons dino aan het spelen", bekende de geile milf de dokter. "Het is een T-Rex, en nu zit hij vast." Toen de arts in opleiding als een speleoloog de druipsteengrot verkende, zag zij inderdaad de kop en de klauwen van het immense beest.
Na enige tijd wist de heldin het vijf centimeter grote speelgoedje uit zijn benarde positie te bevrijden. De vrouwelijke arts adviseerde de vrouw hierop niet meer te spelen met het speelgoed van haar zoon. "Maar als je toch met speelgoed wil spelen, koop dan je eigen speelgoedje", aldus de dokter. "Of gebruik een condoom."
Of het ventje hierna nog met de dino heeft gespeeld, is helaas onbekend. Dit zaakje stinkt...
Dat KS ergens toch best mooiquote:
One millionquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Paco?
Vind jij One Million trouwens ook ruiken naar fucking Glorix?
[..]![]()
.
KS?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:38 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat KS ergens toch best mooi
Nee.quote:
Minstens 1 keer per week, opbouwen naar 2 keer, dan 3.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ga nu even half uur lopen.
Drama voor mn krullen.
Vertel dan welkequote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bij jou sowieso niet, homewrecker.

Gast face it. Ben gewoon te dik.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Minstens 1 keer per week, opbouwen naar 2 keer, dan 3.
Ook in de intervallen proberen jezelf te verbeteren, dus meer herhalingen in dezelfde tijd.
Dan de intensieve intervallen verlengen en de rustige intervallen verkorten.
GO GO GO GO.
wat ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 20:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bij jou sowieso niet, homewrecker.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vertel dan welke.
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]Lijer, ik zat in de afsluitende verwerkingsfase.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja echt wel kapot sneu, vrijwillig ergens gaan wonen en nog gelukkig zijn ook. Echt sneu.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verdomme
Ergens wel hilarisch, maar ook sneu
Dat_.gifquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijer, ik zat in de afsluitende verwerkingsfase.
[ afbeelding ]
Dat weet ik. Het is te veranderen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast face it. Ben gewoon te dik.
Nee niks, ik breek die bolle ogen van je, schapenzak.quote:
Dat zijn we hier allemaal, of te dun, dat kan ook.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast face it. Ben gewoon te dik.
Rustig aan a kafesh macro-pas.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee niks, ik breek die bolle ogen van je, schapenzak.
Ben gewoon perfect hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zijn we hier allemaal, of te dun, dat kan ook.
Ik zat uitgebreid in m'n neus te peuteren en hierdoor had ik bijna een vinger in m'n hersenschorsquote:
Mooi dit.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zat uitgebreid in m'n neus te peuteren en hierdoor had ik bijna een vinger in m'n hersenschors.
gvdquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Even op een knopje drukken voor een stijfje
Optie voor WCH
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zat uitgebreid in m'n neus te peuteren en hierdoor had ik bijna een vinger in m'n hersenschors.
quote:
Is, autocorrectquote:
Zo werkt dat niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet nodig, mag je van ons aannemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Hallo juf,quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
Oke quote mij als de juf terug is en seksles begint doei
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:46 schreef Chloroform het volgende:
Ja krio, post eens pics.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:46 schreef Chloroform het volgende:
Ja krio, post eens pics.
[ afbeelding ]np betaal maar met kwekkeboomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |