kloptquote:
en het is niet stoerquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en het smaakt vies en het is achterlijk duurIk weet het allemaal
![]()
ik zeg nooit nooit, maar liever niet iddquote:
Nee, want je durfde niet te knuffelenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb je mij niet geroken bij de meet?
Nee, mijn hoofdquote:
JAHAA ik stop alquote:
Sterker nog, het is het meest achterlijke wat je kunt doenquote:
Dan nog kunnen wij de oorzaak zijnquote:
Nooit zou ik niet zeggen, maar liever niet.quote:
Nee, jullie waren ontspannendquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan nog kunnen wij de oorzaak zijn
als ze 15 minuten daarvoor gerookt hebt en pepermuntje op kan ze 10 min later een kans makenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
ik zeg nooit nooit, maar liever niet idd
Nee hoor, die asbakkenlucht blijf je ruikenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
als ze 15 minuten daarvoor gerookt hebt en pepermuntje op kan ze 10 min later een kans maken
Jijzelf zeker ingesteld?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie vond het grappig om het internet uit te zetten?
Ik durf sws niks.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want je durfde niet te knuffelen![]()
[..]
Nee, mijn hoofd
[..]
JAHAA ik stop al![]()
![]()
[..]
Sterker nog, het is het meest achterlijke wat je kunt doenEn ja ik weet dat allemaal, en toch heb ik moeite met afscheid nemen
Dan kon je niet fokken en bezig met je scriptiequote:Op maandag 24 augustus 2015 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Pinoquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Op dus naar volgende meetquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jullie waren ontspannendWas lang geleden dat ik zo hard gelachen had
En daarom knuffel ik je de volgende meet gewoon iedere 5 minutenquote:
Ja Pino verdenk ik wel eens van dingen ja.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jullie waren ontspannendWas lang geleden dat ik zo hard gelachen had
Jaquote:
quote:
snel weer doenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]Was fijn om een aantal oude bekenden weer te zien
En nieuwe mensen
Succes op je avontuurquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:02 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om te beleven wat Klaas Vaak voor me in gedachten heeft vannacht
Jaquote:
Have funquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:02 schreef Bos81 het volgende:
ik, je moet aan je scriptie werkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf zondag heb ik weer knuffel materiaal over de vloerquote:
volgende keer geef ik jouw een kuffelquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En daarom knuffel ik je de volgende meet gewoon iedere 5 minutenals je hem niet ziet aankomen verzet je je vast ook niet
![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:02 schreef Bos81 het volgende:
komt sjef weer?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanaf zondag heb ik weer knuffel materiaal over de vloer
ah, in welke vorm?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:02 schreef Bos81 het volgende:
Doenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik geld heb, tijd heb en zin heb, dan kom ik denk ik ook wel eens een keertje op een meet.
quote:
Wie?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Deal!quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
volgende keer geef ik jouw een kuffel
quote:
Hontje van mijn vader, en met de nadruk op tjequote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Hontje van mijn vader, en met de nadruk op tje
jij bent er zo eentje om je een dag vantevoren toch aan te meldenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik geld heb, tijd heb en zin heb, dan kom ik denk ik ook wel eens een keertje op een meet.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Nee ik geef mij maanden van te voren op en laat dan een dag van te voren toch maar weten dat ik niet kom omdat ik geen zin heb.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent er zo eentje om je een dag vantevoren toch aan te melden
life sucks and then you die (moest ik aan denken door jouw onderschrift)quote:
Sjakin Afhaakquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik geef mij maanden van te voren op en laat dan een dag van te voren toch maar weten dat ik niet kom omdat ik geen zin heb.
Een eckte sjaak afhaakquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik geef mij maanden van te voren op en laat dan een dag van te voren toch maar weten dat ik niet kom omdat ik geen zin heb.
formaat Beagle of nog kleiner?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
waar is hier?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In gesprek met iemand die hier de catering komt doen.
iets te vieren?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wanneer kun jij?quote:
Feestje voor je proefschrift?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |