abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 augustus 2015 @ 18:35:56 #1
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155656323
16 tot 20 oktober voetbalweekendje in Boekarest :)
Gino ♥
pi_155656835
Naar het eiland op boxing day.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_155660045
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 18:31 schreef Happel het volgende:
Naar het eiland op boxing day.
tof!
pi_155661204
Telt Europa League als buitenlands?
Wat zijn de criteria om het als buitenlandse wedstrijd aan te merken?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_155661214
ik lees het als groundhopping
pi_155661230
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 21:25 schreef Aiciu het volgende:
Telt Europa League als buitenlands?
Wat zijn de criteria om het als buitenlandse wedstrijd aan te merken?
de grens over gaan
pi_155661580
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 21:26 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

de grens over gaan
oke.

In dat geval

Napoli - Juventus
Genoa - Napoli
Brugge - Napoli

Op de korte termijn :)
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_155699491
De 3de liga in Duitsland is ook een aanrader zie :
  maandag 31 augustus 2015 @ 09:29:16 #10
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155699671
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 18:03 schreef Tjacka het volgende:
16 tot 20 oktober voetbalweekendje in Boekarest :)
Welke wedstrijd(en)?

Ik ben er over zo'n drie weken, niet speciaal voor voetbal, maar wil wel iets meepikken, voor de prijs hoef je het niet te laten zag ik. Helaas speelt alleen Steaua dan thuis, tegen FC Voluntari.
pi_155699721
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 09:29 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Welke wedstrijd(en)?

Ik ben er over zo'n drie weken, niet speciaal voor voetbal, maar wil wel iets meepikken, voor de prijs hoef je het niet te laten zag ik. Helaas speelt alleen Steaua dan thuis, tegen FC Voluntari.
dinamo en vooral tweede en derde divisiewedstrijden
Gino ♥
  maandag 31 augustus 2015 @ 09:41:35 #12
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155699805
quote:
99s.gif Op maandag 31 augustus 2015 09:33 schreef Tjacka het volgende:

[..]

dinamo en vooral tweede en derde divisiewedstrijden
^O^ Dinamo lijkt me ook leuker dan Steaua.
pi_155699891
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 09:41 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

^O^ Dinamo lijkt me ook leuker dan Steaua.
jammer dat rapid niet moet in je weekende
Gino ♥
pi_155949197
Op advies van DonRaja plaats ik mijn verzoek in dit topic. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Aanstaande woensdag vliegen mijn vriend en ik naar Napels. Nu leek het mij leuk om voor zijn verjaardag 2 kaartjes cadeau te doen voor de Europa League wedstrijd die 17 september in het stadion daar gespeeld wordt (SSC Napoli - Club Brugge).

2 dagen geleden is mijn zoektocht begonnen en ik kom er niet echt uit.
Google raadt mij aan niet via websites als viagogo en livefootballtickets kaarten te bestellen. Dit soort websites zijn namelijk onbetrouwbaar. Daarnaast heb ik gelezen dat wordt aangeraden kaarten voor het uitvak te bestellen omdat anders toegang tot het stadion geweigerd kan worden. Via deze sites lukt het mij überhaupt niet om kaarten voor het uitvak te selecteren (of ik zie iets over het hoofd).

Ik heb Club Brugge gemaild omdat ik las dat vandaag kaarten voor die wedstrijd in de voorverkoop gaan. Echter moeten deze kaarten gekocht worden aan de 'ticketing' balie en om nu naar Brugge af te reizen zie ik ook niet zitten. Ik heb ze inmiddels gemaild met de vraag of ik op de een of andere manier toch online kaarten kan kopen maar heb (nog) geen antwoord gehad.

Kortom, hebben jullie advies voor mij? Waar kan ik kaarten kopen voor deze wedstrijd?

Alvast bedankt voor jullie input!
pi_155949588
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 16:01 schreef applecider het volgende:
Op advies van DonRaja plaats ik mijn verzoek in dit topic. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Aanstaande woensdag vliegen mijn vriend en ik naar Napels. Nu leek het mij leuk om voor zijn verjaardag 2 kaartjes cadeau te doen voor de Europa League wedstrijd die 17 september in het stadion daar gespeeld wordt (SSC Napoli - Club Brugge).

2 dagen geleden is mijn zoektocht begonnen en ik kom er niet echt uit.
Google raadt mij aan niet via websites als viagogo en livefootballtickets kaarten te bestellen. Dit soort websites zijn namelijk onbetrouwbaar. Daarnaast heb ik gelezen dat wordt aangeraden kaarten voor het uitvak te bestellen omdat anders toegang tot het stadion geweigerd kan worden. Via deze sites lukt het mij überhaupt niet om kaarten voor het uitvak te selecteren (of ik zie iets over het hoofd).

Ik heb Club Brugge gemaild omdat ik las dat vandaag kaarten voor die wedstrijd in de voorverkoop gaan. Echter moeten deze kaarten gekocht worden aan de 'ticketing' balie en om nu naar Brugge af te reizen zie ik ook niet zitten. Ik heb ze inmiddels gemaild met de vraag of ik op de een of andere manier toch online kaarten kan kopen maar heb (nog) geen antwoord gehad.

Kortom, hebben jullie advies voor mij? Waar kan ik kaarten kopen voor deze wedstrijd?

Alvast bedankt voor jullie input!
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 16:08 schreef hafcfan het volgende:

Ik quote ff hafcfan ff mee, van hem weet ik dat hij wedstrijden in Italië bezoekt. :)
BFF met GGMM
pi_155952492
Ik ben al bezig. heb een Napoli vriend, dus moet lukken
pi_155963878
Vanavond naar Lierse SK tegen Cercle Brugge gaan kijken. Inhaalwedstrijd uit de tweede speelronde van de Tweede Klasse. Destijds na drie minuten al gestaakt wegens onweer.

Heb eigenlijk helemaal niets met Lierse, zeker niet na die overname door Wadi Degla en het importeren van een compleet Egyptisch elftal. Maar was in de buurt en had een paar uur te doden.

Wedstrijd was niet al te hoogstaand, maar vermakelijk genoeg. Lierse kwam vroeg op 0-2 achterstand en mocht heel blij zijn dat de scheids een overduidelijke handsbal niet met een strafschop bestrafte. Vlak voor rust viel de 1-2 en in de tweede helft had Lierse de overhand. Na de 2-2 gingen ze nadrukkelijk op zoek naar meer. Grappig was nog dat de bezoekers een irritante toeter hadden meegenomen welke na de gelijkmaker geïmiteerd werd door de thuisfans. En toen viel de 2-3 binnen :P Bijna was er nog een Hansen-momentje toen de keeper van Lierse in de slotseconden uit een vrije trap rakelings naast kopte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaarten waren 10 euro voor de staantribune. Ik had al teveel gegeten vandaag, dus de Vlaamse frieten heb ik maar overgeslagen.
pi_155993661
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 00:48 schreef FritzWepper het volgende:
Vanavond naar Lierse SK tegen Cercle Brugge gaan kijken. Inhaalwedstrijd uit de tweede speelronde van de Tweede Klasse. Destijds na drie minuten al gestaakt wegens onweer.

Heb eigenlijk helemaal niets met Lierse, zeker niet na die overname door Wadi Degla en het importeren van een compleet Egyptisch elftal. Maar was in de buurt en had een paar uur te doden.

Wedstrijd was niet al te hoogstaand, maar vermakelijk genoeg. Lierse kwam vroeg op 0-2 achterstand en mocht heel blij zijn dat de scheids een overduidelijke handsbal niet met een strafschop bestrafte. Vlak voor rust viel de 1-2 en in de tweede helft had Lierse de overhand. Na de 2-2 gingen ze nadrukkelijk op zoek naar meer. Grappig was nog dat de bezoekers een irritante toeter hadden meegenomen welke na de gelijkmaker geïmiteerd werd door de thuisfans. En toen viel de 2-3 binnen :P Bijna was er nog een Hansen-momentje toen de keeper van Lierse in de slotseconden uit een vrije trap rakelings naast kopte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaarten waren 10 euro voor de staantribune. Ik had al teveel gegeten vandaag, dus de Vlaamse frieten heb ik maar overgeslagen.
Tof!
Gino ♥
pi_155994539
Ik had in het hoofd om 25 oktober naar Anderlecht - Club Brugge te gaan. Gebeld met Anderlecht, maar zij geven verkoop pas 1 a 2 weken vooraf vrij. Daarnaast is de verkoop alleen mogelijk aan het loket. Ik woon een goed uur rijden van Brussel, het is voor mij een beetje ondoenlijk om hier heen te rijden enkel voor de kaarten te gaan halen.

Iemand enig idee hoe ik toch die kaarten kan regelen?
- Met zuidelijke groet -
pi_155995605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:34 schreef De-Hamster het volgende:
Ik had in het hoofd om 25 oktober naar Anderlecht - Club Brugge te gaan. Gebeld met Anderlecht, maar zij geven verkoop pas 1 a 2 weken vooraf vrij. Daarnaast is de verkoop alleen mogelijk aan het loket. Ik woon een goed uur rijden van Brussel, het is voor mij een beetje ondoenlijk om hier heen te rijden enkel voor de kaarten te gaan halen.

Iemand enig idee hoe ik toch die kaarten kan regelen?
gewoon online?
Gino ♥
pi_155996623
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:26 schreef Tjacka het volgende:

[..]

gewoon online?
Kan dit dan wel? Ik heb geen clubkaarten of iets dergelijks en de vrouw aan de telefoon zegt dat er enkel loketverkoop is?
- Met zuidelijke groet -
pi_155996690
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:15 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Kan dit dan wel? Ik heb geen clubkaarten of iets dergelijks en de vrouw aan de telefoon zegt dat er enkel loketverkoop is?
Is een risicowedstrijd he, ik zal eens bij wat collega's navragen. Zitten genoeg 'paarswitten' tussen.
BFF met GGMM
pi_155996756
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Is een risicowedstrijd he, ik zal eens bij wat collega's navragen. Zitten genoeg 'paarswitten' tussen.
Top! Laat mij even weten als je iets meer weet :)
- Met zuidelijke groet -
pi_155997571
Als Verbeek in november nog steeds op promoveren staat maar weer een keertje VFL Bochum bezoeken. _O_
pi_156086050
Ik heb de rest van de topics nog niet doorgenomen om te zien of daar misschien het antwoord op mijn vraag tussen kan staan, maar goed.. hetvolgende:

Ik zou graag met een groepje (4 of 5 personen) naar een thuiswedstrijd van Liverpool willen.
Het liefst in het voorjaar of zo.
Wat de vliegtickets en overnachting(en) betreft, komt het wel goed.

Is het moeilijk om aan losse tickets tegen een redelijk normale prijs te komen?
Bijvoorbeeld iets van 50 of 60 euro per ticket voor een plaats in het stadion vanwaar je de wedstrijd goed kan zien. Het liefst de lange zijde..

Iemand tips?
  maandag 14 september 2015 @ 20:05:00 #26
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_156087283
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:30 schreef Cracker26 het volgende:
Ik heb de rest van de topics nog niet doorgenomen om te zien of daar misschien het antwoord op mijn vraag tussen kan staan, maar goed.. hetvolgende:

Ik zou graag met een groepje (4 of 5 personen) naar een thuiswedstrijd van Liverpool willen.
Het liefst in het voorjaar of zo.
Wat de vliegtickets en overnachting(en) betreft, komt het wel goed.

Is het moeilijk om aan losse tickets tegen een redelijk normale prijs te komen?
Bijvoorbeeld iets van 50 of 60 euro per ticket voor een plaats in het stadion vanwaar je de wedstrijd goed kan zien. Het liefst de lange zijde..

Iemand tips?
Die kosten in de normale verkoop al 70 euro. Dus als je al kaarten kunt kopen uit de normale verkoop is je budget al niet voldoende.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_156087414
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2015 20:05 schreef XL het volgende:

[..]

Die kosten in de normale verkoop al 70 euro. Dus als je al kaarten kunt kopen uit de normale verkoop is je budget al niet voldoende.
Ik zit hier inderdaad zo wat te googlen, en is zeer prijzig allemaal.
Maar wat zou ongeveer de beste prijs zijn voor wat ik vraag. 150 euro per ticket?
Ik kom hier prijzen tegen vanaf 200 pond, maar ben ook nog maar net aan het zoeken..

Is er een goeie site voor een beetje de betaalbare tickets?
pi_156176480
Ben aan het kijken of ik naar Barca-Deportivo kan in het weekend van 12-13 dec.
De datum is nog niet vastgesteld. Ik kan za-ochtend in Barcelona zijn en vlieg maandagavond terug.
Hoe groot is de kans dat het niet op za-avond of zondag gespeeld wordt?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_156176896
Is ook leuk om naar 3e rangs engelse clubs te gaan. Scunthorpe enzo. Heerlijk ouderwets engels voetbal met 20.000 man toeschouwer.
  zaterdag 19 september 2015 @ 07:03:41 #30
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_156214826
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:52 schreef -J-D- het volgende:
Ben aan het kijken of ik naar Barca-Deportivo kan in het weekend van 12-13 dec.
De datum is nog niet vastgesteld. Ik kan za-ochtend in Barcelona zijn en vlieg maandagavond terug.
Hoe groot is de kans dat het niet op za-avond of zondag gespeeld wordt?
Als barca doordeweeks champions league speelt krijgen ze netjes het midden van het weekend.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_156215035
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 september 2015 07:03 schreef XL het volgende:

[..]

Als barca doordeweeks champions league speelt krijgen ze netjes het midden van het weekend.
De week ervoor is het CL. Daarna niet. Misschien dus maar de gok wagen
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_156349985
Mensen ervaring met het bezoeken van West Ham, die een goed hotel in de buurt weten? Kreeg het advies om gewoon direct een clubcard te bestellen en de kaarten online te kopen, is dat inderdaad de meest voordelige optie? Budget is op zich niet heel erg gelimiteerd of zo.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 25 september 2015 @ 11:39:21 #33
414552 PowerReal
Keep it positive
pi_156369540
Een droom van mij is om nog een keer naar Borussia Dortmund te gaan.
Nu zie en ik hoor de laatste tijd dat bijvoorbeeld de bekerwedstrijden en Europa League wedstrijden niet zo snel uitverkocht raken. Dus een kans.

Ik zat vandaag al te kijken op hun officiële ticketwebsite en er stonden nog wat wedstrijden. Het punt is, dat ik niet veel snap van de website. Ik klik bijvoorbeeld op een wedstrijd en moet dan een tribune aanklikken. Ik klik die een aan, maar dan herlaadt de pagina steeds Ik blijf dus op dezelfde pagina en ik ga niet verder. Weet iemand hoe die website een beetje werkt? Bijvoorbeeld de websites van Schalke 04 en Borussia Monchengladbach zijn veel gebruiksvriendelijker. Alvast bedankt.
pi_156373393
Voor de liefhebbers, via Vakantiepiraten kwam ik erachter dat op Groupon een arangement is met wedstrijden van Barcelona, wellicht interessant.
- Met zuidelijke groet -
pi_156374652
In november denk ik richting Duitsland voor een paar wedstrijdjes.

Duisburg en RW Essen zijn een optie. Iemand anders nog leuke clubs?
Gino ♥
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:19:30 #36
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_156380985
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:37 schreef Tjacka het volgende:
In november denk ik richting Duitsland voor een paar wedstrijdjes.

Duisburg en RW Essen zijn een optie. Iemand anders nog leuke clubs?
Bochum!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_156382071
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:19 schreef XL het volgende:

[..]

Bochum!
Daar kan je ook een beetje leuk uitgaan?
Gino ♥
  vrijdag 25 september 2015 @ 21:04:53 #38
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_156382511
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:52 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Daar kan je ook een beetje leuk uitgaan?
Beter dan in Essen en Duisburg
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_156382615
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 september 2015 21:04 schreef XL het volgende:

[..]

Beter dan in Essen en Duisburg
dank je :D
Gino ♥
pi_156385154
hoe is het met kaarten voor schalke?

makkelijk of niet?
Gino ♥
  vrijdag 25 september 2015 @ 22:13:33 #41
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_156385593
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:03 schreef Tjacka het volgende:
hoe is het met kaarten voor schalke?

makkelijk of niet?
Ja, via de schalke site voor niet topwedstrijden tegen het dak van het stadion of onder het uitvak is gewoon beschikbaar. Via viagogo voor woekerprijzen en op straat redelijk te doen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 26 september 2015 @ 11:40:45 #42
414552 PowerReal
Keep it positive
pi_156395920
Volgens mij kon je afgelopen week nog makkelijk kaarten krijgen voor de wedstrijd tegen Eintracht Frankfurt. Was wel een doordeweekse wedstrijd.

Daarnaast wat al eerder werd gezegd. De wedstrijden tegen de 'mindere' tegenstanders is sowieso makkelijker om aan kaarten te komen.
pi_156479669
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 11:39 schreef PowerReal het volgende:
Een droom van mij is om nog een keer naar Borussia Dortmund te gaan.
Nu zie en ik hoor de laatste tijd dat bijvoorbeeld de bekerwedstrijden en Europa League wedstrijden niet zo snel uitverkocht raken. Dus een kans.

Ik zat vandaag al te kijken op hun officiële ticketwebsite en er stonden nog wat wedstrijden. Het punt is, dat ik niet veel snap van de website. Ik klik bijvoorbeeld op een wedstrijd en moet dan een tribune aanklikken. Ik klik die een aan, maar dan herlaadt de pagina steeds Ik blijf dus op dezelfde pagina en ik ga niet verder. Weet iemand hoe die website een beetje werkt? Bijvoorbeeld de websites van Schalke 04 en Borussia Monchengladbach zijn veel gebruiksvriendelijker. Alvast bedankt.
Op het moment dat die pagina herlaad zijn er volgens mij geen tickets beschikbaar. Zijn er wel kaartjes dan krijg je te zien hoeveel kaartjes er nog zijn in oost, west noord etc. Zo zijn er nu nog kaartjes te krijgen voor de bekerwedstrijd tegen Paderborn.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 18:53:23 #44
414552 PowerReal
Keep it positive
pi_156527463
Het was mij al gelukt, maar toch bedankt. Ik heb kaartjes tegen Paderborn besteld. Ideaal dat het midden in de vakantie valt.
pi_156620841
Over Schalke:

quote:
For football matches, your match ticket entitles you to use all means of transport in the VRR region free of charge.
Weet iemand toevallig wat ze precies bedoelen met "VRR Region."

Bedoelen ze daar het hele VRR regio mee dat loopt van de NL-Duitse grens tot ver in het Ruhrgebied of alleen een regio binnen de VRRregio?

De echte vraag: Als ik zorg dat ik in Emmerich kom, kan ik dan gratis met mijn Schalke ticket naar Gelsenkirchen reizen met de regionale trein?
pi_156622009
Met dat ticket moet je helemaal vanaf Emmerich kunnen reizen. Handig systeem en scheelt je een hoop geld.
pi_156623692
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:37 schreef Tjacka het volgende:
In november denk ik richting Duitsland voor een paar wedstrijdjes.

Duisburg en RW Essen zijn een optie. Iemand anders nog leuke clubs?
RW Oberhausen blijft in die regio mijn favoriet. Wuppertaler SV ook goed, alleen te ver weggezakt voor echte leuke aantallen qua supporters. Bochum is leuk, Duisburg pasgeleden nog geweest maar stadion blijf ik een betonnen kotsbak vinden. Dusseldorf is leuk om te doen en erna te stappen ;-)
Zo veel mogelijkheden in het Ruhrgebied.

Als je verder het land in gaat bewaar ik leuke herinneringen aan SV Sandhausen. Geweun omdat het net lijkt alsof je voetbal staat te kijken bij SV de Heikutters uit Lutjebroek, alleen dan op een respectabel niveau (2. Liga).

Bij mij staat FC Saarbrücken hoog op mijn lijstje.
U MAD?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 00:12:13 #48
357045 Grifte
Feijenoord
pi_156632548
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 19:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Bij mij staat FC Saarbrücken hoog op mijn lijstje.
Die spelen op 5 december voor het laatst in hun geweldige stadion, dus je moet rap zijn. Spelen misschien nog 2-3x thuis.
pi_156723263
Is er iemand bekend met de site livefootballtickets.com
daar staan namelijk tickets voor redelijke prijzen voor Engelse wedstrijden.

Weet alleen niet of je dan enigzins fatsoenlijke plaatsen hebt
pi_156764741
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 23:55 schreef Cracker26 het volgende:
Is er iemand bekend met de site livefootballtickets.com
daar staan namelijk tickets voor redelijke prijzen voor Engelse wedstrijden.

Weet alleen niet of je dan enigzins fatsoenlijke plaatsen hebt
Ik zit net even te kijken, maar wat versta jij in hemelsnaam onder "redelijke prijzen"?

Edit: Laat maar, ik baseerde het vooral op Fulham - Birmingham van 97 euro. :') Zitten inderdaad clubs tussen (in de PL) waar het inderdaad een stuk redelijker is.
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 11 oktober 2015 @ 20:09:58 #51
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_156765853
Omdat ik een half jaar in Newcastle studeer besloten een groot deel van de Engelse voetballadder te gaan verkennen (hier wat ik nog van plan ben). Twee weken terug ging ik al naar Newcastle United - Chelsea. Dat werd een geweldige wedstrijd (2-2, waarbij United met 2-0 voor kwam) met opvallend goede sfeer, maar jullie kennen allemaal de Premier League, dus een verslag voegt verder niet veel toe.

Gisteren vond in Whitley Bay, een kustplaatsje dichtbij de monding van de Tyne, de FA Cup 3e ronde kwalificatiewedstrijd tussen Whitley Bay en Chorley plaats. Whitley Bay speelt op Hillheads Park, naast de IJshockeybaan en op steenworp afstand van de Noordzee. The Seahorses kwamen in de jaren '90 nog uit op het 7e niveau, maar zijn vanwege financiële problemen afgezakt naar het 9e niveau. Tegenstanders Chorley komen uit op het 6e niveau (National League North), dus de tegenstand was zwaar. Met 782 was de opkomst ongeveer net zo goed als bij de derby tegen North Shields en 2 tot 3 keer zo goed als bij andere wedstrijden.

Ondanks het enorme kwaliteitsverschil wist Whitley Bay in de eerste helft op voorsprong te komen en deze voorsprong vast te houden tot de rust. Na rust kreeg Chorley meer grip op de wedstrijd en werd de achterstand omgebogen in een 1-2 voorsprong. Maar Whitley Bay toonde veerkracht en maakte een kwartier voor tijd 2-2. Er werd al her en der gepraat over een replay, maar Chorley ging vol voor de 2-3 en die maakten ze ook vlak voor tijd. Eigenlijk had Whitley nog een penalty verdiend in de laatste seconden van de wedstrijd, maar deze werd niet gegeven ("Ref, you're a fuckin' disgrace" etc. je kent het wel). Uiteindelijk zat er niets anders op dan af te druipen en uitwaaien aan het strand.

Mooi om eens dat klassieke kick en rush te zien in een typisch Engels voetbalstadionnetje, de sfeer was goed. In de spoiler een klein fotoverslagje :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:02:21 #52
357045 Grifte
Feijenoord
pi_156767492
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:09 schreef hhh38 het volgende:
Omdat ik een half jaar in Newcastle studeer besloten een groot deel van de Engelse voetballadder te gaan verkennen (hier wat ik nog van plan ben). Twee weken terug ging ik al naar Newcastle United - Chelsea. Dat werd een geweldige wedstrijd (2-2, waarbij United met 2-0 voor kwam) met opvallend goede sfeer, maar jullie kennen allemaal de Premier League, dus een verslag voegt verder niet veel toe.

Gisteren vond in Whitley Bay, een kustplaatsje dichtbij de monding van de Tyne, de FA Cup 3e ronde kwalificatiewedstrijd tussen Whitley Bay en Chorley plaats. Whitley Bay speelt op Hillheads Park, naast de IJshockeybaan en op steenworp afstand van de Noordzee. The Seahorses kwamen in de jaren '90 nog uit op het 7e niveau, maar zijn vanwege financiële problemen afgezakt naar het 9e niveau. Tegenstanders Chorley komen uit op het 6e niveau (National League North), dus de tegenstand was zwaar. Met 782 was de opkomst ongeveer net zo goed als bij de derby tegen North Shields en 2 tot 3 keer zo goed als bij andere wedstrijden.

Ondanks het enorme kwaliteitsverschil wist Whitley Bay in de eerste helft op voorsprong te komen en deze voorsprong vast te houden tot de rust. Na rust kreeg Chorley meer grip op de wedstrijd en werd de achterstand omgebogen in een 1-2 voorsprong. Maar Whitley Bay toonde veerkracht en maakte een kwartier voor tijd 2-2. Er werd al her en der gepraat over een replay, maar Chorley ging vol voor de 2-3 en die maakten ze ook vlak voor tijd. Eigenlijk had Whitley nog een penalty verdiend in de laatste seconden van de wedstrijd, maar deze werd niet gegeven ("Ref, you're a fuckin' disgrace" etc. je kent het wel). Uiteindelijk zat er niets anders op dan af te druipen en uitwaaien aan het strand.

Mooi om eens dat klassieke kick en rush te zien in een typisch Engels voetbalstadionnetje, de sfeer was goed. In de spoiler een klein fotoverslagje :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof verslag!

Je link werkt alleen niet, dat is een standaardlink die voor iedereen anders is, http://www.footballfans.eu/fan/39111#tabfixtures is specifiek jouw programma.
  zondag 11 oktober 2015 @ 22:13:49 #53
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_156770274
Ik ga volgend weekend naar Londen en wil graag naar Chelsea-Aston Villa (twee tickets). Een vriend van mij zit al in Londen en kan eventueel tickets face-to-face ophalen, bijv. via Craiglist. Ook zie ik wat sites die relatief hoge prijzen vragen maar volgens mij verder wel legit zijn. Wat zijn do's en dont's? En hoe weet ik dat tickets niet fake zijn? (8>
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_156822730
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 18:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Met dat ticket moet je helemaal vanaf Emmerich kunnen reizen. Handig systeem en scheelt je een hoop geld.
Lekker. Vorige twee keer zijn we met de ICE gegaan, maar die ticketprijzen zijn gewoon 3 keer over de kop gegaan in een jaar. :') Echt jammer want het was wel ideaal.

Zaterdag Schalke - Hertha BSC :)
pi_156838105
Heeft er iemand ervaringen met het kopen van zwarte kaarten bij Arsenal thuis?

We gaan binnenkort 8 november met een groepje van 5 tegen Spurs thuis, maar we hier in Nederland slechts 3 kaarten weten te bemachtigen. Die hebben we dus al, maar moet er nog 2 hebben.

Ik kom nu nog genoeg bureautjes tegen, maar die verkopen of (1) of complete reizen met hotel/vlucht of (2) voor een erg hoge prijs, >¤250,-

Het plan is nu om daar bij het stadion wat rond te vragen, want mijn ervaring leert dat er bij andere clubs bij metrostations enzo altijd wel mannetjes met kaarten staan.

Hoe dat bij Arsenal is, weet ik echter niet...
pi_156933700
Net kaarten gekocht voor Club Brugge - Napoli op 26 november.
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 19 oktober 2015 @ 11:27:55 #57
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_156940827
Gisteren bij Iraklis - Paok geweest. Heerlijke pot die in 3-3 eindigde. Iraklis maakte de gelijkmaker in blessuretijd, wat voor uitbundige taferelen op de tribunes zorgde.

Mooi sfeertje ook. Continue vuurwerk en gezang.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 19 oktober 2015 @ 11:29:24 #58
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_156940845
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:27 schreef kattapukt het volgende:
Heeft er iemand ervaringen met het kopen van zwarte kaarten bij Arsenal thuis?

We gaan binnenkort 8 november met een groepje van 5 tegen Spurs thuis, maar we hier in Nederland slechts 3 kaarten weten te bemachtigen. Die hebben we dus al, maar moet er nog 2 hebben.

Ik kom nu nog genoeg bureautjes tegen, maar die verkopen of (1) of complete reizen met hotel/vlucht of (2) voor een erg hoge prijs, >¤250,-

Het plan is nu om daar bij het stadion wat rond te vragen, want mijn ervaring leert dat er bij andere clubs bij metrostations enzo altijd wel mannetjes met kaarten staan.

Hoe dat bij Arsenal is, weet ik echter niet...
Viagogo of ticketbis proberen. Betaal je wel aardig wat voor, maar is legit. En anders rond het stadion proberen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 19 oktober 2015 @ 11:49:42 #59
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_156941200
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:27 schreef kattapukt het volgende:
Heeft er iemand ervaringen met het kopen van zwarte kaarten bij Arsenal thuis?

We gaan binnenkort 8 november met een groepje van 5 tegen Spurs thuis, maar we hier in Nederland slechts 3 kaarten weten te bemachtigen. Die hebben we dus al, maar moet er nog 2 hebben.

Ik kom nu nog genoeg bureautjes tegen, maar die verkopen of (1) of complete reizen met hotel/vlucht of (2) voor een erg hoge prijs, >¤250,-

Het plan is nu om daar bij het stadion wat rond te vragen, want mijn ervaring leert dat er bij andere clubs bij metrostations enzo altijd wel mannetjes met kaarten staan.

Hoe dat bij Arsenal is, weet ik echter niet...
Ze staan er altijd, maar zwarte kaarten kopen moet je kunnen. Als zij jou als een voetbaltoerist die hopeloos is inschatten moet je flink lappen. Als jij snel foutloos engels spreekt en alleen interesse hebt in de juiste vakken in het stadion is de prijs lager. Niet handelaren die verkopen zijn er natuurlijk ook, als je rond de handelaren gaat hangen bied je gewoon meer als zij hun kaarten bij de handelaar aanbieden. Als je dat durft...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_156943204
Iemand hier ooit bij Stockport geweest?
U MAD?
pi_156944545
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:27 schreef Happel het volgende:
Gisteren bij Iraklis - Paok geweest. Heerlijke pot die in 3-3 eindigde. Iraklis maakte de gelijkmaker in blessuretijd, wat voor uitbundige taferelen op de tribunes zorgde.

Mooi sfeertje ook. Continue vuurwerk en gezang.
Leuke derby dan zeker!
Van alles is weer waardeloos.
pi_156958874
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:27 schreef Happel het volgende:
Gisteren bij Iraklis - Paok geweest. Heerlijke pot die in 3-3 eindigde. Iraklis maakte de gelijkmaker in blessuretijd, wat voor uitbundige taferelen op de tribunes zorgde.

Mooi sfeertje ook. Continue vuurwerk en gezang.
Vet ^O^

Zag op je foto's dat uitsupporters verboden waren?
pi_156959383
Boekarest was tof. O+
Gino ♥
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:59:14 #64
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_156963597
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:45 schreef Oldground het volgende:

[..]

Leuke derby dan zeker!
Absoluut. Helaas geen uitsupporters, maar dat mocht de pret niet baten. Alles wordt daar door de supporters geregeld. Entreekaartje ¤5, werklozen mochten gratis. Geen fouillering, dus gewoon met blikken bier naar binnen lopen. Het was zoals 20 jaar geleden in Nederland, als ik een vriend van me moest geloven. :)

Opgetrokken met Grieken en dat zijn ook prachtige mensen. Gepassioneerd vooral.

quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:26 schreef Grifte het volgende:

[..]

Vet ^O^

Zag op je foto's dat uitsupporters verboden waren?
Klopt. Waren niet welkom en dat terwijl ze nog geen 2 kilometer van elkaar vandaan zitten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_156981471
Voor Duitse voetbaltickets kan je een kijkje nemen bij de Facebookpagina 'Bundesliga Tickets'.
Is een nieuwe Facebookpagina van de organisatie.

Zij hanteren zeer lage prijzen en reageren vaak snel op berichten. Bovendien ook flexibel en creatief.
pi_156991942
Ik wil graag dit jaar eens een wedstrijd van Juventus gaan bezoeken.
Maar eens gaan uitgoochelen welke site te gebruiken, wel al gezien dat het niet overal kan.
Sommigen leveren niet buiten Italie, hooguit via E-tickets. Maar dan heb je heel beperkt keus (en zit je direct naast het uitvak :P En of ik daar nou direct naast wil als Juve fan haha).

En als je dan beetje leuke wedstrijd wil ben je al gauw zo'n 200 euro kwijt voor een ticket.
pi_156992254
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 23:05 schreef TheSluus het volgende:
Voor Duitse voetbaltickets kan je een kijkje nemen bij de Facebookpagina 'Bundesliga Tickets'.
Is een nieuwe Facebookpagina van de organisatie.

Zij hanteren zeer lage prijzen en reageren vaak snel op berichten. Bovendien ook flexibel en creatief.
Goeien spam. :')

TheSluus <--> Bedrijfje uit Zwartsluis
pi_157012728
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 23:05 schreef TheSluus het volgende:
Voor Duitse voetbaltickets kan je een kijkje nemen bij de Facebookpagina 'Bundesliga Tickets'.
Is een nieuwe Facebookpagina van de organisatie.

Zij hanteren zeer lage prijzen en reageren vaak snel op berichten. Bovendien ook flexibel en creatief.
Gewoon contact opnemen met de club? En zijn de supportersaantallen bij het voetbal in Italië niet bedroevend laag?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_157015175
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 23:05 schreef TheSluus het volgende:
Voor Duitse voetbaltickets kan je een kijkje nemen bij de Facebookpagina 'Bundesliga Tickets'.
Is een nieuwe Facebookpagina van de organisatie.

Zij hanteren zeer lage prijzen en reageren vaak snel op berichten. Bovendien ook flexibel en creatief.
Welke idioot boekt er nu tickets voor de Bundesliga bij een extern bedrijf.
Gewoon rechtstreeks boeken bij de club, niks makkelijker en 40% goedkoper.
U MAD?
pi_157016313
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 10:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Absoluut. Helaas geen uitsupporters, maar dat mocht de pret niet baten. Alles wordt daar door de supporters geregeld. Entreekaartje ¤5, werklozen mochten gratis. Geen fouillering, dus gewoon met blikken bier naar binnen lopen. Het was zoals 20 jaar geleden in Nederland, als ik een vriend van me moest geloven. :)

Opgetrokken met Grieken en dat zijn ook prachtige mensen. Gepassioneerd vooral.

[..]

Klopt. Waren niet welkom en dat terwijl ze nog geen 2 kilometer van elkaar vandaan zitten.
Klinkt goed! Inderdaad jammer van die uitsupporters... Haalt voor mij al een groot deel van de lol weg. Al kijk ik wel gewoon uit naar volgende week natuurlijk. ;)
Van alles is weer waardeloos.
pi_157016438
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:20 schreef bianconeri het volgende:
Ik wil graag dit jaar eens een wedstrijd van Juventus gaan bezoeken.
Maar eens gaan uitgoochelen welke site te gebruiken, wel al gezien dat het niet overal kan.
Sommigen leveren niet buiten Italie, hooguit via E-tickets. Maar dan heb je heel beperkt keus (en zit je direct naast het uitvak :P En of ik daar nou direct naast wil als Juve fan haha).

En als je dan beetje leuke wedstrijd wil ben je al gauw zo'n 200 euro kwijt voor een ticket.
Listicket, maar krijg je wel zo'n klote e-ticket inderdaad. Ik denk dat er helaas weinig anders op zit.
Van alles is weer waardeloos.
pi_157016949
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:59 schreef Oldground het volgende:

Listicket, maar krijg je wel zo'n klote e-ticket inderdaad. Ik denk dat er helaas weinig anders op zit.
e-tickets heb ik geen probleem mee.
Vind ik juist wel makkelijk, gewoon lekker makkelijk uitprinten.

Zo lang ze maar werken, en je er als je eenmaal bij het stadion staat geen problemen mee hebt en er gewoon in kan. Ook omdat je er als buitenlander dan bent.
En als je buitenlandse wedstrijden wilt bezoeken ontkom je er ook niet altijd aan.
De prijzen vind ik het grootste nadeel :P
pi_157016955
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:53 schreef Oldground het volgende:

[..]

Klinkt goed! Inderdaad jammer van die uitsupporters... Haalt voor mij al een groot deel van de lol weg. Al kijk ik wel gewoon uit naar volgende week natuurlijk. ;)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de PAOK supporters niet echt gemist heb. Waarschijnlijk was het dan nog gekker geweest. Het kan ook met mijn toestand van dat moment te maken hebben gehad trouwens.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_157018196
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:27 schreef bianconeri het volgende:

[..]

e-tickets heb ik geen probleem mee.
Vind ik juist wel makkelijk, gewoon lekker makkelijk uitprinten.

Zo lang ze maar werken, en je er als je eenmaal bij het stadion staat geen problemen mee hebt en er gewoon in kan. Ook omdat je er als buitenlander dan bent.
En als je buitenlandse wedstrijden wilt bezoeken ontkom je er ook niet altijd aan.
De prijzen vind ik het grootste nadeel :P
Het is inderdaad makkelijk, maar verder niet leuk om te bewaren o.i.d. Zo lang je een ID bij je hebt, zou je verder probleemloos binnen moeten komen.
Van alles is weer waardeloos.
pi_157018330
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de PAOK supporters niet echt gemist heb. Waarschijnlijk was het dan nog gekker geweest. Het kan ook met mijn toestand van dat moment te maken hebben gehad trouwens.
Haha, het bier in Griekenland is goed te doen begrijp ik? ;)
Van alles is weer waardeloos.
pi_157018497
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:43 schreef Oldground het volgende:

[..]

Haha, het bier in Griekenland is goed te doen begrijp ik? ;)
Ook. En in de flesjes water van de Grieken zat geen water.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_157022830
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:37 schreef Oldground het volgende:

Het is inderdaad makkelijk, maar verder niet leuk om te bewaren o.i.d. Zo lang je een ID bij je hebt, zou je verder probleemloos binnen moeten komen.
Nee daar heb je gelijk in, het heeft niet dat bewaar gehalte.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:44:36 #78
414552 PowerReal
Keep it positive
pi_157041773
Voor volgende week kaarten voor Borussia Dortmund tegen Paderborn (En ja dit zijn E Tickets, ga er vanuit dat die gewoon werken haha).

Maar mijn echte vraag is. Waar kan ik het best parkeren bij het stadion? Ik las op het internet al dat er twee gratis alternatieve zijn. De universiteit en nog een andere optie. Iemand hier ervaring mee? Ik en een paar vrienden willen ongeveer 2 - 2,5 uur van te voren bij het stadion zijn. Dan kunnen we toch al parkeren?
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:49:40 #79
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_157041889
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:44 schreef PowerReal het volgende:
Voor volgende week kaarten voor Borussia Dortmund tegen Paderborn (En ja dit zijn E Tickets, ga er vanuit dat die gewoon werken haha).

Maar mijn echte vraag is. Waar kan ik het best parkeren bij het stadion? Ik las op het internet al dat er twee gratis alternatieve zijn. De universiteit en nog een andere optie. Iemand hier ervaring mee? Ik en een paar vrienden willen ongeveer 2 - 2,5 uur van te voren bij het stadion zijn. Dan kunnen we toch al parkeren?
Van de website:

Parking possibilities

quote:
There are more than 10,000 payable parking spaces available for use in the area around SIGNAL IDUNA PARK and Westfalenhalle. Alternatively, make use of our shuttle service leaving from the university campus by parking in the Otto-Hahn-Straße carpark (A45 exit Eichlinghofen or B1 exit Barop). You will find further information about our P&R possibilities here (Source: City of Dortmund).
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:07:55 #80
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_157042346
Volgende week trouwens weer op pad. Naar Porto en de Portugese competitie dit keer. Boavista - Maritimo en Braga - Belenenses,
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_157043254
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:07 schreef Happel het volgende:
Volgende week trouwens weer op pad. Naar Porto en de Portugese competitie dit keer. Boavista - Maritimo en Braga - Belenenses,
Dat stadion van Braga is zo geniaal. Ik ben jaloers. :P
Van alles is weer waardeloos.
pi_157046671
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:44 schreef PowerReal het volgende:
Voor volgende week kaarten voor Borussia Dortmund tegen Paderborn (En ja dit zijn E Tickets, ga er vanuit dat die gewoon werken haha).

Maar mijn echte vraag is. Waar kan ik het best parkeren bij het stadion? Ik las op het internet al dat er twee gratis alternatieve zijn. De universiteit en nog een andere optie. Iemand hier ervaring mee? Ik en een paar vrienden willen ongeveer 2 - 2,5 uur van te voren bij het stadion zijn. Dan kunnen we toch al parkeren?
Was het in Dortmund niet ook zo dat je gratis OV had met een wedstrijdkaartje (geloof dat Feyenoord het daar een had 'afgekeken')?
Van alles is weer waardeloos.
pi_157046785
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:09 schreef Oldground het volgende:

[..]

Was het in Dortmund niet ook zo dat je gratis OV had met een wedstrijdkaartje (geloof dat Feyenoord het daar een had 'afgekeken')?
Normale tickets wel. E-Tickets niet gok ik. Anders kunnen meer mensen dat ticket uitprinten en rijden er meer mensen op één ticket gratis met het o.v.
pi_157046979
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:15 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Normale tickets wel. E-Tickets niet gok ik. Anders kunnen meer mensen dat ticket uitprinten en rijden er meer mensen op één ticket gratis met het o.v.
Zit wat in, maar ik denk dat het percentage dat daar misbruik van kan/zal maken vrij verwaarloosbaar is. Maar je kan gelijk hebben.
Van alles is weer waardeloos.
pi_157047003
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:27 schreef Oldground het volgende:

[..]

Zit wat in, maar ik denk dat het percentage dat daar misbruik van kan/zal maken vrij verwaarloosbaar is. Maar je kan gelijk hebben.
Bij Leverkusen mocht het in ieder geval niet met een e-ticket.
pi_157516571
Nog steeds op zoek naar kaarten voor een londense wedstrijd op 28 december..
Wilde graag naar Watford-Spurs, maar daar komt geen General sale meer voor. West-Ham is erg lastig aan te komen. Iemand nog tips buiten de voetbalreisorganisaties om, om aan kaarten voor Watford, Arsenal of West-Ham te komen? Membership kun je alleen kopen met een Engels bankaccount geloof ik.

Monday 28 December 2015
15:00 Crystal Palace v Swansea Selhurst Park

15:00 Everton v Stoke Goodison Park

15:00 Norwich v Aston Villa Carrow Road

15:00 Watford v Spurs Vicarage Road

15:00 West Brom v Newcastle The Hawthorns

17:30 Arsenal v Bournemouth Emirates Stadium

17:30 Man Utd v Chelsea Old Trafford

17:30 West Ham v Southampton Boleyn Ground
pi_157569798
Over 3 weken naar Newcastle-Liverpool :7
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_157570055
Boeken jullie altijd via een website die hotel, tickets en de vlucht regelt, of regelen jullie alles zelf?
pi_157570638
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:22 schreef XSbig het volgende:
Boeken jullie altijd via een website die hotel, tickets en de vlucht regelt, of regelen jullie alles zelf?
Nooit via een boekingswebsite gedaan en ga ik waarschijnlijk ook nooit doen. Net als met vakanties overigens.
Van alles is weer waardeloos.
pi_157573133
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:22 schreef XSbig het volgende:
Boeken jullie altijd via een website die hotel, tickets en de vlucht regelt, of regelen jullie alles zelf?
Alles zelf.

Weet alleen niet of dat ook bijv. zou lukken bij Barca - Madrid of Lazio - Roma etc.
Maar de wedstrijden en clubs die ik bezoek altijd zelf alles regelen, scheelt veel geld.
U MAD?
pi_157615603
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:09 schreef hhh38 het volgende:
Omdat ik een half jaar in Newcastle studeer besloten een groot deel van de Engelse voetballadder te gaan verkennen (hier wat ik nog van plan ben). Twee weken terug ging ik al naar Newcastle United - Chelsea. Dat werd een geweldige wedstrijd (2-2, waarbij United met 2-0 voor kwam) met opvallend goede sfeer, maar jullie kennen allemaal de Premier League, dus een verslag voegt verder niet veel toe.

Gisteren vond in Whitley Bay, een kustplaatsje dichtbij de monding van de Tyne, de FA Cup 3e ronde kwalificatiewedstrijd tussen Whitley Bay en Chorley plaats. Whitley Bay speelt op Hillheads Park, naast de IJshockeybaan en op steenworp afstand van de Noordzee. The Seahorses kwamen in de jaren '90 nog uit op het 7e niveau, maar zijn vanwege financiële problemen afgezakt naar het 9e niveau. Tegenstanders Chorley komen uit op het 6e niveau (National League North), dus de tegenstand was zwaar. Met 782 was de opkomst ongeveer net zo goed als bij de derby tegen North Shields en 2 tot 3 keer zo goed als bij andere wedstrijden.

Ondanks het enorme kwaliteitsverschil wist Whitley Bay in de eerste helft op voorsprong te komen en deze voorsprong vast te houden tot de rust. Na rust kreeg Chorley meer grip op de wedstrijd en werd de achterstand omgebogen in een 1-2 voorsprong. Maar Whitley Bay toonde veerkracht en maakte een kwartier voor tijd 2-2. Er werd al her en der gepraat over een replay, maar Chorley ging vol voor de 2-3 en die maakten ze ook vlak voor tijd. Eigenlijk had Whitley nog een penalty verdiend in de laatste seconden van de wedstrijd, maar deze werd niet gegeven ("Ref, you're a fuckin' disgrace" etc. je kent het wel). Uiteindelijk zat er niets anders op dan af te druipen en uitwaaien aan het strand.

Mooi om eens dat klassieke kick en rush te zien in een typisch Engels voetbalstadionnetje, de sfeer was goed. In de spoiler een klein fotoverslagje :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaars hoogtepuntje!
pi_157615952
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:44 schreef PowerReal het volgende:
Voor volgende week kaarten voor Borussia Dortmund tegen Paderborn (En ja dit zijn E Tickets, ga er vanuit dat die gewoon werken haha).

Maar mijn echte vraag is. Waar kan ik het best parkeren bij het stadion? Ik las op het internet al dat er twee gratis alternatieve zijn. De universiteit en nog een andere optie. Iemand hier ervaring mee? Ik en een paar vrienden willen ongeveer 2 - 2,5 uur van te voren bij het stadion zijn. Dan kunnen we toch al parkeren?
Gewoon naast het stadion. 10'tje en klaar ben je.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_157620383
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 01:38 schreef RipCity het volgende:

[..]

Gewoon naast het stadion. 10'tje en klaar ben je.
Wedstrijd is al lang geweest snuggere.
U MAD?
pi_157620557
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wedstrijd is al lang geweest snuggere.
Oh :D Had niet door dat er zo weinig gepost werd haha.

Jij naar MANU-PSV over 2 weken? :P
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_157621242
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:09 schreef RipCity het volgende:

[..]

Oh :D Had niet door dat er zo weinig gepost werd haha.

Jij naar MANU-PSV over 2 weken? :P
Volgende week. Uiteraard.
En nog een andere pot op dinsdag maar weet nog niet wat.
U MAD?
pi_157646672
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:07 schreef Happel het volgende:
Volgende week trouwens weer op pad. Naar Porto en de Portugese competitie dit keer. Boavista - Maritimo en Braga - Belenenses,
Hoe was t bij Boavista?
Ik ga daar 17 januari heen (+ hopelijk ook nog Vitoria Guimares,maar data staan nog niet vast).
pi_157647840
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:37 schreef Neede_Radical het volgende:

[..]

Hoe was t bij Boavista?
Ik ga daar 17 januari heen (+ hopelijk ook nog Vitoria Guimares,maar data staan nog niet vast).
Matig. Weinig publiek en de wedstrijd was niet om aan te gluren.

Porto stadion en het daarbij behorende museum is wel een aanradarT.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_157648973
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:09 schreef Oldground het volgende:

[..]

Was het in Dortmund niet ook zo dat je gratis OV had met een wedstrijdkaartje (geloof dat Feyenoord het daar een had 'afgekeken')?
Toen ik een wedstrijd van Dortmund ging ben ik ook met het OV naar het stadion gegaan. Ik ben niet gecontroleerd. Ze hebben geen zin om in die drukte te gaan controleren joh.
pi_157649024
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:22 schreef XSbig het volgende:
Boeken jullie altijd via een website die hotel, tickets en de vlucht regelt, of regelen jullie alles zelf?
Toen ik naar Manchester City ging heb ik via een reisorganisatie geboekt. Je betaalt veel meer maar je bent wel verzekerd tegen verplaatsingen of als een wedstrijd wordt afgelast. Voor sommige clubs is het zonder connecties niet te doen om aan kaarten te komen. Het is denk ik dus maar net hoe groot je budget is.
  woensdag 18 november 2015 @ 19:05:59 #100
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_157654201
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:09 schreef Oldground het volgende:

[..]

Was het in Dortmund niet ook zo dat je gratis OV had met een wedstrijdkaartje (geloof dat Feyenoord het daar een had 'afgekeken')?
Bij alle bundesliga clubs, maar alleen regionalverkehr
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_157657460
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Matig. Weinig publiek en de wedstrijd was niet om aan te gluren.

Porto stadion en het daarbij behorende museum is wel een aanradarT.
Zag net je foto's van Braga. :9~
Van alles is weer waardeloos.
pi_157701637
Zit eraan te denken om in februari/maart een wedstrijd van Wolverhampton te bezoeken, enige tips welke wedstrijden of waarom wel/niet?
  maandag 30 november 2015 @ 19:00:37 #103
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_157926814
Iemand ervaringen met West Ham? Wil graag nog voordat ze Upton Park verlaten een wedstrijd bezoeken.
pi_157927781
Over 1.5 week zit ik bij Barça - Deportivo! Zin in!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_157929173
Over twee weken naar Besiktas - Galatasaray. Gaat leuk worden!
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:39:34 #106
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_157946653
Duitse wedstrijden zijn sowieso leuk. Gewoon een gezellige sfeer, zeker Gladbach is een aanrader en ook qua afstand goed te doen.

Ik wil eigenlijk nog een keer met een paar maten naar Newcastle voor twee nachtjes en dat combineren met een wedstrijd. Heb Newcastle altijd wel een vette club gevonden.
pi_157946800
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:41 schreef XSbig het volgende:
Zit eraan te denken om in februari/maart een wedstrijd van Wolverhampton te bezoeken, enige tips welke wedstrijden of waarom wel/niet?
Ben er vorig jaar geweest. Ik zat toen aan de lange zijde, boven uitvak. Hele lange zijde beneden is voor uitsupporters _O_
Leuk stadion. Ook de pub buitenzijde stadion (woonhuis) is het proberen waard.
U MAD?
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:46:41 #108
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_157946809
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:40 schreef Oldground het volgende:

[..]

Zag net je foto's van Braga. :9~
Ziet er aardig uit hè. :)

Met de kerst weekend naar het eiland. Bradford - Burton Albion, Nottingham Forest - Leeds en Barnsley - Blackpool.

Al is die laatste nog onderhevig aan verandering. Zijn ook nog opties voor Halifax Town - Wrexham,wat mij meer aanspreekt of Harrogate Railway - Clitheroe.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_157946816
Vorige week overigens bij FC United of Manchester geweest :) (incl. wedstrijd)
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')