Of jullie dat ook hebbenquote:
dus op dit moment is een van je handen flink nat en zuur?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
Hebben jullie ook dat je begint met fappen en dat je midden in je fapbeurt gaan fokken?
Alleen als je te dichtbij komt.quote:
Ik had een fappauze... Totdat ik op fok gingquote:
Ik ga geen foto maken als bewijsquote:
God neequote:Op maandag 24 augustus 2015 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus op dit moment is een van je handen flink nat en zuur?
Godverdetering hé, jij hebt echt een keer een beurt nodig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had een fappauze... Totdat ik fok ging
Iedereen wil dat alles tegenwoordig zo snel gaat.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen zorgen, volgens mijn wiskundige berekening duurt dat met ons tempo nog zo'n 4.5 jaar.
Jij wilde februari, bitchquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Iedereen wil dat alles tegenwoordig zo snel gaat.
Ik doe mijn kunstgebit altijd uit voordat ik vecht hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je mooi al je tanden oprapen
hey bobquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik doe mijn kunstgebit altijd uit voordat ik vecht hoor
Ik vind dit eigenlijk echt super kansloos. Nog kanslozer dam toen ik een weddenschap had met iemand wie het vaakst klaar kon komen op een dag.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Godverdetering hé, jij hebt echt een keer een beurt nodig.
Neequote:
Jezus christusquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk echt super kansloos. Nog kanslozer dam toen ik een weddenschap had met iemand wie het vaakst klaar kon komen op een dag.
Het moment dat fok leuker is dan sex
Ik stop met fok
ik vecht niet met oude mannenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik doe mijn kunstgebit altijd uit voordat ik vecht hoor
en? wie won?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk echt super kansloos. Nog kanslozer dam toen ik een weddenschap had met iemand wie het vaakst klaar kon komen op een dag.
Het moment dat fok leuker is dan sex
Ik stop met fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |