Het is ook mijn flauwe humorquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat zit je mijn flauwe humor te jatten
Is alleen niet meer echt rood ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wilde als TT "willoow de vuurtoren" doen
Picsquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is alleen niet meer echt rood ofzo.
Ja, de baby kan elk moment komen ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja die 2 euro kan ik wel lijden hoor
het duurt al hoe lang nu, 9 maanden?
Nee want je ging bier zuipen met je mattiesquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, de baby kan elk moment komen ;s
Maar ik zit al 11 jaar op Fok!quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb er sinds december 2014 al copyright op
Wordt vast een gehandicapte baby.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee want je ging bier zuipen met je matties
Met een kapotte kont inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wordt vast een gehandicapte baby.
quote:
11 jaar al? dan moet je kont flink pijn doenquote:
Is niet van jou ;squote:
ik heb eelt op m'n kontquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
11 jaar al? dan moet je kont flink pijn doen
geen wonder dat het slecht gaat, de servers gaan langzaam kapot door jouw zitten
Ik heb blaren op mijn kont.quote:
wilde tegen iemand anders gemeen doen omdat WCH er niet is maar dit gaat niet lukken, sorryquote:
Jajaquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb blaren op mijn kont.
Van paardrijden voordat mensen rare dingen denken.
Jawel.quote:
Mag ik de blaren prikken?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb blaren op mijn kont.
Van paardrijden voordat mensen rare dingen denken.
Wat anders?quote:
Rottukkerquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nog steeds 0 niewe berichten, kutlimbolander
Ben ik niet onaardig genoeg?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde tegen iemand anders gemeen doen omdat WCH er niet is maar dit gaat niet lukken, sorry
ik wacht wel tot dp er is
Vindt iedereen hier, alleen niet voor de juiste reden.quote:
Check je whatsapp danquote:
Je bijt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vindt iedereen hier, alleen niet voor de juiste reden.
Oké.quote:
Inmiddels kapot geschuurd.quote:
skyemettandenopelkaar.gifquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent een te goede user, WCH en dp zijn kutusers
Blaren op mijn kont, niet erin.quote:
hoezo ook?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
Hebben jullie ook dat je begint met fappen en dat je midden in je fapbeurt gaan fokken?
wtfquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
Hebben jullie ook dat je begint met fappen en dat je midden in je fapbeurt gaan fokken?
Ik doe dat makkelijk gelijkertijdquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
Nee.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
Of jullie dat ook hebbenquote:
dus op dit moment is een van je handen flink nat en zuur?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
Alleen als je te dichtbij komt.quote:
Ik had een fappauze... Totdat ik op fok gingquote:
Ik ga geen foto maken als bewijsquote:
God neequote:Op maandag 24 augustus 2015 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus op dit moment is een van je handen flink nat en zuur?
Godverdetering hé, jij hebt echt een keer een beurt nodig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had een fappauze... Totdat ik fok ging
Iedereen wil dat alles tegenwoordig zo snel gaat.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen zorgen, volgens mijn wiskundige berekening duurt dat met ons tempo nog zo'n 4.5 jaar.
Jij wilde februari, bitchquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Iedereen wil dat alles tegenwoordig zo snel gaat.
Ik doe mijn kunstgebit altijd uit voordat ik vecht hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je mooi al je tanden oprapen
hey bobquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik doe mijn kunstgebit altijd uit voordat ik vecht hoor
Ik vind dit eigenlijk echt super kansloos. Nog kanslozer dam toen ik een weddenschap had met iemand wie het vaakst klaar kon komen op een dag.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Godverdetering hé, jij hebt echt een keer een beurt nodig.
Neequote:
Jezus christusquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk echt super kansloos. Nog kanslozer dam toen ik een weddenschap had met iemand wie het vaakst klaar kon komen op een dag.
Het moment dat fok leuker is dan sex
Ik stop met fok
ik vecht niet met oude mannenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik doe mijn kunstgebit altijd uit voordat ik vecht hoor
en? wie won?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk echt super kansloos. Nog kanslozer dam toen ik een weddenschap had met iemand wie het vaakst klaar kon komen op een dag.
Het moment dat fok leuker is dan sex
Ik stop met fok
Je kunt als meisje oom op andere manieren klaarkomenquote:
dus je zat lekker je kont te vingerenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:22 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je kunt als meisje oom op andere manieren klaarkomen
oom?? door je oom?? SICK FUCK!!quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:22 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je kunt als meisje oom op andere manieren klaarkomen
Oké, Frank.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, anders ga je gewoon ouderwets over de knie, rooie dame.
Ik ben 18, laat mijquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jezus christusjij hebt echt een libido van over 9000
Dit neem je terugquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben 18, laat mij
Dat jij zo oud bent dat je HSM niet omhoog kunt krijgen, is mijn probleem niet
Denk het niet.quote:
Ik ben ouder dan hem, ben dus verdoemt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben 18, laat mij
Dat jij zo oud bent dat je hem niet omhoog kunt krijgen, is mijn probleem niet
Nog moeten vragen wie wonquote:
Haha tuurlijk.quote:
OOKquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je zat lekker je kont te vingeren
op wiens dickpic kwam je het hardst?quote:
Neem jij dat maar over Limburg terigquote:
Nu WCH weg is, hebben we een nieuw oud persoon nodig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan hem, ben dus verdoemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |