http://www.geenstijl.nl/m(...)llemaal_in_koor.htmlquote:Heugelijk immigratienieuws van het Oostfront. In Macedonië, dat vorige week al onder de voet werd gelopen door Ontheemdiërs, voeren vluchtelingen nu een kleinkunst-project uit waarbij zij voedselpakketten weigeren, naar verluidt omdat deze niet halal zouden zijn. Andere bronnen claimen dat het zou zijn omdat er een kruis op de dozen staat. Weer andere bronnen claimen dat het onderdeel van een algehele hongerstaking is, omdat ze iets van Macedonië willen. Ontvlucht je gebrek en misere, word je ergens opgevangen, en dan weiger je voedsel, al dan niet op ideologische gronden. Dan ben je een speciaal soort klootzak. Kleine kans dat dit alles vanavond wordt uitgemeten door de NOS, want vluchtelingen moeten natuurlijk wel de wanhopige, dankbare nobele zielen blijven. Anders is het allemaal niet meer leuk. Dan nog meer olijk nieuws uit het Oosten. We begrepen al niet waarom Hongarije zo vlijtig aan die Hongaarse muur van ze bezig was, maar het kwartje begint te vallen. Een van onze welgevallige vrouwelijke tolken op locatie heeft bevestigd dat de onderstaande video inderdaad Hongarije is, aangezien er Készenléti Rendörség op de ruggen van agenten staat, wat dezelfde lading dekt als Mobiele Eenheid of Riot Police. Waarom ontstak hier nou weer een hele menigte in Sudden Jihad Syndrome? Zoals genoegzaam bekend is daar natuurlijk weinig voor nodig, en ook ditmaal was het genoeg dat een naar verluidt christelijke Ontheemdiër over een Koran struikelde. En ja, zodra je iets anders met een Koran doen dan deze in het Arabisch reciteren terwijl je eigenlijk niet weet wat je zegt, heb je natuurlijk stront aan de zand(k)nikker. Op 0:52 lijkt een geagiteerde booslim iets met 'Pakistan' te krijsen en hijsen z'n maatjes een variant op de Pakistaanse vlag, of is het toch de Algerijnse vlag? Wij snappen allang niet meer wie en wat daar waarom rondloopt, maar de Hongaren zijn er klaar mee. In een video vanuit een andere hoek zegt een Hongaar op 0:17: "Hun stinkende hoerenmoeder, morgen breng ik m'n geweer". Also also also. Goh, het lijkt wel alsof deze expat-problematiek volledig uit de hand dreigt te lopen.
Vreten ze elkaar maar lekker op. Vrouwen en kinderen eerst!quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:50 schreef Ferdo het volgende:
Dan accepteren ze het toch gewoon niet en zoeken ze zelf maar uit hoe ze aan voedsel komen?
De IS voorhoede in zijn volle glorie.quote:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:51 schreef Proximo het volgende:
[..]
De IS voorhoede in zijn volle glorie.
Radicalisering zal niet stoppen bij deze mensen. Dus ja, je kan zeggen dat de ideologie van deze mensen op den duur op die van IS zal lijken.quote:
Ja, zo kun je van iedere vluchteling een IS-aanhanger in de dop maken. Lekker realistisch ook, stelletje angsthazen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:53 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Radicalisering zal niet stoppen bij deze mensen. Dus ja, je kan zeggen dat de ideologie van deze mensen op den duur op die van IS zal lijken.
Als geenstijl nou eens die vragen had gesteld die jij in de OP stelt, en daar antwoord op had gekregen en netjes bij het verhaal had geschreven, dan zou het nog ergens op gaan lijken. Nu blijven het ongenuanceerde brulapen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:35 schreef luxerobots het volgende:
Van Geenstijl:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)llemaal_in_koor.html
Hier het filmpje:
Uiterst merkwaardige beelden, we zien een menigte met schreeuwende mensen, de voedselpakketten worden kennelijk niet op prijs gesteld. Het is me niet duidelijk waarom. Niet halal? Van het Rode Kruis? Of nog boos van eerder onrecht wat ze aangedaan is?
Doet me denken aan filmpje dat ik een tijdje terug zag van zo'n goedwillende oudere vrouw die in Calais voedsel ging uitdelen in een vluchtelingenkamp, ze pakten de potjes eten, proefden ervan en smeten het toen voor haar ogen op de grond. Die vrouw was gelijk genezen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:35 schreef luxerobots het volgende:
Van Geenstijl:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)llemaal_in_koor.html
Hier het filmpje:
Uiterst merkwaardige beelden, we zien een menigte met schreeuwende mensen, de voedselpakketten worden kennelijk niet op prijs gesteld. Het is me niet duidelijk waarom. Niet halal? Van het Rode Kruis? Of nog boos van eerder onrecht wat ze aangedaan is?
Ze delen ze ook niet echt uit wel?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:35 schreef luxerobots het volgende:
Uiterst merkwaardige beelden, we zien een menigte met schreeuwende mensen, de voedselpakketten worden kennelijk niet op prijs gesteld.
Het is dan ook geenstijl, immigranten demoniseren is de enige manier waarop ze nog kliks krijgen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:01 schreef Joanne35 het volgende:
Dit soort filmpjes zegt echt niets zonder context.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:01 schreef Joanne35 het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:01 schreef Joanne35 het volgende:
Dit alles..quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:11 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Het is dan ook geenstijl, immigranten demoniseren is de enige manier waarop ze nog kliks krijgen.
Opgegeten!quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijk naar deze foto:
[ afbeelding ]
Waar zijn de gezinnetjes? De vrouwen? De kinderen?
Die worden nagestuurd als gezinshereniging.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijk naar deze foto:
[ afbeelding ]
Hoeveel vluchtingen ben jij bereid in je huis op te nemen? Of voor te betalen? Ik namelijk 0quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, zo kun je van iedere vluchteling een IS-aanhanger in de dop maken. Lekker realistisch ook, stelletje angsthazen.
Dit.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:57 schreef Toefjes het volgende:
Als geenstijl nou eens die vragen had gesteld die jij in de OP stelt, en daar antwoord op had gekregen en netjes bij het verhaal had geschreven, dan zou het nog ergens op gaan lijken. Nu blijven het ongenuanceerde brulapen.
Drogreden op z'n best dit. Of mag je ook pas vinden dat mensen recht hebben op zorg als je zelf arts of chirurg bent en mensen in huis opneemt om te verzorgen als ze een operatie achter de rug hebben? Nee hč. Dus tyft eens op met die onzinnige redeneringen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:23 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoeveel vluchtingen ben jij bereid in je huis op te nemen?
Geef gewoon antwoord op de vraag. Hoeveel?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Drogreden op z'n best dit. Of mag je ook pas vinden dat mensen recht hebben op zorg als je zelf arts of chirurg bent en mensen in huis opneemt om te verzorgen als ze een operatie achter de rug hebben? Nee hč. Dus tyft eens op met die onzinnige redeneringen.
De media weten, wrs. na veel zoeken altijd wel een zielig kindje te vinden, liefst gehandicapt en met oorlogstrauma. Dat zijn ze nu eenmaal verplicht aan de Gutmenschen, opdat hun wereldbeeld kloppend blijft.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijk naar deze foto:
[ afbeelding ]
Ze weigeren hulppakketten, dat lijkt me duidelijk. De reden hiervoor kun je wel naar raden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Dit.
En de FOK!-ers hierboven zijn met een uitzondering niet veel beter. We hebben eigenlijk geen flauw idee wat er speelt, maar het brult zo lekker weg
Je bedoelt Slowakije.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:32 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De media weten, wrs. na veel zoeken altijd wel een zielig kindje te vinden, liefst gehandicapt en met oorlogstrauma. Dat zijn ze nu eenmaal verplicht aan de Gutmenschen, opdat hun wereldbeeld kloppend blijft.
OT: waarom selecteren wij niet de christelijke vluchtelingen net als meen ik Tsjechië?
Dat voorkomt heel veel problemen, nu en in de toekomst
Leg eerst maar eens uit waarom dat niet voor zorg, onderwijs en andere publieke sectoren zou gelden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:32 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord op de vraag. Hoeveel?
Je hoeft ze niet te opererenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Drogreden op z'n best dit. Of mag je ook pas vinden dat mensen recht hebben op zorg als je zelf arts of chirurg bent en mensen in huis opneemt om te verzorgen als ze een operatie achter de rug hebben? Nee hč. Dus tyft eens op met die onzinnige redeneringen.
OK, als je klein behuisd bent, dan doneer je natuurlijk veel geld, of nog beter je meldt je al vrijwilliger om de asielzoekers de taal te leren en voedselpakketten uit te delen, etc.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:31 schreef Xa1pt het volgende:
Waarom zou dat voor vluchtelingen ineens wčl gelden dan? Sinds wanneer nemen wij zorg- en/of hulpbehoevenden in huis? En sinds wanneer is dat een vereiste om te mogen vinden dat iedere inwonende recht heeft op zorg?quote:
Hoezo stiekem ? Er is niks stiekem meer aan lijkt mij.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze weigeren hulppakketten, dat lijkt me duidelijk. De reden hiervoor kun je wel naar raden.
Maar goed, uiteindelijk komen ze ons sociale vangnet slopen. Stiekem is dit gewoon een invasie.
Nou, het is nog geen invasie in de zin van gewapend binnenvallen, maar het is een onophoudelijke stroom illegale (voornamelijk) jonge moslimmannen die zich al dermate agressief beginnen te manifesteren, dat het er toch wel op begint te lijken ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoezo stiekem ? Er is niks stiekem meer aan lijkt mij.
Liiiiiiiiiiiink naar filmpje plzquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doet me denken aan filmpje dat ik een tijdje terug zag van zo'n goedwillende oudere vrouw die in Calais voedsel ging uitdelen in een vluchtelingenkamp, ze pakten de potjes eten, proefden ervan en smeten het toen voor haar ogen op de grond. Die vrouw was gelijk genezen.
Het is agressief arrogant tuig. Fatsoenlijke mensen gedragen zich niet zo. Het zou me niks verbazen als ze door hun eigen volk al uitgekotst zijn. Dus gaan ze het nu bij ons proberen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, het is nog geen invasie in de zin van gewapend binnenvallen, maar het is een onophoudelijke stroom illegale (voornamelijk) jonge moslimmannen die zich al dermate agressief beginnen te manifesteren, dat het er toch wel op begint te lijken ja.
Je mag inderdaad pas vinden dat mensen ergens recht op hebben als je zelf bereid bent er voor te betalen i.p.v.te eisen dan iemand anders moet betalen voor jouw principes.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gelukkig doet niemand dat middels het afdragen van belastingen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je mag inderdaad pas vinden dat mensen ergens recht op hebben als je zelf bereid bent er voor te betalen i.p.v.te eisen dan iemand anders moet betalen voor jouw principes.
Lijkt mij niet een heel erg lastig concept.
Je punt? Maar ben jij bereid te betalen voor vluchtingen dan? Of vind je vooral dat anderen jouw principes moeten betalen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gelukkig doet niemand dat middels het afdragen van belastingen.
Bizar ja.quote:
Genieten, prachtige beelden.quote:
Denk dat dit nog wel even duurt. Dit soort video's zie je niet tijdens het journaal.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:52 schreef beeer het volgende:
Mooi zulke beelden. Hopelijk dat mensen snel gaan inzien dat dit een rattenplaag is.
Snel een urgentieverklaring en een huurwoning inclusief inrichting voor deze arme zielen, rapido!quote:
Ik ben het zwaar oneens met de migranten, maar dit is toch wel een propaganda kanaal van jewelste.quote:
Jij denkt dat belasting een vast bedrag of percentage is dat nooit omhoog gaat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat iedereen al betaalt middels het afdragen van belasting.
Eh, wat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:06 schreef beeer het volgende:
[..]
Jij denkt dat belasting een vast bedrag of percentage is dat nooit omhoog gaat?
Voor dat geld hadden ze in een all in resort kunnen zitten, dus ze moeten niet zeiken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:54 schreef Zelva het volgende:
Ach ja, ik kan het me wel voorstellen hoor. Als je net meer dan 2000 euro hebt gedokt voor een mooie reis naar Europa, verwacht voor je dat bedrag natuurlijk wel iets dat meer op haute cuisine lijkt.
haha die commentsquote:
quote:
Lolquote:
Dat geld kunnen we beter aan de ouderen besteden en niet aan dat volk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoeveel ouderen neem jij op in je huis?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:23 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Dat geld kunnen we beter aan de ouderen besteden en niet aan dat volk.
Nee. Door massaal op de vvd te stemmen heeft Nederland te kennen gegeven een participatiesamenleving te willen. Het geld dat dus eventueel niet aan 'dat volk' besteed zou worden zou dus ook niet naar het poetsen van de rimpelige aars van je oma zijn gegaan. Steek zelf maar eens je handen uit de mouwen dus.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:23 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Dat geld kunnen we beter aan de ouderen besteden en niet aan dat volk.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hoeveel ouderen neem jij op in je huis?
Precies, graag of niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:56 schreef Infection het volgende:
Ondankbare honden zijn het. Geen nieuwe voedselpakketten of andere hulpmiddelen aan geven.
Oh, en ze natuurlijk nog even terugsturen.
Waarom moet ik die in huis nemen, die mensen hebben hun leven lang genoeg betaald.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hoeveel ouderen neem jij op in je huis?
Omdat je vindt dat ouderen recht hebben op zorg.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:30 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Waarom moet ik die in huis nemen
lijkt me wel he.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat je vindt dat ouderen recht hebben op zorg.
Denk je dat het in scčne is gezet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik ben het zwaar oneens met de migranten, maar dit is toch wel een propaganda kanaal van jewelste.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:33 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Denk je dat het in scčne is gezet?
Ik hoop niet dat je serieus bent.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:38 schreef Wespensteek het volgende:
Die mensen willen ook geen voedselpakketten maar wouden doorreizen, dan zijn voedselpakketten alleen lastig.
Tuurlijk ben ik serieus. Je ziet toch zelf dat ze tegen worden gehouden dr het prikkeldraad. Dit filmpje is vast een paar dagen geleden gemaakt toen Macedonië ineens de grens sloot. Als jij ergens heen wil zit je ook niet te wachten op een voedselpakket.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je serieus bent.
Wat te vreten als je er niet door mag, is wel op zijn plek dan hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik serieus. Je ziet toch zelf dat ze tegen worden gehouden dr het prikkeldraad. Dit filmpje is vast een paar dagen geleden gemaakt toen Macedonië ineens de grens sloot. Als jij ergens heen wil zit je ook niet te wachten op een voedselpakket.
Wie zegt dat ze te weinig eten hebben?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat te vreten als je er niet door mag, is wel op zijn plek dan hoor.
Hadden ze die pakketten wel aangenomen, dan was het ook weer niet goed geweest. Dan hadden boze Jan en alleman hier met het schuim op de kaken zitten typen wat voor ranzige parasieten het wel niet waren.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik serieus. Je ziet toch zelf dat ze tegen worden gehouden dr het prikkeldraad. Dit filmpje is vast een paar dagen geleden gemaakt toen Macedonië ineens de grens sloot. Als jij ergens heen wil zit je ook niet te wachten op een voedselpakket.
Als je niet geďnteresseerd bent wijzen de meeste mensen dat gewoon *vriendelijk* af. En gedragen ze zich niet als beesten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze te weinig eten hebben?
Wat een onzinquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hadden ze die pakketten wel aangenomen, dan was het ook weer niet goed geweest. Dan hadden boze Jan en alleman hier met het schuim op de kaken zitten typen wat voor ranzige parasieten het wel niet waren.
Dieren hebben altijd honger.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat ineens die doorgang werd dicht gegooid. Overigens zie ik redelijk vaak mensen zich als beesten gedragen zeker als er politie/ME tegenover hun staat.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:45 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Als je niet geďnteresseerd bent wijzen de meeste mensen dat gewoon *vriendelijk* af. En gedragen ze zich niet als beesten.
Waar zijn hun vrachtwagens dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Kun je die eten?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar zijn hun vrachtwagens dan?
Je bedoelt dit filmpje:quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doet me denken aan filmpje dat ik een tijdje terug zag van zo'n goedwillende oudere vrouw die in Calais voedsel ging uitdelen in een vluchtelingenkamp, ze pakten de potjes eten, proefden ervan en smeten het toen voor haar ogen op de grond. Die vrouw was gelijk genezen.
Kritiek is haat ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:12 schreef darkmond het volgende:
Filmpje zegt vrij weinig... Maar ik hoop dat mensen dat nog wel doorhebben ipv alle haat direct naar buiten te brengen. Dan ben je namelijk niet veel beter dan wat je claimt over de mensen in het filmpje.
Dat ze het zelf nog gaan voorproeven ook. The PvdA is strong in this one.quote:
Tuig gedraagt zich zo ja, dat heb je juist opgemerktquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat ineens die doorgang werd dicht gegooid. Overigens zie ik redelijk vaak mensen zich als beesten gedragen zeker als er politie/ME tegenover hun staat.
Och als ik naar Frankrijk wil en de Belgen houden me tegen maar geven me een voedselpakket dan word ik ook boos. Volgens mij is het juist normaal dat mensen boos kunnen worden en als het echt belangrijk is dan is het helemaal logisch.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Tuig gedraagt zich zo ja, dat heb je juist opgemerktNormale beschaafde mensen gedragen zich anders.
Dan is een broodje voor onderweg toch niet verkeerd?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:38 schreef Wespensteek het volgende:
Die mensen willen ook geen voedselpakketten maar wouden doorreizen, dan zijn voedselpakketten alleen lastig.
Ja en dat maakt het louter prima zekers je hebt door dat meer vluchtingen is meer geld nodig is meer belasting?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet voor niks natuurlijk, dat er de laatste jaren geen hond meer naar de radio luistert.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:01 schreef asco het volgende:
Niet te geloven weer dat filmpje.
Ik heb vandaag eens de hele dag naar Radio 1 geluisterd.
Het was tenenkrommend.
Er waren diverse items over de vluchtelingen.
Daar begint het natuurlijk al, het merendeel is geen vluchteling.
Verder geen enkele opmerking dat dit niet zo door kan gaan. Ook geen enkele vraag daarover aan de ondervraagden. Nee, hoe kunnen we die mensen het beste helpen. En waar ze ALLEMAAL toch heen moeten in EUROPA. En hoe zielig ze allemaal wel niet zijn, ALLEMAAL!
Er was zelfs een nieuw item "bellen met een vluchteling" en ze waren er nog trots op ook. Ik verzin dit niet.
Natuurlijk ook heel veel aandacht voor de VRE-SE-LIJKE NEO-NAZIS in Duitsland die het gore lef hadden te demonsteren tegen asielzoekers. "Er liepen zelfs gewone mensen met kinderen tussen". Nou zeg, THE HORROR. Stel je voor je bent tegen deze tsunamie van mensen.
Het was gewoon stuitend om te moeten horen maar ik heb het gedaan.
De gutmensch zal toch echt met een enorm hard plassertje/natte poes voor de radio hebben gezeten, godsamme.
.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:01 schreef asco het volgende:
Niet te geloven weer dat filmpje.
Ik heb vandaag eens de hele dag naar Radio 1 geluisterd.
Het was tenenkrommend.
Er waren diverse items over de vluchtelingen.
Daar begint het natuurlijk al, het merendeel is geen vluchteling.
Verder geen enkele opmerking dat dit niet zo door kan gaan. Ook geen enkele vraag daarover aan de ondervraagden. Nee, hoe kunnen we die mensen het beste helpen. En waar ze ALLEMAAL toch heen moeten in EUROPA. En hoe zielig ze allemaal wel niet zijn, ALLEMAAL!
Er was zelfs een nieuw item "bellen met een vluchteling" en ze waren er nog trots op ook. Ik verzin dit niet.
Natuurlijk ook heel veel aandacht voor de VRE-SE-LIJKE NEO-NAZIS in Duitsland die het gore lef hadden te demonsteren tegen asielzoekers. "Er liepen zelfs gewone mensen met kinderen tussen". Nou zeg, THE HORROR. Stel je voor je bent tegen deze tsunamie van mensen.
Het was gewoon stuitend om te moeten horen maar ik heb het gedaan.
De gutmensch zal toch echt met een enorm hard plassertje/natte poes voor de radio hebben gezeten, godsamme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |