Relatief gezien wel, maar het komt heel hard en heftig binnen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:38 schreef hoas het volgende:
Die zogenaamde stress van je zijn luxe problemen.
Werkt die shit? Ik heb vanochtend iets dergelijks ingenomen, maar het helpt vooralsnog niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Begin eerst eens met wat valeriaan tabletten in je mik te gooien voor je moet afrijden of solliciteren.
Bij mij wel. Die ik heb moet je per twee innemen, misschien dat dat het probleem is. idkquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:07 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Werkt die shit? Ik heb vanochtend iets dergelijks ingenomen, maar het helpt vooralsnog niet.
Ik ga de mogelijkheden onderzoeken. Dank voor het advies.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bij mij wel. Die ik heb moet je per twee innemen, misschien dat dat het probleem is. idk
Als je zakt ga je nog een keer, miljoenen gingen je voor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Relatief gezien wel, maar het komt heel hard en heftig binnen.
Er is altijd nog staatsexamenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef hoas het volgende:
[..]
Als je zakt ga je nog een keer, miljoenen gingen je voor.
Ik ben al drie keer gezakt. Na hoeveel keer word je geweigerd met de mededeling dat je waarschijnlijk te achterlijk bent?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef hoas het volgende:
[..]
Als je zakt ga je nog een keer, miljoenen gingen je voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |