Nog voor de eerstequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:14 schreef Jopie78 het volgende:
Na welke date wordt het awkward om te vertellen dat ik heaumeau ben?
ik heb me nou al 3 keer aangeboden, blijf niet aan de gangquote:
Het is dus altijd awkward. Lekker dan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bij het afspreken al eigenlijk
als het een man betreft en hij dacht gewoon tof bier te gaan drinken
en als het een vrouw betreft die denkt dan gelijk dat de gaydar kapot is
Pas bij het trouwen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:14 schreef Jopie78 het volgende:
Na welke date wordt het awkward om te vertellen dat ik heaumeau ben?
Zou eerder apart zijn dat het niet zo zou zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is dus altijd awkward. Lekker dan.
Bwehehehe! Err,och arme! bedoel ik....quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan mol ik hem geheid![]()
Had laatst de cavia mee naar de dierenarts, moest ik een scherpe bocht maken voor het invoegen, reismandje lag bijna ondersteboven
Eensch. Vandaar het date-ontwijkende gedrag.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou eerder apart zijn dat het niet zo zou zijn.
Goed zoeken, lukt vanzelfquote:
Je telt niet goedquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:17 schreef K44S het volgende:
[..]
ik heb me nou al 3 keer aangeboden, blijf niet aan de gang
Verzin wat leuksquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet lief.... want moet ik daar nu weer mee
Ooit lukt het welquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Eensch. Vandaar het date-ontwijkende gedrag.
Oh en het gebrek aan een date.![]()
Stuur maar door.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet lief.... want moet ik daar nu weer mee
maarruh details pleaz....quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is dus altijd awkward. Lekker dan.
Hmm, ik ga vanavond morgen in Utrecht werken, dus als je tijd hebt.quote:
Moet je nagaan hoe mijn huis stinktquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Cavia's, die kunnen trouwens ook ontzettend meuren!
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Eensch. Vandaar het date-ontwijkende gedrag.
Oh en het gebrek aan een date.![]()
Wat voor details wil je horen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maarruh details pleaz....
het is trouwens minder awkard als de "date" zou in houden als je met een vrouw gaat kleding shoppendan was haar gaydar niet stuk maar wilde ze graag heur heumau meenemen ivm stylekwesties
Je bent geen gewone hommoquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat voor details wil je horen?Ben een gewone hommo, denk ik.
![]()
Shoppen.
Mijn ouders zouden een rolberoerte krijgen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
just checking (speciaal voor CL) "en die gaat wel voor de dames?"
Dus ik ben gay ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maarruh details pleaz....
het is trouwens minder awkard als de "date" zou in houden als je met een vrouw gaat kleding shoppendan was haar gaydar niet stuk maar wilde ze graag heur heumau meenemen ivm stylekwesties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |