Melk. *rilquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag het wel altijd maar dan ruiken ze niks (of ze liegen). Maar ik drink nogal veel melk, denk dat ik daar maar eens mee moet kappen
Niet gewoon een rugtas waar hem in kan gooien?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil volgende week m'n laptop meenemen maar dat kreng is 17,3 inch ofzo en ik heb er geen tas voor, dus nu zoek ik iemand die zo gek is om z'n netbook ofzo aan mij uit te lenenfirst world problems.
17,3 is groot en hij past niet in de laptoptassen die ze overal verkopen, want die zijn voor 17 inchquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet gewoon een rugtas waar hem in kan gooien?
Als je met de auto gaat, dan gewoon los op de voorstoelquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
17,3 is groot en hij past niet in de laptoptassen die ze overal verkopen, want die zijn voor 17 inchIk kan hem in een sleeve frotten en in een shopper stoppen met wat handdoeken ofzo. Ik ga met de auto dus dat scheelt, maar dat ding is zo lomp om even mee te nemen.
En de vorige keer dat ik hem meenam ging de ventilator kapot
Jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:43 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Melk. *ril
Geen idee of melk riekt. Wat denk jezelf, zurig?
Dan mol ik hem geheidquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je met de auto gaat, dan gewoon los op de voorstoel
Ieder bed stinkt. Drijf er soms uit.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaMaar ik vind mijn bed ook altijd stinken, ook als ik geen melk drink.
Zo onzeker
Het maakt me wel onzeker ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ieder bed stinkt. Drijf er soms uit.![]()
In het grotere geheel der dingen is het toch allemaal niet zo relevant? Of hindert het je in de dingen die je graag zou willen doen/hebben? (Relatie en zuks)
quote:
O ja, herkenbaar, hoi, daten?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Das toch helemaal niet nodig! De dingen die je noemt zijn voor de meeste mannen (of vrouwen) geen reden om niets te willen. Helaas kan de onzekerheid wel een afknapper zijn.
Maar wie ben ik om wat te zeggen. Ben al 12 jaar alleen.
quote:
Ik was cynisch. Het is alleen wel vreemd hoeveel stoelen/banken ik gesloopt heb.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:56 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
2 meter en 80 kilo dik?Hum. Dan mag ik wel aan de bak.
Snap ik.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:58 schreef K44S het volgende:
[..]
[..]
Ik was cynisch. Het is alleen wel vreemd hoeveel stoelen/banken ik gesloopt heb.
Kauwgompje en schoon beddengoed als je gezelschap verwachtquote:
Een plastic stoel met houtmoeheid (ja zoiets bestaat)quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Snap ik.![]()
Houtmoeheid? Is dat een ding?
Lol. Dat had ik even gemist.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:04 schreef K44S het volgende:
[..]
Een plastic stoel met houtmoeheid (ja zoiets bestaat)
Ik hen zo'n collega gehad, en tijdens een bedrijfsfeestje voor hem heb ik hem een grote bus deo gegevenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd het idee dat ik enorm stink, ook uit m'n giechelmaar heb eens een collega gehad die echt enorm naar gorillazweet rook. Als die langs was geweest, rook de hele ruimte ernaar en ook z'n auto had die lucht. Als tien minuten na z'n vertrek iemand anders binnenkwam, kon die precies ruiken wie er was geweest
Volgens mij is dat ook iets medisch hoor, kan gewoon niet anders.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lol. Dat had ik even gemist.![]()
Karma?
Luv ies in thej aaiiiieerrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |