ik wou net zeggen, die hebben ze net helemaal strak getrokken. Kan natuurlijk dat er een oaar hechtingen loslatenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wordt wel bij elkaar gehouden door de botox
Daar ben je al 2 dagen mee bezig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:06 schreef DrMarten het volgende:
Argh. Windows opnieuw geinstalleerd, nu wordt de laptop loeiheet. Het zal ook gewoon eens normaal werken
Valt mee hoor. Gisteravond, en net even. Rest van de dag gewoon aan het werkquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Daar ben je al 2 dagen mee bezig.
Bedoel meer.. Je geduld.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Gisteravond, en net even. Rest van de dag gewoon aan het werk
of raam uitquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Bedoel meer.. Je geduld.Ik had er al lang een glas cola overheen gegooid.
Ik wil een huis kopen, anders had ik wel ff wat van de spaarrekening getrokken voor iets nieuws denk ikquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Bedoel meer.. Je geduld.Ik had er al lang een glas cola overheen gegooid.
Dit is windows 8. Heb ook geen idee hoe ik 8.1 er weer op krijgquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:16 schreef -Engel- het volgende:
Windows 10.... uiteindelijk moeten we allemaal maar ik ga nog ff uitstellen tot het niet meer uren enzo duurt
Dat is voor W10 toch ook niet nodig?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil een huis kopen, anders had ik wel ff wat van de spaarrekening getrokken voor iets nieuws denk ik
Ik ook niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
of raam uit
(nee niet gedaan maar somsssss... wil je dat wel doen)
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit is windows 8. Heb ook geen idee hoe ik 8.1 er weer op krijg
Hypotheekrente is enorm laag. Gun jezelf een nieuwe computer.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil een huis kopen, anders had ik wel ff wat van de spaarrekening getrokken voor iets nieuws denk ik
Bij mij ook. Nu dus niet meer. Ik had verwacht dat ie wel direct zou updaten, niet dus. Faalapparaat.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
windows 8.1 stond er geloof ik bij mij al op ....
Heb vast wel eens iets gesloopt uit frustratie. Geen laptop overigens.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je zo doet geleuf ik het niet
Hoe langer je wacht, hoe meer updates dus langere installatietijdquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:16 schreef -Engel- het volgende:
Windows 10.... uiteindelijk moeten we allemaal maar ik ga nog ff uitstellen tot het niet meer uren enzo duurt
ik heb dat ook nog nooit moedwillig gedaan...quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb vast wel eens iets gesloopt uit frustratie. Geen laptop overigens.
Ik vloek mijn apparatuur gewoon verot, maar ik ga ze niet slopen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik heb een keer een muis tegen een muur gesmeten
Geen Domino's?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:23 schreef DrMarten het volgende:
Zo eerst maar eens eten in de pan gooien.
Ach het is gratis dus waarom nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:21 schreef K44S het volgende:
Over windows 10: Ik zie geen reden om te updaten
Er was een reden om het uiteindelijk wel te doenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:21 schreef K44S het volgende:
Over windows 10: Ik zie geen reden om te updaten
Telefoon hier.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik heb een keer een muis tegen een muur gesmeten
Zelfbeheersing.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb dat ook nog nooit moedwillig gedaan...
a manquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, hoe meer updates dus langere installatietijd
Daarom, ik houdt het lekker op 7quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er was een reden om het uiteindelijk wel te doenmaar of je het nu doet of iets later dit jaar dan kost het nog steeds niks (althans dat heb ik me laten vertellen)
uh nee ... ik zeg niet dat ik nooit wat gesloopt heb, al is het maar omdat ik soms sterker ben dan ik denkquote:
waarom dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:25 schreef chocovlokje het volgende:
Ik kan pas in oktober of november windows 10 installeren.
Vertel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uh nee ... ik zeg niet dat ik nooit wat gesloopt heb, al is het maar omdat ik soms sterker ben dan ik denk
Ik was wat gefrustreerd doordat ie niet goed werkte, dus kapot was ie alquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vloek mijn apparatuur gewoon verot, maar ik ga ze niet slopen.
Ik heb vaio en sony is nog bezig met het systeem ofzo. Het is het mij verteld, maar weet het niet meer precies.quote:
Ik heb wel eens per ongeluk een gat in een deur gekregen (alleen omdat die met een swiep open ging)quote:
sloperquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens per ongeluk een gat in een deur gekregen (alleen omdat die met een swiep open ging)
Dan nog kan ik dat niet, zit niet in mijn aard. Ik geef nog liever eerder iemand een schop onder zijn kont.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was wat gefrustreerd doordat ie niet goed werkte, dus kapot was ie al
Jij rebel, jij.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens per ongeluk een gat in een deur gekregen (alleen omdat die met een swiep open ging)
3 stoelen (ook bijna een bank) om precies te zijnquote:
Je kan eens wat rond neuzen in energiebeheer, kijken wat de 'minimale processorstatus' is. Die wil je idealiter zo laag mogelijk hebben, dan klokt je cpu terug als hij de rekenkracht niet nodig heeft en verlaagt de voltages. Maximale status gewoon op 100% zetten/laten staan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:06 schreef DrMarten het volgende:
Argh. Windows opnieuw geinstalleerd, nu wordt de laptop loeiheet. Het zal ook gewoon eens normaal werken
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:33 schreef K44S het volgende:
[..]
3 stoelen (ook bijna een bank) om precies te zijn
Goeie vraag wel. Je zou zeggen dat het met moeite zou gaan als je 2 meter lang en 80 kg weegt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |