Ik zei ook al: Oude afgetrapte allstars bij de vleet! Wat schuift dat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat levert zoiets op, anders heb ik ook nog wel wat liggen
Skechers meuren het beste.
Hoe vies?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen kunnen vies ondergoed verkopen, vangt ook bakken.
Ja dat is nu bij Orange is the new blackquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:28 schreef stbabylon het volgende:
SPOILER!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is nu bij Orange is the new black
Er valt verder weinig van de verhaallijn te spoileren, aangezien die extreem ontbrak bij seizoen 3quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
SPOILER!
(ik had het al gezien)
*bwork*quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:28 schreef stbabylon het volgende:
*dubbel bwork*quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg net serieus op Grindr de vraag of ik mijn oude zweetsokken of gympen aan iemand wil verkopen.
Uh, whatever tickles your pickle.
Ben benieuwd wat t oplevert!
Take That deja-vu's?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:55 schreef CherryLips het volgende:
Awww huilend 1D-meisje op de radio
Ik was niet zo erg, ik was al aan het puberen geslagen, maar ik snap wel hoe ze zich voeltquote:
Als Tori Amos uit elkaar gaat dan huil ik ook!quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was niet zo erg, ik was al aan het puberen geslagen, maar ik snap wel hoe ze zich voelt
Als ze uit elkaar getrokken wordt?quote:
Die wordt wel bij elkaar gehouden door de botoxquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als Tori Amos uit elkaar gaat dan huil ik ook!
ik wou net zeggen, die hebben ze net helemaal strak getrokken. Kan natuurlijk dat er een oaar hechtingen loslatenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wordt wel bij elkaar gehouden door de botox
Daar ben je al 2 dagen mee bezig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:06 schreef DrMarten het volgende:
Argh. Windows opnieuw geinstalleerd, nu wordt de laptop loeiheet. Het zal ook gewoon eens normaal werken
Valt mee hoor. Gisteravond, en net even. Rest van de dag gewoon aan het werkquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Daar ben je al 2 dagen mee bezig.
Bedoel meer.. Je geduld.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Gisteravond, en net even. Rest van de dag gewoon aan het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |