Dat klopt. Dat heb ik niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TV-uitzendingen wilde je niet.
Wil je een joker inzetten?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / [Wielrennen] Kijken via streams
Stop de tijd.
Flikker op manquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ga ergens anders janken, kutkneus.
Nou nou nouquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
SPT / [Wielrennen] Kijken via streamsquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Die ken ik niet, vertel ons over deze renner.quote:
Gaat Gaviria vandaag wel winnen?quote:
Hij zit in de eerste waaier, dus ik ga er vanuit van wel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gaat Gaviria vandaag wel winnen?
Maar hij is geen Dirk. Dirk Bellemakers.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
BobbieGod heeft ook wel goede teksten.
Groot coureur. Veel gewonnen in Zuid-Amerika. Is dol op bergtruien. Zelfs het bergklassement van de ronde van Griekenland gewonnen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die ken ik niet, vertel ons over deze renner.
Wuyts ziet wel meer verkeerdquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dan heeft Wuyts mij voorgelogen.
Ik zal hem opschrijven.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Groot coureur. Veel gewonnen in Zuid-Amerika. Is dol op bergtruien. Zelfs het bergklassement van de ronde van Griekenland gewonnen.
Behalve toen Krek de etappe wonquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wuyts ziet wel meer verkeerd
Ik lees net dat alles weer samen is. Nu verwacht ik dat Stan Godrie gaat winnen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij zit in de eerste waaier, dus ik ga er vanuit van wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |