Jij wint, vandaag.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hela, het is Berhane niet. Fraile pakte de punten.
Zoals ik al had voorspeld.
Lekker voor je Stijn.quote:
18. Graafschap 3 0 0 3 0 1- 7quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker voor je Stijn.
Onder de gordel dit.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De koerswagen is gesaboteerd.
Vraag Stijn naar zijn cyclingmaster.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onder de gordel dit.
Ik ga vanuit de kelder terugslaan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vraag Stijn naar zijn cyclingmaster.
Ik verdenk Vinoquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De koerswagen is gesaboteerd.
Hoeveelste wordt Rojas?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hela, het is Berhane niet. Fraile pakte de punten.
Zoals ik al had voorspeld.
Ohja, excuses.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga vanuit de kelder terugslaan.
Overigens, leuk maar niet hier.
Zesde.quote:
Byzantixschii (die kent u niet) moet wel veilig zijn vragen over een Sporza-stream kunnen stellen.quote:
Ik juich als een malle voor Saganquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Lijkt mij een race voor sagan of degenkolb.
Ze zijn het hem ook wel verschuldigd na de Tour waar hij zelfs nog voor Contador heeft zitten rijdenquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sagan zal wel dolblij zijn dat zijn ploeg eindelijk voor hem rijdt... Was wel treurig in Tour
Heerlijk man.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:17 schreef Cavaliers het volgende:
http://tourdorio.com.br/ultima-edicao/edicao-2015/
Funvic, EPM en W52. Broekje is al uit.
Ja, wat was dat vervelend he.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze zijn het hem ook wel verschuldigd na de Tour waar hij zelfs nog voor Contador heeft zitten rijden
Team Rwandaquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:17 schreef Cavaliers het volgende:
http://tourdorio.com.br/ultima-edicao/edicao-2015/
Funvic, EPM en W52. Broekje is al uit.
Funvic.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou jongens, waar zal Pierke heen gaan?
Naar de finishquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou jongens, waar zal Pierke heen gaan?
Ik stel een apart Vuelta streampjes topic voor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
Is dit nou ook nog ergens te zien dan?
Ik heb de nos geprobeerd maar daar wordt het niet uitgezonden. Sporza zegt van wel maar ik kan nergens een stream laden en Eurosport heeft wel een stream maar daar moet je 5 Euro voor betalen.![]()
Voor de duidelijkheid: ik zoek dus iets gewoon via Internet, geen moeilijk gedoe met TV uitzendingen of ander ouderwets moeilijk gedoe.
Op de NOS wordt het wel uitgezonden. Leugenaar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik heb de nos geprobeerd maar daar wordt het niet uitgezonden. Sporza zegt van wel maar ik kan nergens een stream laden en Eurosport heeft wel een stream maar daar moet je 5 Euro voor betalen.![]()
Voor de duidelijkheid: ik zoek dus iets gewoon via Internet, geen moeilijk gedoe met TV uitzendingen of ander ouderwets moeilijk gedoe.
Ik vind het prima.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stel een apart Vuelta streampjes topic voor.
Even een stukje naar beneden scrollen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
Okayquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de NOS wordt het wel uitgezonden. Leugenaar.
http://nos.nl/livestream/(...)e-3-naar-malaga.html
Het is niet op NPO1, wel op nos.nlquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Okay, toen ik er net keek was er iets genaamd 'Jinek' voor en daarna iets met kindertelevisie.
TV-uitzendingen wilde je niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Okay, toen ik er net keek was er iets genaamd 'Jinek' voor en daarna iets met kindertelevisie.
Stream-topic graagquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |