quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:13 schreef golfer het volgende:
Turks Fruit voor de 6-miljoenste keer, deze scene.
Dr Deenquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Monique heeft in de loop der jaren toch wat aan schoonheid ingeboet
Het gaat ook om je te onderscheiden en echt gehoord te worden denk ik? Op de sociale media kan dat nauwelijks. Twitter is een grote kakafonie en er zijn maar een paar blogs die goed gelezen worden. Het is lastig om een groot publiek te bereiken via internet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
En toch is dat ook wel weer in tegenstelling met het feit dat iedereen tegenwoordig juist overal zijn ei kwijt kan op de sociale media. Waarom dan toch nog dat aanvullende podium zoeken?
Ik moet denken aan 6 miljoen jodenquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:13 schreef golfer het volgende:
Turks Fruit voor de 6-miljoenste keer, deze scene.
Het is wel waar.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Turks Fruit zit boordevol fragmenten.
Dat zou ik niet eens zou heel erg vinden.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik moet denken aan 6 miljoen joden. Hoe kom je aan dat getal
???
Maar als ie op een of andere manier met vruchtensap Herman van het scherm had laten druipen, dan was ie ook hardhandig tegen de grond gewerktquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat men niet doorhad dat het om een nepwapen ging. Nogal logisch dat je naar de grond gewerkt wordt.
Goede associatie, dit.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik moet denken aan 6 miljoen joden. Hoe kom je aan dat getal
???
Sven Kockelman is een vooringenomen lul. Dat worden hele vermoeiende avonden. Coen Verbraak lijkt me wel een goeie. Stelde in 'Kijken in de Ziel' met al die rechters telkens de juiste vragen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens zou heel erg vinden.
Neen, Coen Verbraak maar. Of Sven Kockelmann, maar dan wordt het geen ontspannen avond voor de meeste gasten.
Vond ik ook een goeie serie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Coen Verbraak lijkt me wel een goeie. Stelde in 'Kijken in de Ziel' met al die rechters telkens de juiste vragen.
Ook niet voor de kijker. Alsjeblieft niet zeg, die kan dat echt niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:16 schreef Susi het volgende:
Of Sven Kockelmann, maar dan wordt het geen ontspannen avond voor de meeste gasten.
En was ook heel goed geinformeerd. Kende de arresten. Ik was diep onder de indruk. \quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Sven Kockelman is een vooringenomen lul. Dat worden hele vermoeiende avonden. Coen Verbraak lijkt me wel een goeie. Stelde in 'Kijken in de Ziel' met al die rechters telkens de juiste vragen.
Ik heb een zwak voor Kockelmannquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook niet voor de kijker. Alsjeblieft niet zeg, die kan dat echt niet.
Ik heb ook weinig met theater.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:12 schreef Franny_G het volgende:
Mijn sympathie lag eigenlijk meteen bij die student. Die filosoof sprak als een gereformeerde dominee die een donderpreek houdt. Maar eigenlijk zelf geen woord meent van wat hij zegt. Het gaat hem alleen om het effect.
Heen én terug inderdaad. Amersfoort is een ramp op het moment.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:21 schreef Falco het volgende:
Lekker elke dag in de file voor Hoevelaken.
Wilfried de Jong was ook veel sterker in 24 uur met. Vergeet niet wat de montage doet, ik heb Verbraak nooit in een live programma zien interviewen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
En was ook heel goed geinformeerd. Kende de arresten. Ik was diep onder de indruk. \
Drama idd ik rij tegenwoordig binnen door over Terschuur Hoevelaken om die file te ontlopenquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Heen én terug inderdaad. Amersfoort is een ramp op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |