Wilfried?quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze man speelt werkelijk altijd vieze rollen
Het enige wat ik er van heb geconcludeerd is dat wanneer Tarik Z vruchtensap over de papieren van Herman van der Zandt had gegooid, dat ie dan ook met zes man tegen de grond zou zijn gewerkt. De verwarde man wordt tegenwoordig als 'eng' en 'onwenselijk' gezien.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:06 schreef livelink het volgende:
Ik moest wel lachen om de opmerking dat het binnen de filosofie moeilijk onderscheid te maken was tussen de verwarde mannen en de niet verwarde mannen![]()
Dat was namelijk exact mijn gevoel bij het fragment. Beiden kon ik totaal niet volgen.
quote:
Maxim Hartman las ik ergens.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:11 schreef Nadinarama het volgende:
Wie vervangt Wilfried het volgende seizoen?
Bassie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:11 schreef Nadinarama het volgende:
Wilfred Genee dacht ikquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:11 schreef Nadinarama het volgende:
En toch is dat ook wel weer in tegenstelling met het feit dat iedereen tegenwoordig juist overal zijn ei kwijt kan op de sociale media. Waarom dan toch nog dat aanvullende podium zoeken?quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Het enige wat ik er van heb geconcludeerd is dat wanneer Tarik Z vruchtensap over de papieren van Herman van der Zandt had gegooid, dat ie dan ook met zes man tegen de grond zou zijn gewerkt. De verwarde man wordt tegenwoordig als 'eng' en 'onwenselijk' gezien.
Zo krijg je alleen maar meer verwarde mannen-toestanden zou ik zeggen, omdat ze zo niet hun ei kwijt kunnen. Zo'n Tarik Z zal toch ook wel stiekem balen dat ie zijn boodschap niet kon verkondigen. Uiteindelijk is via-via wel te vinden wat ie wou zeggen (een zeer zwak BNW-verhaal over de manipulering van dataverbindingen), maar zelfs nu wordt daar nauwelijks aandacht aan besteed.
Ik denk oprecht dat men niet doorhad dat het om een nepwapen ging. Nogal logisch dat je naar de grond gewerkt wordt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Het enige wat ik er van heb geconcludeerd is dat wanneer Tarik Z vruchtensap over de papieren van Herman van der Zandt had gegooid, dat ie dan ook met zes man tegen de grond zou zijn gewerkt. De verwarde man wordt tegenwoordig als 'eng' en 'onwenselijk' gezien.
Zo krijg je alleen maar meer verwarde mannen-toestanden zou ik zeggen, omdat ze zo niet hun ei kwijt kunnen. Zo'n Tarik Z zal toch ook wel stiekem balen dat ie zijn boodschap niet kon verkondigen. Uiteindelijk is via-via wel te vinden wat ie wou zeggen (een zeer zwak BNW-verhaal over de manipulering van dataverbindingen), maar zelfs nu wordt daar nauwelijks aandacht aan besteed.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:13 schreef golfer het volgende:
Turks Fruit voor de 6-miljoenste keer, deze scene.
Dr Deenquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Monique heeft in de loop der jaren toch wat aan schoonheid ingeboet
Het gaat ook om je te onderscheiden en echt gehoord te worden denk ik? Op de sociale media kan dat nauwelijks. Twitter is een grote kakafonie en er zijn maar een paar blogs die goed gelezen worden. Het is lastig om een groot publiek te bereiken via internet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
En toch is dat ook wel weer in tegenstelling met het feit dat iedereen tegenwoordig juist overal zijn ei kwijt kan op de sociale media. Waarom dan toch nog dat aanvullende podium zoeken?
Ik moet denken aan 6 miljoen jodenquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:13 schreef golfer het volgende:
Turks Fruit voor de 6-miljoenste keer, deze scene.
Het is wel waar.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Turks Fruit zit boordevol fragmenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |