Jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:23 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik heb er trekjes van, is het nu te laat voor mij?
Grappig dat je dat denkt. Er zijn namelijk twee dingen waar ik echt op afknap bij mannen; een lang en dun lijf en dikke wormlippen. Mick Jagger heeft allebeiquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee ik denk serieus dat ook jij wel overstag gaat als Mick zijn charmes aanwendt
En intelligente mannen gaan ook zo voor gaas als een leuk vrouwtje gezellig tegen ze aan komt schuren.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Mick is 72 en krijgt gewoon nog ieder vrouwtje in bed hè, je merkt gewoon met al deze fragmenten dat de intellectueel zit te soppen op haar stoeltje
Dankjewel voor het vermelden van dit detail.quote:
Heel slecht ingesproken in 1974.quote:
Wat is zo'n Beatles mythe?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, ik vind het altijd een beetje geneuzel in de muziek. Ook de Beatles zijn niet bepaald zo origineel en baanbrekend als ze vaak worden voorgesteld, Nirvana heeft redelijk geleend van de Pixies, enzovoort.
Val je op brede mannen met dunne lippen, is toch ook geen combinatie?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja
[..]
Grappig dat je dat denkt. Er zijn namelijk twee dingen waar ik echt op afknap bij mannen; een lang en dun lijf en dikke wormlippen. Mick Jagger heeft allebei![]()
Zeker weten dat ik gortdroog blijf
De punt van de veer had ook een kortere afstand af te leggen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgens mij raak de veer toch echt eerder t hout dan de bowlingbal
Gewoon gezellig gebabbel...moet ook een keertje kunnen bij de VPRO.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:35 schreef marcodej het volgende:
Hebben we al iets interessants gehoord?
Dat ze gewoon toevallig een populair bandje waren in een tijd dat veel bandjes soortgelijke muziek maakten en men zich daar natuurlijk ook onbewust door laat inspireren bedoel ik natuurlijk allereerst. Daarnaast zijn er in het geval van de Beatles ook nog twee concrete plagiaat zaken geweest en nog eentje voor George Harrison.quote:
Zou mij niks verbazen. Wie zou zijn opvolger moeten worden?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wilfred de Jong is aan z'n laatste jaar toe als presentator vermoed ik.
Eva Jinek. Of Maxim Hartman.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen. Wie zou zijn opvolger moeten worden?
Daniel Arends.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen. Wie zou zijn opvolger moeten worden?
Dat laatste lijkt me vooral ondraaglijk voor het kind.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:37 schreef DrDentz het volgende:
Wat erg dat zij helemaal in Annie M.G. Schmidt duikt terwijl dat juist zo ordinair gevonden werd door haar ouders. Alsof je een kind expres geen Geer & Goor laat kijken en deze dan de complete discografie van Gordon in huis haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |