Ja, vergeleken met wat er tegenwoordig geproduceerd wordt, is het sowieso top.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:09 schreef golfer het volgende:
Alles nog analoog en met draadjes aan elkaar geknoopt.
Ik vind Led Zeppelin toch niet bepaald imitatie-Stones. Ook een stuk beter trouwens.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk zijn alle rockbands na de Stones imitatie-Stones
Soort Willy Batenburg.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind Led Zeppelin toch niet bepaald imitatie-Stones. Ook een stuk beter trouwens.
De Beatles treden ook steeds minder op, tegenwoordig.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk zijn alle rockbands na de Stones imitatie-Stones
Een docu van hun plagiaatproces zou puur goud zijn geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind Led Zeppelin toch niet bepaald imitatie-Stones. Ook een stuk beter trouwens.
Als je houdt van plagiaat zijn ze idd goed.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
De rebel heeft gaten in zijn hersens en mompelt wat, de zakenman springt heen en weer.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Meer het idee dat een rockband rebellen zijn met een frontman die over het podium springt
Ieder vrouwtje? Al kreeg ik al hun miljoenen toe. Wat een vreselijk onaantrekkelijke man is het toch.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Mick is 72 en krijgt gewoon nog ieder vrouwtje in bed hè, je merkt gewoon met al deze fragmenten dat de intellectueel zit te soppen op haar stoeltje
Smaken verschillen, maar ik heb wel wat met vrouwen die wat met Jagger hebben. Ben zelf geen Stones fan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ieder vrouwtje? Al kreeg ik al hun miljoenen toe. Wat een vreselijk onaantrekkelijke man is het toch.
Ik heb er trekjes van, is het nu te laat voor mij?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ieder vrouwtje? Al kreeg ik al hun miljoenen toe. Wat een vreselijk onaantrekkelijke man is het toch.
Nee ik denk serieus dat ook jij wel overstag gaat als Mick zijn charmes aanwendtquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, ik vind het altijd een beetje geneuzel in de muziek. Ook de Beatles zijn niet bepaald zo origineel en baanbrekend als ze vaak worden voorgesteld, Nirvana heeft redelijk geleend van de Pixies, enzovoort.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als je houdt van plagiaat zijn ze idd goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |