Beetje theater kan wel leuk zijn, maar ik heb er een hekel aan als ik het gevoel krijg dat ik bespeeld word. (Heeft vast nog met die dominees te makenquote:
Dat klopt. Ik heb ook eigenlijk niet zo veel moeite met Wilfried hoor. Bij sommige gasten komt hij beter tot zijn recht dan bij anderen, maar ik heb me niet echt aan hem geėrgerd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilfried de Jong was ook veel sterker in 24 uur met. Vergeet niet wat de montage doet, ik heb Verbraak nooit in een live programma zien interviewen.
Eens!!!!!quote:
Angst voor spinnen is mij compleet vreemd, hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:24 schreef luxerobots het volgende:
Er is ook een evolutionair aspect, angst voor spinnen en slangen bijvoorbeeld is universeel.
Ik vind hem aardig en '24uur met' vond ik goed, maar ik erger me hier kapot aan zijn gehakkel.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb ook eigenlijk niet zo veel moeite met Wilfried hoor. Bij sommige gasten komt hij beter tot zijn recht dan bij anderen, maar ik heb me niet echt aan hem geėrgerd.
De hersenen zijn als het heelal.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:27 schreef truthortruth het volgende:
We snappen nog helemaal niets van de hersens...(of lig heel weinig).
Als was Van Gogh wel erg op zoek naar de persoon, misschien niet helemaal zoals Zomergasten is.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Theo van Gogh had ik wel als een goede presentator gezien.
Precies! Dat mis ik op tv. Scherp, uitdagend, schurend.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Theo van Gogh had ik wel als een goede presentator gezien.
Nee, de ene film heeft nou eenmaal meer scenes die het maken van een fragment waard zijn dan de ander.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Iedere film zit boordevol fragmenten.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik was ook gaan janken als er uren lang beesten naar mij gegooid worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |