Ik ben Yoki.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wow
[..]
Is al goed, je probeert het.
[..]
Wat valt er te snappen
True.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die Filips II was dan ook wel een enorme lul.
En nog geen bericht van Fylax op de FP.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Brekend nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
One Direction uit elkaarquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
En nog geen bericht van Fylax op de FP.
Ja, zal ik dan ook maar Hindoestaans gaan schrijven?quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze hier de hele tijd in het Turks zitten te kutten met zijn allen.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Begin je daarom altijd over Turken, om Henk weg te krijgen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal het allemaal wel duidelijker maken ja.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, zal ik dan ook maar Hindoestaans gaan schrijven?
Ja sinds Zayn de band heeft verlaten is het niet meer hetzelfde. Eeuwig zonde dit.quote:
Meri Hindi kucch khaas nahi hai.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, zal ik dan ook maar Hindoestaans gaan schrijven?
#CutFor1Dquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:12 schreef Fylax het volgende:
Binnenkort weer veel zelfmoorden onder tienermeisjes
Moeten ze niet zo achterlijk doen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:12 schreef Fylax het volgende:
Binnenkort weer veel zelfmoorden onder tienermeisjes
Gezondheid.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meri Hindi kucch khaas nahi hai.
Gelukkig voor mij zijn de Backstreet Boys nooit echt uit elkaar geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moeten ze niet zo achterlijk doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |