Dat denk ik ook.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan ben je de enige, ben ik bang...
Nee joh, Kramer is een balletjesafwachter, heb je niks aan zonder balbezit.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan ben je de enige, ben ik bang...
Daar had ik niet eens aan gedacht. Had ik liever gezien inderdaad. Dat Toornstra bankt begrijp ik wel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:39 schreef Kerftminister het volgende:
Echt joh waarom Immers? Waarom niet Vilhena.
Vraag dit na de wedstrijd nog maar eens.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:41 schreef mokkiemok het volgende:
heren is dit de laatste wedstrijd van vermeer denken/vinden jullie?
geen trol
Ligt eraan hoe die keept hequote:Op zondag 23 augustus 2015 16:41 schreef mokkiemok het volgende:
geen trol
Ligt aan zijn prestaties & wat Gio daar van vindtquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:41 schreef mokkiemok het volgende:
Zeker weten?quote:geen trol
dus als hij nu normaal keept is alles weer vergeven en vergeten?quote:
ja zeker wetenquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt aan zijn prestaties & wat Gio daar van vindt
[..]
Zeker weten?
Wanneer hij geen fouten maakt en gewoon een normale wedstrijd keept levert niemand kritiek.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dus als hij nu normaal keept is alles weer vergeven en vergeten?
duidelijkquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Wanneer hij geen fouten maakt en gewoon een normale wedstrijd keept levert niemand kritiek.
Wanneer hij wel fouten maakt komt er meer kritiek op de prestaties van Vermeer.
Goed geprobeerd wel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, puur hypothetisch gezien hè, als iemand nou een linkje zou zoeken naar de wedstrijd, wie zou hem dan kunnen geven.
Daar is een dedicated topic voorquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, puur hypothetisch gezien hè, als iemand nou een linkje zou zoeken naar de wedstrijd, wie zou hem dan kunnen geven.
Dat vind ik nog een beetje voorbarigquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die staat volgende week buiten het veld?
Nope, hele solide keeper... Tot de laatste wedstrijd of 5/6quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:51 schreef IkBenNietFries het volgende:
Blunderde Vermeer vorig jaar ook al zo? Kan me vooral goede acties herinneren op de 4-1 na tegen.. Go ahead? Die eigen goal van Van Beek.
Mooi manquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:54 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Live op tv in Thailand momenteel (Fox Sports Asia)
[ afbeelding ]
Zal wel z'n laatste wedstrijd zijn dit seizoen. Volgende week staat Elia erquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:57 schreef Tortugal het volgende:
Basacikoglu kan er gewoon geen kut van. Geen voorzet komt aan.
Makkelijke kritiek.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:57 schreef Tortugal het volgende:
Basacikoglu kan er gewoon geen kut van. Geen voorzet komt aan.
Eens, als er niemand in de zestien staat kan er ook geen voorzet aankomen.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Eens, als er niemand in de zestien staat kan er ook geen voorzet aankomen.
Maar ze kunnen wel iets beter.![]()
Dan ben ik niet vreemd.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is elke Feyenoord fan, als ze spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |