Stadskanaaltjes moet je kort houdenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:57 schreef KingRoland het volgende: [..] Paxcon is nu opgehouden, zo lief dat hij is.
Ook erg creatiefquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Een leuk feitje!
Een jaar of wat geleden verloor ik een weddenschap voor een Heracles-UI en toen had ik ook al een soortgelijke UI.
[ afbeelding ]
Voor een 3e leuke GGMM-UI uit het verleden mag ge-DMt worden.
Je moet eens vaker hier komen. We missen een type Mortaxxquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stadskanaaltjes moet je kort houden
Omdat we elkaar scherp moeten houden wil ik je bij deze attenderen op een -dt foutjequote:Op zondag 23 augustus 2015 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Naarmate ik ouder wordt leer ik.
Bedankt. Helaas kan ik de post niet meer editten omdat het topic dicht zit.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat we elkaar scherp moeten houden wil ik je bij deze attenderen op een -dt foutje
Ik post bijna alleen nog maar in GRTDquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet eens vaker hier komen. We missen een type Mortaxx
Als we maar de nul houden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dat het nog 0-3 moet worden
kijk az-w2 en je geraakt opzeker in een comaquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:03 schreef Sunri5e het volgende:
Lucky Ajax.
Echt een slaapverwekkende wedstrijd.....
Controlerenquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we maar de nul houden.
De nul.
Geeft niet Renéquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt. Helaas kan ik de post niet meer editten omdat het topic dicht zit.
dat heb je bij ajax ook niet nodigquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:05 schreef leroytje het volgende:
Van Rhijn kan echt niet voetballen hè.....
Ja die wedstrijd was geweldig inderdaadquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:06 schreef Sunri5e het volgende:
Gister ManU - NewC zitten kijken.... Wat een verschil met de eredivisie zeg.
Hij is niet meer van PSV.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:03 schreef Kopsterk het volgende:
Die Rayhi gaat PSV nog enorm veel plezier aan beleven.
Dat mag je niet zeggen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die wedstrijd was geweldig inderdaad
Alles behalve saai terwijl het 0-0 werd.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die wedstrijd was geweldig inderdaad
Ik zou zeker een kaartje kopen als jij gaat optredenquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:08 schreef KingRoland het volgende:
Frankie, hou je rustig anders moet ik optreden.
Lijkt er steeds meer op dat hij het elftal niet meer onder controle heeft iddquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahaha Frank denkt dat boos worden zin heeft
Wat een autist die man
Mazzel is dan ook een joods woord. Cirkel is rond.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:08 schreef Mr.Smokey het volgende:
had 3-4/1 kunnen staan voor nec, joden hebben weer mazzel
Dat is heel lief. Ik heb deze post nu opgeslagenquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou zeker een kaartje kopen als jij gaat optreden
Kan zijn spelers echt niet meer raken. En terecht, ik zou zo'n man die altijd alleen maar boos is ook vrij snel spuugzat zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Lijkt er steeds meer op dat hij het elftal niet meer onder controle heeft idd
Cavaliers ookquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is heel lief. Ik heb deze post nu opgeslagen
Ooit?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Saaiste pot van Ajax tot nu toe imo.
Wordt het toch nog een erotisch schouwspelquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:10 schreef Kopsterk het volgende:
Ik stel voor: alle ballen op Fischer.
Ik stel voor: alle ballen op Frank zijn hoofd schietenquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:10 schreef Kopsterk het volgende:
Ik stel voor: alle ballen op Fischer.
moet nog wennen aan het willem2 systeem.quote:
Willem 2 heeft al 400+ minuten niet gescoord in Alkmaar.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ gaat voor het eerst sinds november 2012 gelijkspelen met 0-0 in eigen huis. Toen ook tegen Willem II.
Eerst nog een blamage tegen Jablonecquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:12 schreef Kopsterk het volgende:
Iets zegt me dat het volgende week weer net zo kut is
Alleen als Davy en GGMM dat ook vinden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:12 schreef KingRoland het volgende:
Als de 1-1 valt dan is dat zoals het is.
Heeft Willem 2 geen andere spits dan? Dit schiet niet op zoquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet nog wennen aan het willem2 systeem.
Nee, ajax kan die jongen afschrijven.
Davy is niet zo snel op een mening te betrappen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als Davy en GGMM dat ook vinden.
Leuke UI trouwens!quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is niet zo snel op een mening te betrappen.
Heb je GGMM's UI al gezien?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk snel boven je! Hij heeft er wat over gezegd!quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je GGMM's UI al gezien?
Ik heb een weddenschap met hem gewonnen
Andrade en ondaan zijn eruit voor tig weken, voor de rest alleen die matige ajax spelers als de sa en dit knulletjequote:Op zondag 23 augustus 2015 16:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft Willem 2 geen andere spits dan? Dit schiet niet op zo
Ik zie het nuquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk snel boven je! Hij heeft er wat over gezegd!
Zullen we afspreken dat we die man niet langer serieus nemen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens RvLaak kregen ze diverse kansen.
lekker hmmquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:16 schreef Sunri5e het volgende:
Lekker typisch dat Ajax deze wedstrijd wint door een blunder van de keeper en een eigen goal
Bij dezequote:Op zondag 23 augustus 2015 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat we die man niet langer serieus nemen?
klopt, 1e helftquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens RvLaak kregen ze diverse kansen.
huren is sowieso aids. Uitgezonderd met koop optie.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Andrade en ondaan zijn eruit voor tig weken, voor de rest alleen die matige ajax spelers als de sa en dit knulletje
Welkom terug, GGMM kon het niet verdragen dat je er even niet was.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sigthorsson is dan ook een spitsquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:17 schreef Ferdii het volgende:
Haha Sinkgraven recht op de keeper af bij 1vs1
Zelfs siggie had dat beter gedaan
quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:17 schreef Ferdii het volgende:
Haha Sinkgraven recht op de keeper af bij 1vs1
Zelfs siggie had dat beter gedaan
we hebben het over necquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je dat kansen noemt, ben je wel heel laag qua verwachtingspatroon.
Najah, w2 heeft gewoon weinig geld en zo loop je niet het risico dat je straks met dure spelers in de JPL zit. Hoop voor ze dat ze nog ergens een spits kunnen huren dan wel kopen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
huren is sowieso aids. Uitgezonderd met koop optie.
En nog geen tegentreffers.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:18 schreef Buitendam het volgende:
4 punten los van PSV. Ajax is lekker bezig.
En Ajax heeft een moeilijker programmaquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:18 schreef Buitendam het volgende:
4 punten los van PSV. Ajax is lekker bezig.
Siggie was iig de keeper voorbijquote:
In deze fase van de competitie op het programma lettenquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Ajax heeft een moeilijker programma
Ajax pakt nu drie punten terug op het vorige seizoen. PSV heeft er al 1 verloren op het kampioensjaar.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Ajax heeft een moeilijker programma
Dit zegt echt niks verder.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax pakt nu drie punten terug op het vorige seizoen. PSV heeft er al 1 verloren op het kampioensjaar.
Gelukkig voeg je toe soms, dat geeft mij hoop.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
In deze fase van de competitie op het programma letten
Paxcon en ik vinden jou echt heel dom soms.
Drie keer gelezen, maar ik snap deze post niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig voeg je toe soms, dat geeft mij hoop.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:20 schreef nickhguitar het volgende:
Er valt toch sowieso nog geen zinnig woord over te zeggen. PSV speelde o.a. tegen Groningen en Heerenveen en volgende week tegen Feyenoord. Ajax heeft alleen AZ gehad en voor de rest veredelde amateurteams. Pas in December kun je langzaam de contouren van de stand gaan zien.
AZ speelde ook als amateurs.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:20 schreef nickhguitar het volgende:
Er valt toch sowieso nog geen zinnig woord over te zeggen. PSV speelde o.a. tegen Groningen en Heerenveen en volgende week tegen Feyenoord. Ajax heeft alleen AZ gehad en voor de rest veredelde amateurteams. Pas in December kun je langzaam de contouren van de stand gaan zien.
Twee punten voor Willem II met dit programma vind ik best knap.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
FT AZ-Willem 2. Leuk om te zien dat John van de Brom er voorlopig niks van bakt.
*vindtquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als jij vind van wel kan dat natuurlijk. Just my 2 cents.
No fucking shitquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:20 schreef nickhguitar het volgende:
Yes. NEC thuis, Feyenoord uit.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
Een punt, ik ben tevree Stijn, Makkelijk programma komt nu.
AZ is op het moment niet zo knapquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee punten voor Willem II met dit programma vind ik best knap.
Je bent een beetje grof in het mondje, maar je zou best eens gelijk kunnen hebben.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Eredivisie zo slecht dat Ajax met dit aidsvoetbal best een grote kans heeft om kampioen te worden.
24 graden is superwarm jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:23 schreef RvLaak het volgende:
Lol, volgens De Boer komt het slechte spel van Ajax "door het warme weer, misschien"
warme weerquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:23 schreef RvLaak het volgende:
Lol, volgens De Boer komt het slechte spel van Ajax "door het warme weer, misschien"
Nu lijkt het net alsof je zijn uitspraken serieus neemt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:23 schreef RvLaak het volgende:
Het feit dat hij die uitspraken al doet... Met een strak gezichtquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof je zijn uitspraken serieus neemt.
Hoge vochtigheidsgraad in Nederland ;-(quote:
Zei hij weer dat ze domineerde?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het feit dat hij die uitspraken al doet... Met een strak gezicht... Die man maakt zich echt onsterfelijk belachelijk op deze manier...
Nou wat zielig zegquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:26 schreef Stringer het volgende:
[..]
Hoge vochtigheidsgraad in Nederland ;-(
NEC kan er echt HELEMAAL NIKS vanquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:26 schreef nickhguitar het volgende:
Klaassen is niet echt realistisch met zijn 'parkeer de bus'. Je bent in grote delen van de wedstrijd ook afgetroefd op het middenveld. Hij doet NEC hier tegkort in z'n frustratie.
het is tegenwoordig een trend om te zeggen dat de tegenstander een bus parkeerde. Zelfs als je zelf bagger speelt en niet eens bal over 5 meter kan passen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:26 schreef nickhguitar het volgende:
Klaassen is niet echt realistisch met zijn 'parkeer de bus'. Je bent in grote delen van de wedstrijd ook afgetroefd op het middenveld. Hij doet NEC hier tegkort in z'n frustratie.
NEC heeft totaal geen stootkracht voorin, maar voetballend was het vandaag niet zo slecht. Het is zo makkelijk om je calimero dopje op te zetten en te zeggen dat ze parkeer de bus spelen. Speel ze dan kapot als ze zo slecht zijn, of houd je mond en zorg voor een oplossing. Dit is pure frustratie wat nu uit Davy's mond komt.quote:
Watford speelt pas over een half uur.quote:
Iedereen die nu nog positief is over NEC zou verbannen moeten worden van VBLquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hier is niet iedereen het mee eens.
Maar ze hebben 102 punten gehaald in de JLquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen die nu nog positief is over NEC zou verbannen moeten worden van VBL
Goede verdediger.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:32 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
jij bent zeker fan van tete die neppe nigga skeere tata
Jij bent echt een rare gozerquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:32 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
jij bent zeker fan van tete die neppe nigga skeere tata
Heeft Rusnak ook elke wedstrijd een incidentje dan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Rusnak was vrijdag ook woest toen hij gewisseld werd en toen sneuvelden er ook enkele bidonnetjes, maar daar hoor je niemand over.
oooooooooohquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:35 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
en jij leveloze nerdje hahaha altijd op fok
Nee, maar dan hoort het alsnog niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft Rusnak ook elke wedstrijd een incidentje dan?
Hij spreekt uit ervaringquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Perez over domme acties van een voetballer.
Precies jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Rusnak was vrijdag ook woest toen hij gewisseld werd en toen sneuvelden er ook enkele bidonnetjes, maar daar hoor je niemand over.
Verklaard wel het verschil in media aandacht...quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nee, maar dan hoort het alsnog niet.
Als je zelf iets doms hebt gedaan mag je nooit meer de domme acties van anderen veroordelen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Perez over domme acties van een voetballer.
Absoluut.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Verklaard wel het verschil in media aandacht...
Hoe kom je hierbij?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als je zelf iets doms hebt gedaan mag je nooit meer de domme acties van anderen veroordelen?
Blijkbaar ben jij net zo levenloos als jij dat de hele tijd bijhoudtquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:35 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
en jij leveloze nerdje hahaha altijd op fok
goede comeback 10/10quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij net zo levenloos als jij dat de hele tijd bijhoudt
Dat zou niet echt kloppen imo...quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Kuyt nu 1 penalty raak schiet wordt hij speler van de week bij VI en niet Tanane
Tja... Enig realisme is hen vaak vreemd iddquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo werkt dat nou eenmaal, dat is de kracht van het legioen.
Hahaha jij die cola drinktquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik drink gewoon keihard Coca Cola haha
Ik wil wel onthullen dat ik alleen thuis bij mijn ouders cola drink, en dat is dan altijd cola light.quote:
Wat bedoel je? Dat Feyenoord altijd de voordeel van de twijfel krijgt in de Kuipquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:45 schreef Sked het volgende:
Kebabturk fluit
Kijken hoeveel hij fluit in het voordeel van Feyenoord
Dan had ik net wel hard voor NEC gejuicht.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij verkiest Sked boven Wicky
Ik zeg enkel dat die kebabturk dat doetquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat Feyenoord altijd de voordeel van de twijfel krijgt in de KuipDoe niet zo gek.
Cola light is erg matig.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel onthullen dat ik alleen thuis bij mijn ouders cola drink, en dat is dan altijd cola light.
Behalve bij de KFC natuurlijk.
Volgens mij vergat hij twee jaar geleden ook een goal van Twente af te keuren door hinderlijk buitenspel van Castaignos.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat die kebabturk dat doet
Twee jaar geleden vertikte hij het nog Martins Indi rood te geven voor een aanslag op Ibarra
Daar is dan ook niet heel veel voor nodig.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:48 schreef Sunri5e het volgende:
Nu al meer voetbal gezien dan bij NEC - Ajax
Bij TOP - MVV ook.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:48 schreef Sunri5e het volgende:
Nu al meer voetbal gezien dan bij NEC - Ajax
Vroeger was ik groot fan van fantaquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fanta of limonade drink ik meestal
verkeerde topic dit is de SC nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vroeger was ik groot fan van fanta
tegenwoordig neem ik weinig zoetigheden meer
Ik moet ook maar stoppen daarmeequote:Op zondag 23 augustus 2015 16:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vroeger was ik groot fan van fanta
tegenwoordig neem ik weinig zoetigheden meer
Sorry ik zit mobiel. Duurt allemaal wat langer.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zei ik een minuut daarvoor ook ja.
Het is vergeven.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sorry ik zit mobiel. Duurt allemaal wat langer.
Je bedoeld OVC - OZC.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zul je zelfs bij VV Ommen-OZC beter voetbal zien
Volgens mij bestaat VV Ommen niet meer, ik speelde altijd tegen OVC of OZC.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jezus... Toen ik daar speelde (3 eeuwen terug of zo, een weekje) was het VV Ommen...
Zoals ik al zei, is een tijdje geledenquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat VV Ommen niet meer, ik speelde altijd tegen OVC of OZC.
Vermeer staat in het doel, heb je echt meer informatie nodig?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:57 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de fout van Vermeer gemist.
Graag een uitgebreid verslag.
Teelingdebiel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:00 schreef Sked het volgende:
Spreek Rashica normaal uit man, Teeling teringdebiel
Raar dat hij zo'n oerhollandse naam niet eens kan uitspreken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:00 schreef Sked het volgende:
Spreek Rashica normaal uit man, Teeling teringdebiel
Moet je nagaan hoe lelijk het is...quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan niet eens zien wat ik draag.
pics dan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan niet eens zien wat ik draag.
Ik vind het beeldschoon.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe lelijk het is...
Vertel op. Ajax?!quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezellig. Gelukkig heb je ergste van de middag al gemist.
Dit is een post met waarheidquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pure oogtyfus.
Oogaids oogtyfus oogtering.
Ooginfectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |