Dat sowiesoquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kansen weggeven tegen NEC als topclub is al best ernstig.
NEC is echt een hele beperkte ploeg zag ik vorige week met mijn eigen ogen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat sowieso
Zei hij, vóór dat Feyenoord tegen NEC heeft gespeeld
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:06 schreef hafcfan het volgende:
23 augustus is een memorabele dag in de Ajax-geschiedenis: vandaag precies vijf jaar geleden keerde de transfervrije en maar iets te zware Mido terug in Amsterdam. En wat een succes werd dat!
Klopt, maar Feyenoord is zo'n ploeg die daar tegen ook veel weg zou gevenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NEC is echt een hele beperkte ploeg zag ik vorige week met mijn eigen ogen.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:06 schreef hafcfan het volgende:
23 augustus is een memorabele dag in de Ajax-geschiedenis: vandaag precies vijf jaar geleden keerde de transfervrije en maar iets te zware Mido terug in Amsterdam. En wat een succes werd dat!
Ja, iemand breekt z'n rib na het spelen van de bal.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, zou verboden moeten worden... De bal spelen
Das wel zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar Feyenoord is zo'n ploeg die daar tegen ook veel weg zou geven
Kreeg de knie van die Ajax-speler vol in z'n middenrif... Als die knie een rib geraakt had (is niet zo, want hij loopt nog), dan kun je die zo breken...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, iemand breekt z'n rib na het spelen van de bal.
Daarom zijn er altijd 144 gevallen per wedstrijd van mensen die hun rib breken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |