Dat wil ik wel zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:55 schreef L-E het volgende:
mrien, ik heb voor je gekeken maar het is voornamelijk zomerspul dat ik heb in 128, sorry!
O die wil ik wel zien, graag!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:25 schreef L-E het volgende:
Ohja, ik heb wel nog een winterjas in 128 mrien! (Of iemand anders die geinteresseerd is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog 1 paar van de zilveren schoentjes toevallig Nikki?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:12 schreef _NIKKI_ het volgende:
Iemand interesse in jongensschoentjes?
De zilveren (Bobbi shoes) hebben een zeer flexibele zool en zijn maat 19. Ze zijn maar een paar keer gedragen omdat het blotevoetenweer was. RP= 3 euro
De Hush Puppies (blauwe en bruine) zijn maat 20. Blauwe zijn nooit gedragen en bruine 2 keer door kruipende dreumes.RP= 7.50 euro
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:58 schreef gestreeptestoel het volgende:
Lamb.. Ik heb nog wat liggen. 1 spijkerbroek van mamalicious mt 29 dacht ik.
Ga morgen de foto's ff zoeken als ik tijd heb. Heb ze hier ergens al s neergezet
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:47 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Heb je nog 1 paar van de zilveren schoentjes toevallig Nikki?
Hmm ik zie ze niet meer in mijnalbum staan.. Heb alles ook op mp staan. Tis een mt 28.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:08 schreef Lamb29 het volgende:
[..]Ben benieuwd
Zal even terug kijken of ik hem kan vinden
Ah jammer.. 28 is net twijfelachtig denk ik omdat ik hier een 29 en een 30 heb die passen. (29 goed, 30 fractie ruim).quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:18 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Hmm ik zie ze niet meer in mijnalbum staan.. Heb alles ook op mp staan. Tis een mt 28.
Ook nog n spijkerrok mt M van Mamalicious.
http://www.mijnalbum.nl/Album=D63IX6Z6quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
gezocht
Shirts voor een meisje maat 86.
En andere leuke dingen zijn ook welkom
Heb je de treggings van h&m en 1 fleecemantel next met sjaal en muts nog?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Album=D63IX6Z6
(meisjeskleding maat 86, veel heb ik dubbel maar uiteraard ook per enkele stuks te koop)
Van foto 3, die meest rechtse broekjes, zijn dat spijkerbroekjes ?! (Jeansstof)?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Album=D63IX6Z6
(meisjeskleding maat 86, veel heb ik dubbel maar uiteraard ook per enkele stuks te koop)
Hé, pikkerd!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:34 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Heb je de treggings van h&m en 1 fleecemantel next met sjaal en muts nog?
En hoeveel wil je er voor hebben?
Prima!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:39 schreef Kyara het volgende:
Ik kom er morgen even op terug okey? Ik dacht even snel een linkje erop te gooien voor het naar bed gaan maar er komen nu van alle kanten reacties dus morgen even kijken hoe en wat. Gelukkig heb ik vrijwel alles dubbel
Ik heb nog wat liggen maar weet de maat niet. Ik heb zelf 40/42 ongeveer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:37 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
LE ik denk dat 29 ongeveer 38/40 is.. Dus ws wat te klein! Mijn heupen zelf zijn vrij smal maar ik heb echt zo'n opblaas zwembandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |