Ga wegquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:10 schreef Max23 het volgende:
Iedereen die hier post staat vannacht om 2:30 op voor het WK snelwandelen
In de tijd van Abe had je Seppuku moeten plegen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
Als Cambuur nog wint maak ik een einde aan mijn leven.
Technisch gezien heeft ie wel gelijk maar zo komt ie wel over als een kleuter.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu: "Wij hadden ook een penalty verdiend."
boehoequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Context weet je niet, maar het blijft een feit dat PSV een penalty verdiende. Eigenlijk niets kleuterachtigs aaN.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Technisch gezien heeft ie wel gelijk maar zo komt ie wel over als een kleuter.
Vermoedelijk gaf hij gewoon antwoord op een vraag...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, moet je het niet op gooien als coach. Zeker niet als je Brenet opstelt en Poulsen nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het altijd een beetje triest als je je negatief uitlaat over de arbitrage als coach.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Context weet je niet, maar het blijft een feit dat PSV een penalty verdiende. Eigenlijk niets kleuterachtigs aaN.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Cambuur nog wint ga ik naar buiten
PSV heeft het puntverlies voornamelijk te danken aan het feit dat Narsingh, Maher en Lestienne totaal niet kunnen scoren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Zolang hij niet de schuld van het wedstrijdverloop op zich krijgt, is er niets mis mee imo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje triest als je je negatief uitlaat over de arbitrage als coach.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
PSV heeft het puntverlies voornamelijk te danken aan het feit dat Narsingh, Maher en Lestienne totaal niet kunnen scoren.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
PSV heeft het puntverlies voornamelijk te danken aan het feit dat Narsingh, Maher en Lestienne totaal niet kunnen scoren.
Dat weet ik nog zo niet. Narsingh en Maher kunnen het an sich wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |