En bleek dat het geval?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zoals je duidelijk in het vorige topioc hebt kunnen lezen was ik bang dat ik het koffiezetapparaat bij mn moeder aan had laten staan.
penaltyquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de goal gemist.
Ik zou derhalve graag een uitgebreid verslag van de goal willen hebben.
Een pingel, redelijk discutabelquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de goal gemist.
Terechte penaltyquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de goal gemist.
De bal ging de goal inquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de goal gemist.
Duidelijk. Een terechte pingel waar geen discussie over mogelijk is.quote:
Ik vind dit erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Ik bleek me zelf te onderschatten.Story of my life.
Schoot hem keurig in het hoekjequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef Pascalus het volgende:
godsamme
Net pingel Heracles, knalt die Fox site er weer uit
Wat boeit Cambuur jou dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV en Cambuur lekker kansloos.
Dit seizoen wordt echt aids.
Jij bent heel objectief is net gezegd JRquote:
PSV is geen concurrent.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen vijf punten voorsprong op PSV.
#Chachacha
Dat is de club waar hij eigenlijk voor is.quote:
Wanneer komt onze eerstvolgende lastige wedstrijd?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen vijf punten voorsprong op PSV.
#Chachacha
Dat sluit ik niet uit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij bent heel objectief is net gezegd JR
dus maakt PSV kans om de wedstrijd te winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |