3-0 verloren van Heracles. Beide teams met TK.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Shit. M'n sk's zijn op dus is m'n S1 verwijderd![]()
![]()
Wat had AZ gedaan?
Scheisequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
3-0 verloren van Heracles. Beide teams met TK.
Mijn positie op de ranglijst staat nu vast, 11e. Maar ik zal gewoon met m'n sterkste team aantreden om competitievervalsing te voorkomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:15 schreef Funel het volgende:
Heb genoeg aan een gelijk spel om mijn doelstelling te halen. Maar Willem II is de 2e seizoenshelft een goede ploeg geworden. Wordt nog spannend.
ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn positie op de ranglijst staat nu vast, 11e. Maar ik zal gewoon met m'n sterkste team aantreden om competitievervalsing te voorkomen.
Heb jij jezelf gekickt ofzo?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Scheise![]()
Haag zou je me opnieuw kunnen uitnodigen svp?
Mijn SK liep af, maar stond er niet bij stil dat mijn S1 dan zou verdwijnenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij jezelf gekickt ofzo?
Stuur mij eens een uitnodiging bitte. Ik zie je nergens terug. Maar komt ook omdat ik nu mobiel zit dus dan is het helemaal kut om te zoeken.
quote:
Er is weinig weer van jou bij Drizzt. Bijna de hele selectie is vernieuwd. En na 9 overwinningen (tegenover 1 van jou) sta ik nu 13de. Met een beetje geluk kan ik zelfs nog 12de worden, met pech 14de. Doelstelling dus gehaald ondanks die dramatische eerste seizoenshelft van jou.quote:Op zondag 30 augustus 2015 04:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe doet/deed Oppergod het met "mijn" GAE?
Vandaag laatste wedstrijd, dus morgen rond een uur of 8 wordt alles gereset. Wees er wel snel bij dan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:01 schreef Vatta het volgende:
Als het kan zou ik graag mijn debuut willen maken in jullie competitie. Lijkt me leuk.Wanneer begint hij?
Hoe moet dat ook alweer? Competitienaam opzoeken en toestemming vragen aan de beheerder.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vandaag laatste wedstrijd, dus morgen rond een uur of 8 wordt alles gereset. Wees er wel snel bij dan.
Ik geloof van wel. Anders moet je het even aan Gailol vragen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:20 schreef Vatta het volgende:
[..]
Hoe moet dat ook alweer? Competitienaam opzoeken en toestemming vragen aan de beheerder.
lolquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik geloof van wel. Anders moet je het even aan Gailol vragen.
Ik ben dus echt gewoon te roestig geworden voor OSM. Mooi dat het jou wel luktquote:Op zondag 30 augustus 2015 08:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is weinig weer van jou bij Drizzt. Bijna de hele selectie is vernieuwd. En na 9 overwinningen (tegenover 1 van jou) sta ik nu 13de. Met een beetje geluk kan ik zelfs nog 12de worden, met pech 14de. Doelstelling dus gehaald ondanks die dramatische eerste seizoenshelft van jou.
Je hebt je doel bereikt en bent gefinished op positie 13. Goed gedaan! De fans van Go Ahead Eagles scandeerden je naam aan het eind van de laatste wedstrijd. De spelers namen je op hun schouders en maakten een ereronde. En dat is logisch want je hebt het geweldig gedaan!quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben dus echt gewoon te roestig geworden voor OSM. Mooi dat het jou wel lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |