Oh.quote:
En dan wel opmerkingen erover makenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Ik moet zeggen dat ik niet helemaal heb meegekregen wat het nou eigenlijk inhoudt.
Welke wedstrijd is dit?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:09 schreef Pascalus het volgende:
SEX / Bekkenstoot, TMS (Traumatic Mastrubatory Syndrome), Hulp Gevraagd!
Goed topic wel.
Er schijnen mensen te zijn die Cillessen niet de beste Nederlandse keeper van dit moment vinden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mulder > Vermeer > Cillessen, dat is wel duidelijk
Die had zo zn goede potjes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Isaksson is een goede keeper ja.
Mulder heeft nog nooit bij een topclub gezeten inderdaad, toch jammer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:09 schreef GGMM het volgende:
Die Mulder kan wel keepen zeg.
Waarom die niet bij een topclub zit is mij een raadsel.
De Roon bracht wel gif en energiequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen heeft er goed aan gedaan om De Roon weg te sturen.
Krul keepte wel weer sterk vandaag, dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die Cillessen niet de beste Nederlandse keeper van dit moment vinden.
JR zal dat matras wel even goed dominerenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
JR-Style vs. Matras
't staat nog 0-0.
Branco van den Boomen . Uit de beste jeugdopleiding.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Roon bracht wel gif en energie
Dan wordt het zo wel 0-1quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
JR zal dat matras wel even goed domineren
Ik lach soms best hard als ik me besef dat JR al een jaar of 21 isquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
JR zal dat matras wel even goed domineren
Cillessen is allround beterquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krul keepte wel weer sterk vandaag, dat geheel terzijde.
En dat terwijl het percentage ballen in bezit ruim in het voordeel van JR is, tenminste dat mag ik hopenquote:
Die van Bazoer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Branco van den Boomen . Uit de beste jeugdopleiding.
Die was wel goed altijd in FMquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Branco van den Boomen . Uit de beste jeugdopleiding.
Ik ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik lach soms best hard als ik me besef dat JR al een jaar of 21 is
Die van Ajax. Heeft er slim aan gedaan om naar Eindhoven te gaan. Er was veel interesse voor 'm.quote:
Zeker omdat je je zelf zo naar je leeftijd gedraagt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik lach soms best hard als ik me besef dat JR al een jaar of 21 is
Pione Sisto is ook goed in FM.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was wel goed altijd in FM
Ik weet dat ie bij Ajax zat. Nooit begrepen. Zit je samen met je neef bij een voetbalclubje bij de amateurs, gaat de een naar PSV en de ander naar Ajax. Komt ook uit Eindhovenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die van Ajax. Heeft er slim aan gedaan om naar Eindhoven te gaan. Er was veel interesse voor 'm.
Gaat altijd naar Liverpool voor 30 miljoenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pione Sisto is ook goed in FM.
Voor 14 miljoen binnengehaald bij Ajax.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat altijd naar Liverpool voor 30 miljoen
Younes nooit.
Waardeloze technisch directeur die Overmars
Als jeugdspeler zou ik ook naar Ajax gaan hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat ie bij Ajax zat. Nooit begrepen. Zit je samen met je neef bij een voetbalclubje bij de amateurs, gaat de een naar PSV en de ander naar Ajax. Komt ook uit Eindhoven
Nouja, het zal wel. Kluivert ging ook naar PSV, dat vond ik ook een grap.
Ze moeten hem in het echt erbij halen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor 14 miljoen binnengehaald bij Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |